Alianser

DeletedUser

Guest
Alexi:
Du har rett i at jeg ikke bryr meg filla om det. Jeg er kanskje en av de få som ikke er her for å lete etter venner? Jeg er her for å krige, og tilhører en således en part. Hvordan mine/våre fremgangsmåter er, behøver ingen å like. Da gjør vi en dårlig jobb. Skjønner at slike avsløringer svir, men det er da helt tillatt, og opp til hver enkelt å bruke.

Sur fordi IAP`en din ble avslørt nå? ;) Hva mener du med at det ødelegger spillet at mine fiender blir blottlagt? Det er da vitterlig spillets gang. Ja det ødelegger for de som rammes, akkurat som et hvilket som helst angrep. Les historiebøkene om kriger og krigsstrategier, så ville du nok blitt forundret over hvor råttent det egentlig er. Eller har du et annet syn på dette enn oss?

RV:
Hehe.. de leter nok, og jeg ser frem til videre søk også. Så langt har jeg ikke sagt et pip i forumet deres, men snart. ;) Vil du være med? (seff) Skal si fra når jeg finner en plass her jeg. :D
 
Sist redigert av en moderator:

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
skjønner ikk hvorfor du skal gjøre som dette her nofjon? hva får du ut av dette? Du er med på å ødelegge spillet rett og slett.

Her snakker du først bra om stammen du er i, og så fort noen sier imot deg el ikk gjør som du vil så starter du med driten din.

Skjønner hvorfor du skaffer deg uvenner her og der. ikk vanskelig å forstå det.

kanskje det tilfredstiller dine perverse behov av et eller annet slag men ingen av oss andre her i Verden 4 syntes noe om det du driver med.

Syntes det er respektløst rett og slett.

Nå kan du komme med så mange svar til dette som du vil, forklaringer osv, men jeg bryr meg ikk om det som evt må komme fra deg. syntes bare det du gjør er helt idiotisk enkelt og greit!

Alexi lalas

Støttes helt og fullt....
Synd noen måtte ha slike behov...
 

DeletedUser

Guest
Støttes helt og fullt....
Synd noen måtte ha slike behov...

Hahaha... Ute på frierføtter? det trenger dere nok ja
Synd at noen må ha et behov for å ødelegge andre stammer i en krig mener du? Tror du må feie for egen dør Ammy., Dette showet har akkurat startet. Det blir MYE værre. Jeg lover.

(PS: Dere er da heller ikke fryktet? ;))
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
men nofjon, viss du er så stolt medlem og mellom-leder av pals, hvorfor vill du ødelegge for pals da?
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det er ikke ofte jeg blir flau på dette forumet her, men nå er jeg det på dine vegne, Nofjon1.

Jeg kan ikke se hvilken glede du skal av dette, overhode.

Jeg kan ikke se noen annen hensikt med dette enn at du ønsker enda mer fokus mot deg som person. Poenget?

Det faktum at du ikke selv evner å skjønne at noe med din oppførsel, både her på forumet og ing, er helt på trynet, det forundrer meg. Makan til person i ulag med resten har jeg neppe møtt. Ta ett hint?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
At en person som ikke spiller i v4 lar seg så lett provosere og engasjere er nok mer oppsiktsvekkende. Dette er et krigsspill, men så fort ting begynner å likne krig snakkes det om å ødelegge spillet. Spionasje, foræderi, sabotasje, og mange andre metoder er vel så viktige som rene troppekriger. Og at dette ermulig i et spill gjør det hele mer spennende og autentisk.
 

DeletedUser

Guest
En ting er å ødelegge spillet når man er i VARG, der er det jo tradisjon for å ødelegge, men hvorfor forsette det når du bytter til en respektabel stamme?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bombom

Nei, trenger ikke det. Jeg gleder meg stort for tidien og er ikke så opptatt av hva du og andre mener. Heldigvis, ellers hadde det blitt plagsomt. Jeg vil på ingen måte fremstå som på "lag" med resten. Da blir man en grå mus uten ansikt. Her skal det tyranniseres. ;) at du ikke ser gleden med dette, er ok. Du er sikkert også glup nok til å sette deg ned å tygge litt på det, slik at du finner svaret. RB har gitt deg noen hint i posten over. ;)
 

DeletedUser

Guest
En ting er å ødelegge spillet når man er i VARG, der er det jo tradisjon for å ødelegge, men hvorfor forsette det når du bytter til en respektabel stamme?

Det har jeg svart på en rekke ganger. Pals har svart via sin diplomat, og avslått et bra forhold. Stammen er da å betrakte som en fiende, og vi angriper. Først rolig og balansert. Så øker det på. En slik velkomst fortjener intet mindre. I tillegg er det svært artig
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det har jeg svart på en rekke ganger. Pals har svart via sin diplomat, og avslått et bra forhold. Stammen er da å betrakte som en fiende, og vi angriper. Først rolig og balansert. Så øker det på. En slik velkomst fortjener intet mindre. I tillegg er det svært artig

Så forlat stammen og bli med i din gamle stamme - VARG, og slåss som en mann? Ikke gjem deg bak et anonymt navn. Kom ut og fight.. Eller er du redd? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nei nei, det liker ikke Nofjon, han syntes det er gøy å ødelegge alle stammer innenifra, også gå ut til VARG, den største pinglestammen på v4!
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Nofjon:

Bryr meg nada om iap vår ble lagt ut her, tror de fleste med litt IQ har fortsått det for mange mange mnd siden. VI har jo aldri nektet for det, den iapen har vært der nesten siden oppstart.

Eneste jeg irriterer mg grenseløst over er måten d oppfører dg på. jeg skal svare det ordentlig og godt når jg kommer meg hjem idag. Du er en barnslig liten kar med maktbehov, og dette er du så absolutt nødt til å bruke på alle andre. vise hvor stor og sterk du er.


Kanskje ikk rart at diplomaten i pals sier som han sier, da ingen i pals vil ha deg der (hvis du er der) ingen som vil ha deg noe sted, og dette er noe du ikk klarer å takle. Den før så godt likte Nofjon er nå bare en gammel mann som ikk vet hvordan han skal forholde sg til sin nye situasjon.

jeg bryr meg nada om strategier osv osv. Eneste dine strategier bidrar til er at du mister de få som fortsatt ikk hadde noe imot deg.

Måten du skriver på her er bare til å le av. Syntes faktisk veldig synd på deg her jeg sitter. DU er god Nofjon, det er du, men du er søren meg en møkk kar oxo. Hjelper ikk å være aldri så god når ingen vil ha noe med deg å gjøre.

ALexi lalas
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nofjon:

Bryr meg nada om iap vår ble lagt ut her, tror de fleste med litt IQ har fortsått det for mange mange mnd siden. VI har jo aldri nektet for det, den iapen har vært der nesten siden oppstart.

Eneste jeg irriterer mg grenseløst over er måten d oppfører dg på. jeg skal svare det ordentlig og godt når jg kommer meg hjem idag. Du er en barnslig liten kar med maktbehov, og dette er du så absolutt nødt til å bruke på alle andre. vise hvor stor og sterk du er.


Kanskje ikk rart at diplomaten i pals sier som han sier, da ingen i pals vil ha deg der (hvis du er der) ingen som vil ha deg noe sted, og dette er noe du ikk klarer å takle. Den før så godt likte Nofjon er nå bare en gammel mann som ikk vet hvordan han skal forholde sg til sin nye situasjon.

jeg bryr meg nada om strategier osv osv. Eneste dine strategier bidrar til er at du mister de få som fortsatt ikk hadde noe imot deg.

Måten du skriver på her er bare til å le av. Syntes faktisk veldig synd på deg her jeg sitter. DU er god Nofjon, det er du, men du er søren meg en møkk kar oxo. Hjelper ikk å være aldri så god når ingen vil ha noe med deg å gjøre.

ALexi lalas


Alexi lalas, nå må du slutte å skrive ting som er direkte eller indirekte personangrep, har sagt i fra til deg tidligere om dette. Dette er et spill hvor vi skal ha det morro og underholdes. Selv om du enkelte ganger blir frustrert og oppgitt over enkelt episoder som måtte skje her på TW så kan du holde deg god for alt som måtte minne om personangrep. (Dette gjelder alle)
 

DeletedUser

Guest
Nofjon:

Bryr meg nada om iap vår ble lagt ut her, tror de fleste med litt IQ har fortsått det for mange mange mnd siden. VI har jo aldri nektet for det, den iapen har vært der nesten siden oppstart.

Eneste jeg irriterer mg grenseløst over er måten d oppfører dg på. jeg skal svare det ordentlig og godt når jg kommer meg hjem idag. Du er en barnslig liten kar med maktbehov, og dette er du så absolutt nødt til å bruke på alle andre. vise hvor stor og sterk du er.

Korrekt. det er spillets gang. Er som nevnt ikke her for å bli pop, som så mange andre. Er litt lei av det og dette er min mørke side


Kanskje ikk rart at diplomaten i pals sier som han sier, da ingen i pals vil ha deg der (hvis du er der) ingen som vil ha deg noe sted, og dette er noe du ikk klarer å takle. Den før så godt likte Nofjon er nå bare en gammel mann som ikk vet hvordan han skal forholde sg til sin nye situasjon.

Selv pleier jeg å bytte ut gamme med erfaren. Høres penere ut. Bortsett fra det så er jeg da ønsket hos flere allierte, men tenker jeg holder meg i Pals. Liker oppgaven min der egentlig. Skjønner ikke hvorfor du hyler om at jeg er i den stammen?
Kan jo invitere meg dere oxo vel? ;)

jeg bryr meg nada om strategier osv osv. Eneste dine strategier bidrar til er at du mister de få som fortsatt ikk hadde noe imot deg.

Dette har jeg svart på, og bryr meg svært lite.

Måten du skriver på her er bare til å le av. Syntes faktisk veldig synd på deg her jeg sitter. DU er god Nofjon, det er du, men du er søren meg en møkk kar oxo. Hjelper ikk å være aldri så god når ingen vil ha noe med deg å gjøre.

Har svart på dette før også vel. samme sak? Møkk kar er vel litt vel personlig og ikke tw relatert, men jag lar det passere denne gang. Jeg må få spille mitt spill, så spiller andre sitt.
Denne gang er det Pals som skal ned, og slik er det bare.
Vær glad det ikke er dere du ;)
 

DeletedUser

Guest
Alexi lalas, nå må du slutte å skrive ting som er direkte eller indirekte personangrep, har sagt i fra til deg tidligere om dette. Dette er et spill hvor vi skal ha det morro og underholdes. Selv om du enkelte ganger blir frustrert og oppgitt over enkelt episoder som måtte skje her på TW så kan du holde deg god for alt som måtte minne om personangrep. (Dette gjelder alle)

Skjønner også hvordan Alexi Lalas reagerer, men er ikke noe poeng å fortelle Nofjon dette om og om igjen. Nofjon ødelegger virkelig spillet, men tror han skjønner dette selv.

Men folkens, hvorfor jo Nofjon så mye oppmerksomhet, det er jo akkurat det han vil? Og er han så spesiell? Det finnes da 1000vis av arrogante idioter.
 
Topp