Elites syn på hva som har skjedd siste døgn

DeletedUser

Guest
Endelig er jeg lenger ikke den eneste som har sett hvilken leenok kan være. Kvalm spiller, rett og slett. BIRKI ble foret med løgn og bedrag om Rome lenge og det at han velger å oppløse stammen på grunn av dårlig humør bekrefter det jeg sier om han. Når det er sagt så blir det deilig å se han grå.

Elite og RoEms side blir uansett svekket av dette. De har mistet store spillere i leenok, Haavardunited og heralf, og det skulle ikke forundre meg om det blir noen flere heller.
 

DeletedUser

Guest
Opprinnelig skrevet av spiralis
Etter nattens og dagens hendelser føler vi det er på tide å komme med en uttalelse fra vår side siden Alliansen allerede koser med hva som har skjedd.
- Ja!

Om Elite har tatt tilbake 1.plassen på ranken så skal dere vite at vi per dags dato på ingen måte føler vi fortjener den plassen ut i fra hvordan krigen har utartet seg.
- Skjønner eg godt!

Men når dette skjedde måtte vi handle på en måte. Vi er i dag i en omstillingsfase og ser dermed bort fra poeng og prøver i stede å skape det vi i Elite anser som viktig: Samhold og kunnskap.
- Hm uten poeng i framtida blir det vel ikkje stort samhold? Hehe!

Alliansen og dens medlemmer vil nok håne oss for det som har skjedd og mene at Elite nok en gang har kjørt en alliert ned i gjørmen, og dere skal selvfølgelig få ha deres mening.
- Det skal vi ja!

Vi skal heve oss over det og bygge videre mot å skape en stamme som er slagkraftig nok til å stå i mot alle angrep fra Alliansen, både verbal og in-game.
- Endeleg!

For å sitere en kjent mann: "Å komme sammen er begynnelsen, å holde sammen er framgang og å arbeide sammen er suksess" Henry Ford
- Nr. 1 er innfridd, men resten?

Så får framtiden dømme om vi har lykkes eller ei
- Det skal vere sikkert!

På vegne av Elite

Spiralis

Fantastisk post King Roska. Du kommer virkelig med kvalitet her. Hva du håper å oppnå med dette skjønner jeg ikke, annet enn muligens prøve å irritere meg. Men siden jeg fikk ansvaret for å starte denne tråden skal jeg ikke falle for fristelsen ved å svare med samme mynt.


Iskrem: Om du i det hele tatt har lest hva som er skrevet er det fantastisk om du i fullt alvor mener at Elite er skyld i dette.

Shanks: Elite er nok like lite et diktatur som du og ditt kjære Arica er. At spillerne som kommer fra BIRKI har personlighet håper jeg virkelig, for ingen har vel en stamme med bare spillere som nikker og sier ja og ha til alt . Så får framtiden vise om vår side er styrket eller svekket av det som har skjedd.
 

DeletedUser

Guest
Shanks: Elite er nok like lite et diktatur som du og ditt kjære AriCa er. At spillerne som kommer fra BIRKI har personlighet håper jeg virkelig, for ingen har vel en stamme med bare spillere som nikker og sier ja og ha til alt . Så får framtiden vise om vår side er styrket eller svekket av det som har skjedd.

Nå er jo dette litt off topic, men jeg har jo en lei tendens til å alltid svare på tiltale her i forumet. For det første ledes AriCa av et valgt styre, i Elite sitter vel glitter som enehersker? Det er iallefall det jeg har hørt fra spillere som både er i og har vært i Elite (eller i hennes stamme i verden 1). Men nok om det.

Ja, selvfølgelig har de en personlighet. Men jeg er spent på å se om de er spillere som sier ifra når de er uenige med glitter og det hun melder. Uansett, dette blir bare kjedelige spekulasjoner fra min side. Tiden vil vise hvordan denne sammenslåingen utarter seg.

PS: Kan du forandre på overskriften slik at det siste ordet er skrevet rett (ja, jeg irriterer meg over slike ting)?
 

DeletedUser

Guest
Iskrem: Om du i det hele tatt har lest hva som er skrevet er det fantastisk om du i fullt alvor mener at Elite er skyld i dette.

ELITE har skylda for finanskrisen også. :p

OT; Nei, jeg er ikke dum. Ut i fra det jeg har lest til nå ser det ut som BIRKIs ledelse ødela. Det er bare morsomt å gjøre litt ut av det. ;)
 

DeletedUser

Guest
Nå er jo dette litt off topic, men jeg har jo en lei tendens til å alltid svare på tiltale her i forumet. For det første ledes AriCa av et valgt styre, i Elite sitter vel glitter som enehersker? Det er iallefall det jeg har hørt fra spillere som både er i og har vært i Elite (eller i hennes stamme i verden 1). Men nok om det.

Ja, selvfølgelig har de en personlighet. Men jeg er spent på å se om de er spillere som sier ifra når de er uenige med glitter og det hun melder. Uansett, dette blir bare kjedelige spekulasjoner fra min side. Tiden vil vise hvordan denne sammenslåingen utarter seg.

PS: Kan du forandre på overskriften slik at det siste ordet er skrevet rett (ja, jeg irriterer meg over slike ting)?

Din fremstilling her av Glitter blir helt feil Shanks.
Vi er et ganske stort og aktivt styre i Elite også selv om vi ikke er valgt av medlemene, men ut i fra kvalifikasjoner og erfaringer.
Siden det virker som om du er dårlig informert, så synes jeg at jeg burde fortelle deg dette.

Når det gjelder økningen i poeng som Elite i disse dager opplever, så skal jeg overhodet ikke ta æren fra Arica i vår lille krig.
De poengene ser jo alle at de kommer av at vi har tatt inn Birki medlemer som plutselig var stammeløs, så intill videre så er det fremdeles AriCa som har den største fremgangen i krigen.
Det er tidligere nevnt at AriCa fikk kritikk for at de tok inn mange medlemer, dette er ikke riktig.
Jeg kritiserte for en tid tilbake at enkelte fra AriCa tok æren av god krigføring mot Elite, da den egentlige poeng stigningen hovedsakelig var på grunn av rekrutering.
Håper jeg har fått avklart en del missforståelser og myter. :)
 

DeletedUser

Guest
Din fremstilling her av Glitter blir helt feil Shanks.
Vi er et ganske stort og aktivt styre i Elite også selv om vi ikke er valgt av medlemene, men ut i fra kvalifikasjoner og erfaringer.
Siden det virker som om du er dårlig informert, så synes jeg at jeg burde fortelle deg dette.

Jeg er ikke dårlig informert. Jeg har snakket med flere som har mislikt å være underlag, som de selv sa, "glitters diktatur". Men nå har du informert meg om at du har en annen oppfatning av henne og hvordan ting utarter seg i Elites lederskap.

Når det gjelder økningen i poeng som Elite i disse dager opplever, så skal jeg overhodet ikke ta æren fra Arica i vår lille krig.
De poengene ser jo alle at de kommer av at vi har tatt inn Birki medlemer som plutselig var stammeløs, så intill videre så er det fremdeles AriCa som har den største fremgangen i krigen.

Denne masserekrutteringa blir jo egentlig ikke så mye diskustert. Og spiralis fremla alt på en god og oversiktlig måte. Så denne saken er ute av verdenen for min del i allefall :D
 

DeletedUser

Guest
Fantastisk post King Roska. Du kommer virkelig med kvalitet her.

Takk. Eg tykkjer liksom det heile vart klårare når eg la til min gulkorn her og der! :D

Hva du håper å oppnå med dette skjønner jeg ikke, annet enn muligens prøve å irritere meg. Men siden jeg fikk ansvaret for å starte denne tråden skal jeg ikke falle for fristelsen ved å svare med samme mynt.

Det gjer du klok i ja, for å svare på dette, er nok ikkje noko som kan gjerast utan grundig førebuing skjønner eg! :cool:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Flere av oss eks. BIRKI medlemmer er styrket etter overgangen; vi er nå samlet i en mye større stamme. Mye positivt overasket meg da jeg tilslutt gikk til Elite. Herfra har jeg et mye bedre utgangspunkt for Romeradling!
Shanks, hvorfor tror du at Glitter fortsatt er leder i v2.no`s beste stamme (ikke for å rakke ned på "kattene")? Fordi at hun er en knakende god leder skal jeg si deg.

-Skamper
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke dårlig informert. Jeg har snakket med flere som har mislikt å være underlag, som de selv sa, "glitters diktatur". Men nå har du informert meg om at du har en annen oppfatning av henne og hvordan ting utarter seg i Elites lederskap.

Det er en kjentsak at folk elsker å hate meg, så at noen har mislikt å være i enten BOL eller Elite skal jeg ikke motsi. Det finnes mange måter å lede en stamme på, og min måte å gjøre det på faller ikke i smak hos alle. På samme tid kan en leder aldri forvente å være elsket av alle. Man må ta tøffe avgjørelser. Man må smeike på kinnet og sette hardt mot hardt. Det som likevel ikke kan betviles er at det faktisk er folk som fremdeles følger meg. Og, hvis det er slik at jeg har det største kontaktnettverket på tw.no, så må det være en god del av dem som faktisk liker min lederstil også.

Når det gjelder hvorvidt jeg er "diktatorisk" så synes jeg det blir en vanvittig - og feilaktig - påstand. Det er i praksis nærmest umulig å tvinge noen til noe i et frivillig spill. Når det er frivillig å spille på tw, er det også frivillig å være medlem av en stamme og å ha f.eks. meg som leder. Det er også slik at Elite har en rekke spillere med ulike ansvarsfelt i styret. Disse har nærmest frie tøyler. Alt jeg forventer fra medlemmer i styret er informasjon om hva de driver med slik at jeg kan svare for dette offentlig.

Kort sagt; Jeg godtar kritikk, men å kalle meg dikator er feil.
 

DeletedUser

Guest
Flere av oss eks. BIRKI medlemmer er styrket etter overgangen; vi er nå samlet i en mye større stamme. Mye positivt overasket meg da jeg tilslutt gikk til Elite. Herfra har jeg et mye bedre utgangspunkt for Romeradling!
Shanks, hvorfor tror du at Glitter fortsatt er leder i v2.no`s beste stamme (ikke for å rakke ned på "kattene")? Fordi at hun er en knakende god leder skal jeg si deg.

-Skamper

Lurer egentlig litt på hva som gir et bedre utgangspunkt for romeradling jeg, bortsett fra at dere har fått noen spillere inni clustrene deres. Tidligere hadde BIRKI et veldig tett og bra cluster med veldig bra orginsert støttehjelp frem, noe Rome til tider fikk merke, selv om det ikke alltid virket. For eksempel Robbinhetta. Han fikk ikke støtte når han ba om det, selv om han hadde vært i stammen og reddet folk i mange måneder. BIRKI på godt og vondt.

Også reagerer jeg på hvorfor Elite blir kaldt V2s beste stamme. Det er ingen tvil om at de en gang i tiden var det, men i det siste så har de allierte med Rome og AriCa i spissen imponert mye mer og adler masse av Elite hver eneste dag. Så per dags dato vil det å kalle Elite for den beste stammen på V2 feil.
 

DeletedUser

Guest
Shanks, hvorfor tror du at Glitter fortsatt er leder i v2.no`s beste stamme (ikke for å rakke ned på "kattene")? Fordi at hun er en knakende god leder skal jeg si deg.

Elite er ikke v2s beste stamme. De ligger per dags dato på 2. plass.

RoEm-medlemmer synes sikkert de er i v2s beste stamme også. Du må se forskjell på din egen subjektive mening og real facts.

At hun er en god leder, det skal jeg si meg enig i. Iallefall sånn ytre sett. Hun har holdt ut lenge.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om glitter leder v2s beste stamme blir for subjektivt. Men at hun er en av lederne som har sittet lengst er det liten tvil om, og stammen ligger ennå helt i toppen av v2.

Men nok en gang går det off-topic.

@Shanks: Jeg får ikke endret tittelen. Believe me, i've tried :(
 

DeletedUser

Guest
Vet dere hva det første jeg tenkte etter denne sålignende ''Mergen'' fant sted?

Nei det skal jeg fortelle. Jeg har en bang anelse og kan høre et fjerntliggende skrik om at Elite vil tilbake til 1st.plassen på rangeringslisten. Jeg skal si meg relativt sikker på at Elite prøver å oppnå topp-plasseringa. Kan vertfall si det at ALLE kunne ha merget, samt AriCa, for å så reist i fra dere igjen.

BIRKI har alltid vist seg som en svak stamme. Dårlig ODT per spiller er en av faktorene. Det er viktig å belyse hele fakta.

Elite viser at de er svake med en slik handling, og at de ikke kan agere sammen med allierte stamme. Hvem er det de ikke har merget med?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Så hvorfor tar vi ikke inn de største spillerene i RoEm? hvorfor ble det laget en offentlig utalelse, hvor det åpent sies at Elite ikke føler seg stolte av en eventuell 1. plass som følge av rekruteringen? Hvis -Rome- plutselig ble oppløst og lederene stakk, ville ikke Arica ha huset de som ville fortsette kampen mot Elite? Elite ønsker å kjempe seg til en første plass. Det er den eneste måten å fortjene den på.
 

DeletedUser

Guest
Elite er ikke v2s beste stamme. De ligger per dags dato på 2. plass.

RoEm-medlemmer synes sikkert de er i v2s beste stamme også. Du må se forskjell på din egen subjektive mening og real facts.

Hvis man med "best" mener "flest poeng til de 40 beste spillerne" så har du rett ja. Etter alle andre målestokker kommer du bare med din egen subjektive mening her..

Og jeg er temmelig sikker på at TrAnxZ baserte seg på en annen målestokk.
 

DeletedUser

Guest
Hvis man med "best" mener "flest poeng til de 40 beste spillerne" så har du rett ja. Etter alle andre målestokker kommer du bare med din egen subjektive mening her..

Og jeg er temmelig sikker på at TrAnxZ baserte seg på en annen målestokk.

Jeg kan vurdere stammen på plass #20 for å være den beste. Men per dags dato befinner AriCa seg på første. That's a fact. Ikke noe synsing heller, da TW har denne innstillingen for de 40 beste spillerne i en stamme.

Edit: Kanskje du heller vil vurdere diverse statistikker mellom stammene da? Det er jo kanskje den aller beste indikatoren på hvor god en stamme er i fht en annen ;)

Edit2: Jeg sier ikke at AriCa er best, men sier at Elite iallefall ikke er det.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Selvføgelig kan ingen av stammene være best mens UGV enda eksisterer, men dere får en sterk andreplass. :p

Nå skal jeg ikke si at glitter ikke er en god leder, hun har jo tross alt vært leder en stund, og det sier litt, men det ser ut til at ELITE kommer til å gå tilbake litt etter det her. Jo flere spillere det er i stammen, jo vanskeligere blir det å koordinere angrep, da ikke alle disse kan være aktive på en gang. Mindre stammer med en sterk leder er betydelig mer effektiv enn en stor stamme (dette forutsetter selvfølgelig at stammen er samkjørt, noe som ikke er tilfelle hos mange stammer.) Denne mergen svekker nok også ELITEs image ovenfor folk som ikke leser dette forumet, med at den ikke føles så "eksklusiv" lengre.

Jeg konkluderer altså at dette var den beste løsningen for ELITE, men de blir likevel svekket.
 
Topp