Alianser

ghost68

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, har det kjempegøy, men det krever ikke så mye planning på dette stadiet. Kommer helt av seg selv liksom. :D Nå ville jeg være snill gutt her egentlig, men Diplomaten i stammen vil annet, så da kriger vi ;) Jeg er fortsatt i stammen, men ikke lenger like snill.
Skal seff holde dere oppdatert, og gleder meg til panikken brer seg og de begynner å kicke uskyldige. Dog skal Pals få en ledetråd. Jeg er blant topp 20 i stammen og kjører på i reneste LA stil. ;)


Sikkert bare meg - men syns nå det både er morsomt og underholdende slik du holder på :D

Men taktikken er jo seff og gjøre flest mulig fly forbannet så de ikke gjennomskuer dette for lett :p
 

DeletedUser

Guest
Hyper:
Det innlegget der var vel også et overtramp? :)

Husk at skadefryd er den eneste sanne form for humor. Slik er dyret mennesket skapt i sin natur og det praktiseres her

Ghost:
eh.. tror jeg velger å ikke gå i detalj på det der, men anser deg for å være en klok mann. :D
Forvirring og harme er et fryktelig våpen. Langt værre enn en nuke eller 50
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hyper:
Det innlegget der var vel også et overtramp? :)

Husk at skadefryd er den eneste sanne form for humor. Slik er dyret mennesket skapt i sin natur og det praktiseres her

Overtramp? Dummeste jeg har hørt, eneste jeg gjør er jo å definere spillestilen din (inkludert måten du oppfører deg på) og det er jo på en sannelig arrogant måte?
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
En meget destruktiv tankegang som jeg ikke håper noen her har ;) (nofjon sitt innlegg)
 

DeletedUser

Guest
Overtramp? Dummeste jeg har hørt, eneste jeg gjør er jo å definere spillestilen din (inkludert måten du oppfører deg på) og det er jo på en sannelig arrogant måte?

Men å sammenlikne med idioter er da et overtramp, eller skal vi høre med en mod?
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Overtramp? Dummeste jeg har hørt, eneste jeg gjør er jo å definere spillestilen din (inkludert måten du oppfører deg på) og det er jo på en sannelig arrogant måte?

Da vil jeg be deg lese reglene og rettningslinjene for forum bruk og TW oppførsel generelt.

Kort fortalt. Du kan si omtrent hva du vil så lenge det du sier er forbeholdt spilleren i TW.
Du kan ikke si hva du vil om personen bak spilleren, da alt som kan oppfattes som støtende og negativt om personen vil være et overtramp.

Vis du da ser på innlegget ditt vil du kunne se at det er vanskelig å tolke ditt innlegg som at det angriper spilleren, men heller personen bak spilleren.
 

DeletedUser

Guest
innlegg(ene) mine "angriper" spilleren sin måte å oppføre seg på, samt spillestilen til spilleren, ja vi kan godt høre med en MOD, men i dag er jo alt massiv sensurert.

Dagen jeg ikke kan kritisere idioti når jeg ser det er dagen jeg har mistet friheten min :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
At en person som ikke spiller i v4 lar seg så lett provosere og engasjere er nok mer oppsiktsvekkende. Dette er et krigsspill, men så fort ting begynner å likne krig snakkes det om å ødelegge spillet. Spionasje, foræderi, sabotasje, og mange andre metoder er vel så viktige som rene troppekriger. Og at dette ermulig i et spill gjør det hele mer spennende og autentisk.

Siden mitt innlegg forsvant i sirkuset, så tillater jeg meg å sitere meg selv. På hvilken måte mener så mange av dere at en person klarer "å ødelegge spillet"? Det er rett og slett det dummeste jeg har hørt.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
innlegg(ene) mine "angriper" spilleren sin måte å oppføre seg på, samt spillestilen til spilleren, ja vi kan godt høre med en MOD, men i dag er jo alt massiv sensurert.

Dagen jeg ikke kan kritisere idioti når jeg ser det er dagen jeg har mistet friheten min :)

Det er stor forskjell på å kritisere noen for deres spillestil og måten å spille på, men flere av noffes motstandere tyr til ufine angrep på han som person. Selv rapporterer jeg slike hver gang de dukker opp. Og de fleste blir som du sier da raskt sensurert, som seg hør og bør.
 

ghost68

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Siden mitt innlegg forsvant i sirkuset, så tillater jeg meg å sitere meg selv. På hvilken måte mener så mange av dere at en person klarer "å ødelegge spillet"? Det er rett og slett det dummeste jeg har hørt.

Fordi han har så mye nissetid og bruke for og pønske ut forferdelige planer :p

Ren psykologi min gode mann, populært kalt hersketeknikk som Norfjon bedriver på en profesjonell måte (Hersk og splitt) - funker som bare det her :eek:
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Reisverket;13470$1 skrev:
At en person som ikke spiller i v4 lar seg så lett provosere og engasjere er nok mer oppsiktsvekkende. Dette er et krigsspill, men så fort ting begynner å likne krig snakkes det om å ødelegge spillet. Spionasje, foræderi, sabotasje, og mange andre metoder er vel så viktige som rene troppekriger. Og at dette ermulig i et spill gjør det hele mer spennende og autentisk.
Som deg, spiller jeg med et annet nick enn det jeg bruker på forumet. Beklager at jeg ikke har fortalt deg dette. Engasjert, ja. Provosert, nix. Du ser ikke meg komme med kallenavn og utropstegn, enda.

Joda, det er mye som er mulig i et slikt spill, men jeg ser ikke gleden i å være størst mulig idiot mot andre vilkårlige spillere. Slik som Nofjon1 gang på gang understreker at han er/skal være, og det uten at det skulle ligge noe bak. Ikke kom her med det tullet om en post her på forumet, det tror du neppe på selv en gang.

Nofjon1
Les over.
Jeg ser gleden i mye av spillet jeg, men ikke det du hevder at du driver på med her. Og muligheten for det er jo 50/50, konklusjon; kan ikke stoles på.
Å spille utelukkende for å kødde det til for en vilkårlig stamme som dette, det byr meg imot som tw-spiller. Og som du ser, mange med meg..

Men nå er vil jeg vel heller sette pengene mine på at du har/skal få en konto i varg, som bare du og RV vet om..
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Visste ikke at du spillte i v4 igjen, Bambam, men hørte akkurat at du tok over Monkiii kontoen. Lykke til, nabo!
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
overtramp meg her overtramp meg der.

Jeg snakker om spilleren nofon, snakker ikk om nofjon som person jeg. når har jeg gjort det? Alle som leser det jeg skriver burde forstå at jeg går etter nofjon som spiller, kjenner jeg karen i virkligheten kanskje?

jeg er bare så møkk lei av å lese alt det han skriver her og der. ALDRI noe posetiv, bare drit hele veien. hvis dt er noen som burde rapporteres så er det han, for alt det han gjør her inne.

men greit, han får da styre som han vil, så skla jeg slutte og si noe jeg. 1 a de få her inne som faktisk sier ifra når det er noe som ikk er som det skal være. Og sier igjen at dt er kvalmt det SPILLEREN nofjon driver med her inne.

Det var det siste dere hørte fra meg på en stund;)

Nå er dt helg! ha en fin helg alle sammen!:=)

Alexi lalas
 

DeletedUser

Guest
Go morgen. :)

Masse flotte innlegg som skal besvares, men først er det frokost og oppvåkning.. Ble visst sent i natt også. Tror jeg har kjøpt en feilvare av en klokke som går alt for fort. ;) :)
 

DeletedUser

Guest
Å diskutere med Noffe er mer eller mindre meningsløst, Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
 

DeletedUser

Guest
Tja, da er vel frokosten over? :)

Yeah. Nå er det middag med tilhørende snaps. ;)
For oss med famile går ikke TW-helgen helt som planlagt bestandig. Snakkes senere. Ha en fin helg ;)

Alexi:
Tror ikke det var det noen hadde i tankene vdr. overtramp her. ;)
 

B L A C E

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
He he :D

Har ingenting i mot Pals, men dette er faktisk ganske morsom lesing... :)

Noffe, går fra Merger til Stamme-virus, er ikke verst det =P
 
Topp