-Rome-, litt høye på pæra?

DeletedUser

Guest
Mosa, når det er sagt så tok faktisk alliansen og la ut meldinger og og mrcobra hadde som inneholdt personlig informasjon på fellesforum...

Jeg hadde mine kilder;)

Når det er sagt Handsome så har Serigala fått ny eier. Tror ikke han kaller deg "tulling"...
Neida, snakker selvfølgelig om den gamle - usympatiske - eieren.
 

DeletedUser

Guest
Her tar jeg meg noen timer fri også skjer alt dette?
Kunne dere ikke krangla mens jeg var her til å slenge dritt også da?!

Men til: Handsome, Sondre94, granpa og humongus;
Jeg mener da at vi har hatt en hyggelig tone tidligere, vi har da aldri krangla så mye ?

Men jeg skjønner begge parter i denne saken.
 

DeletedUser

Guest
Vel ,når man legger ut slike ting.Bør man ihverfall ikke klippe å redigere,før man legger det ut.
Du videresendte denne samtalen til meg,så la du ved en trussel og om at Iaps ville bli trukket.
Var egentlig ikke så mye diplomatisk med det.Tror du må se på hva du selv sier før,du prøver å henge ut noen som høy på pæra.
Synes du var like aroggant som vår spiller,så er vi høye på pæra,så bør du også spørre deg selv om hva du er er.

Når du først er i gang,så kan du vel legge ut samtalen mellom oss to også,så får alle insyn i alt her.
Jeg sier bare som man reder ligger man.


er det noe du savner, så bare legg det til. er usikker på hvilken trussel du mener jeg kom med som jeg ikke har lagt ut. om det er den jeg tror det er, så er den nederst på startinnlegget på side 1...
på hvilken måte er jeg høy på pæra? har jeg satt megselv så utrolig høyt?
og min respons er ganske enkelt det eneste svaret som passet mottageren etter to blærete, hovne kommentarer i forkant.

ligg og red hvor du vil, bryr meg lite.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hvis du bryr deg så lite,så skjønner jeg ikke hvorfor du lagde denne tråden?Virker som du bryr deg i høyeste grad.
 

DeletedUser

Guest
Respektere den andre stammen, ja. Det er en toveisgate, gutten min. Du FÅR ikke respekt om du ikke FORTJENER det. bare fordi dere er 2-3ganger større enn oss, så er ikke det automatisk respekt vettu.
Hør på deg selv Redswan..

Dere ville ha IAP med oss, og fikk det. Da mener jeg at dere bør respektere våre adlingssmål. Blir som at Rome plutselig skulle begynne å rektruttere spillere som Arica holder på med. Hvor lenge hadde den alliansen holdt da?
 

DeletedUser

Guest
Hvis du bryr deg så lite,så skjønner jeg ikke hvorfor du lagde denne tråden?Virker som du bryr deg i høyeste grad.

hvor du ligger og reder bryr meg absolutt ikke.
svar heller på det andre der du. hvor har jeg redigert ting? hva har jeg ikke lagt ut?
jeg velger å kalle deg løgner inntil du har hostet opp litt bevis bak dine påstander.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
yeyye... PÅ tide å løpe å gjemme seg redswan... Vi får se om Thbigbang tåler mine nukes når jeg setter igang^^ :p
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg spørre deg på noen spørsmål Redswan:eek:

Hva hvar meningen din med denne tråden egentlig?

Hva har -Rome- gjort feil mener du?

Hva er egentlig problemet ditt som du vil ta opp i denne tråden?

den byene av Power cat har dere ingen rett til å bruke som bevis siden dere var informert over denne listen vi har på han og at vi vil fortsette den:D
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg spørre deg på noen spørsmål Redswan:eek:
Har vel ikke noe valg?

Hva hvar meningen din med denne tråden egentlig?
Litt action på forumet, samt at selvom vi er mindre, så finner vi oss ikke i hva som helst.

Hva har -Rome- gjort feil mener du?
Adle fra en stamme man er i IAP med(4dager midlertidig eller ikke, vi var lille på kartet fortsatt) Samt en generell hoven holdning, hovedsaklig fra Humongus v.o.m

Hva er egentlig problemet ditt som du vil ta opp i denne tråden?
Tja, litt smør på flesk. Les de to foregående svarene

den byene av Power cat har dere ingen rett til å bruke som bevis siden dere var informert over denne listen vi har på han og at vi vil fortsette den:D
Nei, jeg visste ikke at dere kom til å fortsette på den

x antall tegn
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Kall meg løgner så mye du vil,jeg oppfordret deg til å legge ut alt,når du legger ut personlige samtaler.Legg ut den som vi skrev i etterkant etterpå også.
Jeg er ferdig med det her,du må være den mest håpløse Diplomaten i hele TW,no historie.Truslene har du jo selv lagt ut her.
Du kom med en klage på vår spiller,var ytterst fornærmet,skulle si opp Iaps,hvis dette var vår holdning.

Jeg får dette servert midt i fleisen av deg,ikke en sånn liten forespørsel:Hei,se på dette,kan vi finne en løsning på saken?

Jeg svarte med å si opp Iaps når du følte det slik.Desuten var vi lei alt dette tullet med flyktninger og at vi kunne ikke angripe etter de kom til dere.
Du snakker om at du ikke tar fornermelser av smågutter?Vet faktisk ikke hvem som virker minst moden her,men jeg orker ikke mere diskusjon her ihverfall.
Du får bare styre på.Du har nå ihverfall slått en rekord,du startet en krig på fem minutter.

Slutt her.Over og ut.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
takk for svar skjønte din mening litt bedre nå men tror dette er litt kracked sin feil for han var informert:eek:

så vil vel kalle dette en mosforståelse:D
 

DeletedUser

Guest
Power Cat var flykting... da har -Rome- krav på byene om de vil ta dem. Slik er den saken.

Jeg skal selvfølgelig si meg enig i at Humongus oppførte seg på en lite respektfull måte, som jeg godt forstår at du reagerer på, det ville jeg også gjort om jeg var i din posisjon. :)
 

DeletedUser

Guest
Power Cat var flykting... da har -Rome- krav på byene om de vil ta dem. Slik er den saken.

Jeg skal selvfølgelig si meg enig i at Humongus oppførte seg på en lite respektfull måte, som jeg godt forstår at du reagerer på, det ville jeg også gjort om jeg var i din posisjon. :)

Jeg ba om håndfaste rapporter på at det var tilfelle(samme ba jeg om på Serigala btw), men det jeg fikk var langt ifra av den mengden som de ville ha det til.
Takk for forståelsen :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg ba om håndfaste rapporter på at det var tilfelle(samme ba jeg om på Serigala btw), men det jeg fikk var langt ifra av den mengden som de ville ha det til.
Takk for forståelsen :p
Jepp, det er virkelig rart da dere allerede hadde adlet byene vi ville ha. :)
 

DeletedUser

Guest
takk for svar skjønte din mening litt bedre nå men tror dette er litt kracked sin feil for han var informert:eek:

så vil vel kalle dette en misforståelse:D

Hey du, ja jeg var innformert men jeg ser ikke på noen som flyktning hvis det ikke er noen angrep på vei inn.
Jeg skulle egentlig prate med Granpa om dette men det glemte jeg litt :(
 

DeletedUser

Guest
Vi pleier å starte som regel likt derfor får han ikke INK før listen begynner å bli litt full, den ble det her om dagen og da starta humongus for JEG ga klarsignal siden du var informert:D
 
Topp