Alianser

DeletedUser

Guest
Er det slik at i V4 har man startet med en ny måte å behandle alierte. Dvs inngå alianser for så å bryte dem uten å informere samarbeids stamme. Må si at en slik politikk virker på meg som useriøs.

En annen sak som disse stammene som driver på slik bør kansje huske på, Er at slikt vil etterhvert spre seg. Og til slutt så er det ingen som tar dere seriøst eller stoler på dere.
 

DeletedUser

Guest
Er det slik at i V4 har man startet med en ny måte å behandle alierte. Dvs inngå alianser for så å bryte dem uten å informere samarbeids stamme. Må si at en slik politikk virker på meg som useriøs.

En annen sak som disse stammene som driver på slik bør kansje huske på, Er at slikt vil etterhvert spre seg. Og til slutt så er det ingen som tar dere seriøst eller stoler på dere.

Kan du spesifisere hvilke stammer som driver slik da?
Det finnes vel ingen fasit på hvordan allierte skal oppføre seg, men å varsle et brudd bør man vel gjøre?
 

DeletedUser

Guest
Hvis det er stammer som gjør dette, er dette userriøse eller uprofesjonelle stammer man skal holde seg unna. Iallefall i alle stammer jeg har vært i, har vi alltid sakt ifra til en alliert at vi bryter en allianse.

Flott som Nofjon sier, hvis du kan navngi disse stammene, slik at man vett hvem man skal holde seg unna.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ingen seriøse stammer gjør noe slikt, selv om det i alle stammer kan forekomme at enkeltpersoner handler uklokt på eget initiativ.
Men seff interessant å vite hvem du snakker om!
 

DeletedUser

Guest
Ja kan det

F.F og ~KoM~ Klart det er ikke noen fasit men litt redelighet burde det være. Er vel mulig en 3 stamme til som kan komme på denne listen. Det finner jeg vel ut i løpet av dagen.

Har spilt i v1,v2,v3 har aldri opplevd at det er blitt gjort på en slik måte
 

DeletedUser

Guest
Ok. Nei, det høres ikke pent ut, men disse stammene må vel få lov til å uttale seg her, så kan vi andre være dommere :D
 

DeletedUser

Guest
Venter i spenning

På uttalelsene dems på dette. Håper virkelig de vil komme med noen.

Å vil presisere at jeg har ikke noe problem med at alianser brytes. Det er en del av gamet. Men setter spørsmåls tegn ved måte det gjøres på.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, det var ufint.

Send de en reminder på PM da og be de forklare her?
De bør jo få en mulighet til å forsvare seg ;)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
VARG: Alliert med alle.

Mye drit som må ut som vanlig, Clystèr? Alle skjønner jo hvor såret, vonebråten og lei deg du er, så vi tåler den slags :)

Men siden du pøser ut feilaktige påstander om VARG i alle tråder (at dere aldri blir lei av å skrive om oss..) så må jeg bare korrigere et par av dine faktafeil:

VARG har ingen allierte, kun en stamme som har IAP. Vi har derimot veldig mange fiender, så vi har stadig noen å angripe :cool:
VARG har i tillegg stengt rekruttering, så du må slutte å be folk søke seg til oss. Du gir de falske forhåpninger. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ingen seriøse stammer gjør noe slikt, selv om det i alle stammer kan forekomme at enkeltpersoner handler uklokt på eget initiativ.
Men seff interessant å vite hvem du snakker om!

Nofjon gjer slikt, og han er jo i din stamme. Er ikkje VARG ein seriøs stamme altså?
 

DeletedUser

Guest
Er det slik at i V4 har man startet med en ny måte å behandle alierte. Dvs inngå alianser for så å bryte dem uten å informere samarbeids stamme. Må si at en slik politikk virker på meg som useriøs.

En annen sak som disse stammene som driver på slik bør kansje huske på, Er at slikt vil etterhvert spre seg. Og til slutt så er det ingen som tar dere seriøst eller stoler på dere.

Det der er slik man har gjort det i alle verdener på TW norge
 

DeletedUser

Guest
Nofjon gjer slikt, og han er jo i din stamme. Er ikkje VARG ein seriøs stamme altså?

Kan du gi noen eksmpler på at Nofjon1 bryter allys uten å varsle, eller har gjort det i det hele tatt? Neppe. Igjen er du ute å surver som en liten baby. Du eier ikke evnen til å diskutere saklig. Hvorfor? Fordi du vet du har feil, og det eneste du greier å komme opp med er slikt svada.
Det finnes ingen her inne med et så innsnevret ordforåd, eller som er så storsnutet som deg. Ser vi hva du har prestert her inne, så faller det på sin egen urimelighet. Du er en spiller langt under snittet, og den eneste kampen du tør ta er her på forumet, hvor du også er i ferd med å tape. Jeg har varslet at du skal få testet dine ferdigheter i V5, og jeg skjønner at du er redd. Derfor du hyler sånn, kanskje? Ren frykt? Du har noen ok spillere i stammen din, men tro ikke at du kan gjemme deg bak dem. Jeg tar deg. ;)

Du ynder å snakke skit om meg og Varg og spammer ned absolutt alle tråder om det temaet. Hadde vi rapportert all denne spammen så hadde du vel ikke fått spille, men barn skal jo ha det litt moro her også, så vi har latt det gå. Prøv derimot å fokusere på å holde det om meg og Varg på de trådene som omhandler oss, og ikke som denne som dreier seg om noe helt annet.

Heretter får du dokumentere når du kommer med noe, eller rett og slett klappe igjen. Prøv å la det du sier stå i forhold til dine prestasjoner i V4. Da blir det ikke så mye prat fra deg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Siden denne tråden handler om (dårlige) allianser, så legger jeg ut en liten snutt fra fellesforumet til Pals/UnderD hvor en Pals spiller ber om hjelp mot Varg sine angrep. Svaret kommer i ekte og slapp UnderD stil. Typisk for denne stammen og jeg kan ikke se hvilken glede pals har av disse, unntatt at de har Varg som helles fiende. Det holder tydligvis for pals gjengen. (Ikke rart de synker og taper terreng.) Det samme var tilfellet andre veien. Et klart bevis på feilslått diplomati, men off topic kan de alle sammen godt. ;)


Støtte til manu911
Side: >1<

PALS - manu911 den 20.01. klokken 09:50 Siter trenger støtte til endel byer...
Har per akkurat nå 90 inc fra Unknown.

55:34:03(543|530)K55 tom for tropper, adelstog kommer om 6 timer
55:23:99(539|529)K55 tom for tropper, adelstoget kommer om 6 timer
55:23:76(536|527)K55 tom for tropper, ikke adelstog enda...
BergenZ(538|529)K55 tom for tropper, ikke adelstog enda.
BergenN(543|528)K55 tom for tropper, ikke adelstog enda.
all støtte mottas med takk.. Alle angrep til nå har vært fulle nukes, så dette er alvor..
Mvh manu911

UnderD - Dr. TUS den 20.01. klokken 11:24 Siter Ta kontakt med dine nermaste naboa og spør om støtte spesielt til dei to med adelståg mot ;)

Eller denne hvor det går "andre veien". Hva tjener denne allyen til egentlig?

UnderD - skruf sterk den 05.01. klokken 22:01 Siter
Blir angrepet av VARG og første ankommer om 10 timer, som nesten alle gjør og trenger støtte til disse byene.

_-=07=-_ TMNT (zlooow)(451|420)K44 trenger en del !
_-=10=-_ TMNT (herqules)(451|418)K44 trenger en del !
_-=11=-_ TMNT (herqules)(449|418)K44 litt stacka men alltids bra med litt mer
_-=12=-_ TMNT (herqules)(451|419)K44 trenger en del !
_-=14=-_ TMNT (12lane)(446|417)K44 trenger litt her
_-=17=-_ TMNT (12lane)(446|416)K44 Masse !
_-=18=-_ TMNT (12lane)(447|416)K44 er ganske bra stacka

Mvh Skruf sterk takker for all støtte

PALS - johvij den 05.01. klokken 22:15 Siter
Bra du legger ut støttetråder Skruf.

Problemet jeg er for langt unna deg. jeg er 19 timer unna med nærmeste TK by. Men håper du klarer deg. :)

Alternativt hør med ~VK~ medlemmene rundt deg. De er også fiender av Varg :)

UnderD - Dr. Phil den 05.01. klokken 22:30 Siter
Har kontaktet VK og ellers noen andre venner i div stammer. Ser ut til at det blir fikset med støtte ;O Venter litt på oppdatering rundt om han fikk alt han trengte eller om mer trengs etc. ^^ Ordner seg :)
- Tobben

(Merk: Her må man altså kontakte en tredje stamme for å få hjelp. Men ally skal man være... Nice. ;))
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men Pals da. Ikke steng trådene? Jeg ser jo skypen og PM også? :D
Nå vil dere jo bare synke kjappere??? :O
 
Sist redigert av en moderator:

ghost68

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du må vræle av latter når du ligger våken på natta og pønsker ut nissestreker :p
 

DeletedUser

Guest
Du må vræle av latter når du ligger våken på natta og pønsker ut nissestreker :p

Ja, har det kjempegøy, men det krever ikke så mye planning på dette stadiet. Kommer helt av seg selv liksom. :D Nå ville jeg være snill gutt her egentlig, men Diplomaten i stammen vil annet, så da kriger vi ;) Jeg er fortsatt i stammen, men ikke lenger like snill.
Skal seff holde dere oppdatert, og gleder meg til panikken brer seg og de begynner å kicke uskyldige. Dog skal Pals få en ledetråd. Jeg er blant topp 20 i stammen og kjører på i reneste LA stil. ;)


Oh... BTW:

Allierte
Capes - Dette er faktisk en svært god alliert. Stiler alltid opp
UnderD - Ingen tiltak. Dårlig.

Ikkeangrepspakt (IAP)
~VK~ - IAP? De ligger jo på andre siden? haha
~TWOJ~ - Jaja...
-HvM- - hahaha
COH - :)
-FD- - Strategisk valg? Sjekk kartet. lol

Fiender
VARG - Seff. De tar dere jo?
~SA~ - Samme her?

Allerede her starter problemene til Pals. Jeeee... Hvorfor inngå en avtale med noen som er alt for langt unna til å angripe? Var dette de eneste som ville snakke med dere kanskje?
 
Sist redigert av en moderator:

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
skjønner ikk hvorfor du skal gjøre som dette her nofjon? hva får du ut av dette? Du er med på å ødelegge spillet rett og slett.

Her snakker du først bra om stammen du er i, og så fort noen sier imot deg el ikk gjør som du vil så starter du med driten din.

Skjønner hvorfor du skaffer deg uvenner her og der. ikk vanskelig å forstå det.

kanskje det tilfredstiller dine perverse behov av et eller annet slag men ingen av oss andre her i Verden 4 syntes noe om det du driver med.

Syntes det er respektløst rett og slett.

Nå kan du komme med så mange svar til dette som du vil, forklaringer osv, men jeg bryr meg ikk om det som evt må komme fra deg. syntes bare det du gjør er helt idiotisk enkelt og greit!

Alexi lalas
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hmm.. urettferdig at du får drive med skøyerstreker slik vi bedrev i gode gamle dager, uten at jeg får være med!
Jeg kan imidlertid nå bekrefte at Nofjon1 har en konto i PALS. Har fått noen meget interessante PM videresendt.
Nå snakker vi.

Imidlertid imponert over at du har fått overtatt en så markant skikkelse uten at noen har merket at en ny person står bak..

Topp 20 du liksom. Helgardering. Tror vi trygt kan si topp 15 uten at nettet snører seg faretruende sammen av den grunn.

Stå på, noffe! :D
 
Topp