Artige mailer DU har fått!

DeletedUser

Guest
På tide å sette opp en stackeliste på deg nå Ollis. Chrisander is on fire! :eek:
 

DeletedUser

Guest
karl h i dag klokken 19:25
ser du anngriper meg hvorfor i helvete gidder du og gå 240 timmer for det

Lord Ollis i dag klokken 19:28
:=)

karl h i dag klokken 19:28
kan du skrive ord og ikke bare tull

Lord Ollis i dag klokken 19:31
Ord og ikke bare tull.

karl h i dag klokken 19:32
ok skriv noe anent en en smil. har du noe grun for det?

Lord Ollis i dag klokken 19:36
Nei.

karl h i dag klokken 19:37
er du styg?

Lord Ollis i dag klokken 19:38
Beauty is in the eye of the beholder... er det ikke det man sier? :D

karl h i dag klokken 19:38
f*** deg

Lord Ollis i dag klokken 19:39
:=)

karl h i dag klokken 19:40
;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=)

Lord Ollis i dag klokken 19:42
Det skal bare være én. Flere er bare teit.

karl h i dag klokken 19:44
synes du så synd.
;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=)
;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=);=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=);=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=);=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=);=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=) ;=)

Lord Ollis i dag klokken 19:54
Nei, det er ikke bare jeg som synes det. Det er en uskreven regel. :=)

karl h i dag klokken 19:55
så dumt putt meg i fengsel da pikk unge

Lord Ollis i dag klokken 19:56
Skal se hva jeg kan få gjort. Det er regelbrudd å kalle folk for pikkunge. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dette er ikke akkurat en mail jeg har fått.. Men jeg fant en stamme her om dagen..

Stammenavn: Glitter is da Hitler
ID: HAIL

Stammebeskrivelsen lyder som så: skrev:
The Nazi Emperium of Glitter has begun to spread to the faarest regions of this world like a plague.
thats why this littel resistance on the end of earth is here to make life shit for glitter... ahem HITLER!!!
So I hail the Leader! for so looong...

Jeg som faktisk akkurat tenkte på Adolf Glitter. Litt morsom da :D
 

DeletedUser

Guest
ah, jeg får PM av han enda jeg gitt:


Granny den 26.11. klokken 22:05
Du en ledersikkelse? Nei Desver du er nokk ikke større leder en Kvistling og han ble skutt. du kommer til og bli skutt når krigs oppgjøre over elite blir avgjort.
 

DeletedUser

Guest
Edwart i dag klokken 14:39
FAEN I HELVETE JÆVLA RÆVKJØRTE SNØMANN FAEN DU ADLE BYEN MIN FOR ?
JEG TAR Å RØSKE UT BALLAN DINE OG LAGE MEG OMELETT


Litt sint? :)

Ikke rapporter ;) Kjenner han irl, så han ble ekstra sint :D
 

DeletedUser

Guest
Houdini i dag klokken 15:35
du er ikke mye handsome as!
du er ************* stygg!
gi meg 100byer, vis ikke tar jeg alle byene dine. soper.

Hmm. Har aldri vært i kontakt med fyren tidligere, men i dag fikk jeg denne. En tydelig sint birkebeiner. :eek:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
hadde jeg vært som deg, så hadde jeg gitt de byene til ham. han var såpass truende i ordlyden at det kan fort være sant.
husk, det er bedre og gi vekk 100 byer, en og miste alle sammen. :)
 

DeletedUser

Guest
Jepp, han er veldig skummel. Må passe på å stacke godt rundt hans byer (ca. 70 timer unna).
 

DeletedUser

Guest
"Blandingsby lover" kingtreen:

jaså iskremdu hadde tengt til og ta bye fra meg du allså hehe lol bare til og komme da men da boker jeg en by fra deg så og husk det iskrem jeg har mer poeng en deg og flere soldater du har. så bare kom men jeg skal love deg en ting du kommer faen meg ikke langt så er ikke noe vits i og prøve og hvorfor er du i UGV den stammen suger
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
"Blandingsby lover" kingtreen:

jaså iskremdu hadde tengt til og ta bye fra meg du allså hehe lol bare til og komme da men da boker jeg en by fra deg så og husk det iskrem jeg har mer poeng en deg og flere soldater du har. så bare kom men jeg skal love deg en ting du kommer faen meg ikke langt så er ikke noe vits i og prøve og hvorfor er du i UGV den stammen suger

hva var morsomt med den?
 

DeletedUser

Guest
"Blandingsby lover" kingtreen:

jaså iskremdu hadde tengt til og ta bye fra meg du allså hehe lol bare til og komme da men da boker jeg en by fra deg så og husk det iskrem jeg har mer poeng en deg og flere soldater du har. så bare kom men jeg skal love deg en ting du kommer faen meg ikke langt så er ikke noe vits i og prøve og hvorfor er du i UGV den stammen suger

....hæ
 
Topp