Artige mailer DU har fått!

DeletedUser

Guest
Jeg skal ikke røpe hvem det er med tanke på reglene, men jeg kan fortelle dere at det er en av spillerene på verden 2 med 7 millioner poeng.

;O

Du skulle ikke avsløre noe :D Nå gidder jeg ikke å være spion for Hugs mer :(

Ups, det burde jeg kanskje aldri ha sagt. :eek:

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
............. den 21.08. klokken 20:06
jævla fitte tryne:mad: hvor bor du?? hvis jeg møter deg en annen dag skal jeg knuse det støgge trynet ditt,, skjønner du det feiten?? hvis du ikke har noe bedre å gjøre enn å sitte på tribalwars å nerde,, isteden for å sjekke babes, bør du kjøpe deg et liv for alle ressursene dine:mad: hvis du har pause fra pc en time eller to så møt meg i asker,, så skal jeg knuse det støgge tryne ditt.. jævla kokkos tryne:mad:


mhv han som hater deg mest i livet og skal møte deg en dag å knuse det støgge tryne ditt:mad:


ble han sur eller :D

ja jeg har rapportert det
 

DeletedUser

Guest
Hater er et ganske sterkt ord.
Fortell han at han heller bør bruke "missliker sterkt" ;)
 

DeletedUser

Guest
merlock: Svar med:
Så hyggelig at du beærer meg slik en plass i ditt hjerte, det er nemlig der følelsene "ligger". Og når du har slike sterke følelser for meg så blir jeg litt glad selv om jeg blir mest trist, på dine vegne da selvsagt. For jeg har det helt toppers jeg, klarer å ikke opprette slike sterke negative følelser overfor andre som spiller her og er igrunn rimelig godt fornøyd med det.
Men bare for å besvare ditt noe retoriske spørsmål, som ikke opptrer i form av noe spørsmål; jeg har da et liv ja. Og joda, det eksisterer langt mer enn bare TW i det, det må gjøre det, hadde det ikke gjort det ville jeg nok desverre ikke vært i live nå da jeg ikke kunne fått i meg noe næring og dermed dødd av utmattelse, slik bare for å opplyse deg om enkelte av livets harde fakta.

Og kjenner du meg, siden du kaller meg "feiten"? Jeg ser på det om litt beundringsverdig at du kommer med slike klare personkarraktistikker som beskriver både min kroppsfassong og ansiktsfasong, vel om du virkelig hater meg så mye og ikke vet hvem jeg er så, tja hva skal man si? "Du er ikke så smart" kansje? For det virker da ikke veldig intligent å komme med ord som er velbrukt, ja til tider misbrukt og lite fantasifulle, komme på noe nytt snart. Hva med å erstatte for eksempel "jævla" med noe slikt som "fisk"? Et fiffig grep å foreta det, man virker så langt mer glad til sinns dersom man klarer å bruke ord som ikke er like "oppbrukte".

Kansje han blir lei seg dersom du besvarer ham slik da, men men det får være hans problem det. ;)
 

DeletedUser

Guest
Chrissy den 30.09. klokken 12:31
Liker du kylling?

jatorst den 30.09. klokken 12:34
Nei.

Gjør du?

Chrissy den 30.09. klokken 12:35
Nei.

Chrissy den 30.09. klokken 12:35
kjeder du deg?

jatorst den 30.09. klokken 12:35
Hvem er du? -.^

Chrissy den 30.09. klokken 12:36
Jeg er meg:D

jatorst den 30.09. klokken 12:37
Om jeg kjeder meg, seff, gjør du?

Chrissy den 30.09. klokken 12:37
Ja:(

Chrissy den 30.09. klokken 12:38
Spiler du noen andre internett spill?

jatorst den 30.09. klokken 12:38
Ja.

Gjør du?

Chrissy den 30.09. klokken 12:39
Ja. Hva spiller du?

jatorst den 30.09. klokken 12:40
Kingsage, tribalwars og spotify seff, du a?

Chrissy den 30.09. klokken 12:42
nei:*(

jatorst den 30.09. klokken 12:48
Okay.


Hihihiihhohohoho. x) :D
 

DeletedUser

Guest
Karl Petter i dag klokken 05:57
Heisann. Jeg ser helst at dere sletter Roem som allierte, ettersom vi ikke er allierte. Vi er rett og slett lei dere.

Og et tips til, jeg har lest fanklubben deres, og hvorfor har dere skrevet Min andre multiaccount 10 forskjellige steder? Det er rett og slett idiotisk. Og de ¨takktikene¨ deres er grusomt dårlig, hva hvis vi går til krig mot dere? ;D

MVH KP

ÅNEi!!11111
 

DeletedUser

Guest
LordKira, den var ikkje artig, den var bare trist. Eg synar det e leit, men det virkar så den antihuggiske stemmninga brer seg utover V2 i langt større grad enn kva ho gjorde før. :(

Nå synar eg at heile V2 let ta i eit tak for å få opp den meir koselige sida utav dette spelet på nytt, opplyse folk så ikkje har lært vegane til Tribalhugs å kjenne.

Go Hugs!
 

DeletedUser

Guest
og hvorfor har dere skrevet Min andre multiaccount 10 forskjellige steder?

hehe.. eh.. heh.. var ikkje meg :eek:
 

DeletedUser

Guest
jackson den 03.10. klokken 14:29
kan jeg skrive på profilen at jeg er under beskyttelse av deg?
jeg har blitt adlet før,og jeg har lyst til og ha beskyttelse.
og jeg har lyst til at du skal adle [player]GutsWear[/player].
han har lurt meg.
han sa at han ville bli stammegrunnleger får å få familie med noen gode stammer.
og så gjore det og så tok han meg vekk som stammegrunnleger.
og nå er jeg ingen ting.
og jeg lurte på om du kunne ta ham.

Det er meldinger som dette som får meg til å føle meg über... :p
 
Topp