-Rome-, litt høye på pæra?

DeletedUser

Guest
Kall meg løgner så mye du vil,jeg oppfordret deg til å legge ut alt,når du legger ut personlige samtaler.Legg ut den som vi skrev i etterkant etterpå også.
Jeg er ferdig med det her,du må være den mest håpløse Diplomaten i hele TW,no historie.Truslene har du jo selv lagt ut her.
Du kom med en klage på vår spiller,var ytterst fornærmet,skulle si opp Iaps,hvis dette var vår holdning.

Jeg får dette servert midt i fleisen av deg,ikke en sånn liten forespørsel:Hei,se på dette,kan vi finne en løsning på saken?

Jeg svarte med å si opp Iaps når du følte det slik.Desuten var vi lei alt dette tullet med flyktninger og at vi kunne ikke angripe etter de kom til dere.
Du snakker om at du ikke tar fornermelser av smågutter?Vet faktisk ikke hvem som virker minst moden her,men jeg orker ikke mere diskusjon her ihverfall.
Du får bare styre på.Du har nå ihverfall slått en rekord,du startet en krig på fem minutter.

Slutt her.Over og ut.

Denne du tenkte på?
Thebigbang i dag klokken 15:40
om dette er holdningene til hele stammen din, så kan vi bare ta bort den IAPen med engang.
Jaja, jeg ser ikke helt den store trusselen i den akkurat, men greit, skal gi deg den da, under tvil.

En annen ting ang deg jeg nå ikke bryr meg om, er at du bestemmer ikke når jeg er ferdig eller ikke.(der er den hovne holdningen igjen, tror at de bestemmer alt, virker det som)
Jeg har, i øyeblikket, mange roller i stammen. Og jeg regner med det er ganske klart at å være diplomat var noe jeg ikke prøvde å være akkurat der. Selvom jeg innledet samtalen med humongus på en diplomatisk måte, vil du ikke si det også? før han tydeligvis ikke var interessert i noe diplomati, så da fikk han ikke det heller.
var fantastisk lei av at dere skulle bestemme alt om hvem som var flyktninger og ikke selv, hence måten jeg skriver alt dette på. Jeg ba om rapporter, fikk særdeles lite tilbake. Men likevel tok jeg Serigala ut av stammen på det tidspunktet. Som goodwill, noe jeg ikke kan si jeg fikk mye av tilbake.
Samme gjelder Power Cat. Ba om rapporter, fikk enda mindre tilbake, kun irriterende hovne holdninger.
Diskuter min modenhet, eller ikke, så mye du vil. Jeg har vært saklig her, og jeg er lei av disse fantastisk elendige svarene dere serverer. Jeg har prøvd the high road, det hjalp ikke.
 

DeletedUser

Guest
Okey.
Da beklager jeg denne hendelsen, men da kom vi i krig igjen da Sondre :S
 

DeletedUser

Guest
En annen ting ang deg jeg nå ikke bryr meg om, er at du bestemmer ikke når jeg er ferdig eller ikke.(der er den hovne holdningen igjen, tror at de bestemmer alt, virker det som)
Han sier vel ikke at du er ferdig? Han bare trekker seg tilbake selv fordi du kommer med bs

Selvom jeg innledet samtalen med humongus på en diplomatisk måte, vil du ikke si det også?
La du virkelig ut innledningen til samtalen, hvor du først tok kontakt med -Rome- angående dette :confused:

Jeg har vært saklig her, og jeg er lei av disse fantastisk elendige svarene dere serverer. Jeg har prøvd the high road, det hjalp ikke.
"The high road" ville vel neppe være å legge ut denne samtalen på Forumet, i topic hvor hovedpoenget er at -Rome- er høye på pæra..?
 

DeletedUser

Guest
Han sier vel ikke at du er ferdig? Han bare trekker seg tilbake selv fordi du kommer med bs
jaja, om du mener det, skal ikek jeg nekte deg din mening

La du virkelig ut innledningen til samtalen, hvor du først tok kontakt med -Rome- angående dette :confused:
Thebigbang den 10.02. klokken 23:33
har du noen rapporter som beviser at dere har angrepet Power Cat FØR han joina oss?


Humongus i dag klokken 08:22
Hei

Hmm,det er jeg ikke sikker på. Men han angrep i hvertfall hissi før han kom inn til dere.

Humongus
Dette var de to første i samtalen og som ikke var tatt med. Mener ikke det var essensielt, men mulig du mener annet enn meg om det også?

"The high road" ville vel neppe være å legge ut denne samtalen på Forumet, i topic hvor hovedpoenget er at -Rome- er høye på pæra..?
Det var ikke det jeg påstod at det var heller.

noen tegn
 

DeletedUser

Guest
Denne du tenkte på?

Jaja, jeg ser ikke helt den store trusselen i den akkurat, men greit, skal gi deg den da, under tvil.

En annen ting ang deg jeg nå ikke bryr meg om, er at du bestemmer ikke når jeg er ferdig eller ikke.(der er den hovne holdningen igjen, tror at de bestemmer alt, virker det som)
Jeg har, i øyeblikket, mange roller i stammen. Og jeg regner med det er ganske klart at å være diplomat var noe jeg ikke prøvde å være akkurat der. Selvom jeg innledet samtalen med humongus på en diplomatisk måte, vil du ikke si det også? før han tydeligvis ikke var interessert i noe diplomati, så da fikk han ikke det heller.
var fantastisk lei av at dere skulle bestemme alt om hvem som var flyktninger og ikke selv, hence måten jeg skriver alt dette på. Jeg ba om rapporter, fikk særdeles lite tilbake. Men likevel tok jeg Serigala ut av stammen på det tidspunktet. Som goodwill, noe jeg ikke kan si jeg fikk mye av tilbake.
Samme gjelder Power Cat. Ba om rapporter, fikk enda mindre tilbake, kun irriterende hovne holdninger.
Diskuter min modenhet, eller ikke, så mye du vil. Jeg har vært saklig her, og jeg er lei av disse fantastisk elendige svarene dere serverer. Jeg har prøvd the high road, det hjalp ikke.
Nei, det var rart. Dere ville ha IAP med oss, dere tok inn spillere vi adlet, dere dreit i det, og blir sure når vi fortsetter på spillerne. Og nå er det DU som klager på oss?
Men likevel tok jeg Serigala ut av stammen på det tidspunktet. Som goodwill, noe jeg ikke kan si jeg fikk mye av tilbake.
Multi-Serigala forsvant, ja. Han hadde jo en annen konto å stikke til og dere fant vel en ny eier til den da vi fant det ut?

Og en ting til som du ikke har helt forstått. Når vi angriper en spiller, så er kontoen en flyktning. Ikke bare byene vi er på, det sier seg selv. Dere har tatt han inn igjen med ny eier og dette var det jeg fikk da:
Thebigbang den 08.02. klokken 18:04
men jeg har pratet med originale Serigala her nå, og har fått tilatelse til å finne ny mann til kontoen, noe vi har gjort.

og siden det ikke er noe angrep fra noen fiender der nå(jeg fikk KV for å sjekk selv), så vil vi ikke anse kontoen som noe flyktning nå, og regner med -Rome- vil respektere dette.

Siden vi er så godt i gang med å legge ut PM's på forum, så kan jeg jo legge ut litt om hvorfor det ikke var så lett å snakke med Mr. Serigala.
Serigala den 04.02. klokken 00:37
Jeg leser at du driver å kaller meg for flykning??????
Du er fan meg ikke helt god du? :eek:D

Er det noen som er flyktning, så er det jo du!!!!
Da du ikke klarte å ta byen mine nede ik42, så rømte du over til en større konto for å kanskje kunne klare å ta byen :OD
RARING :OD:OD
Det vil nesten si at du prater mens du tygger mat, ikke helt god å forstå :eek:)
Du...no prater du tull igjen...du leste hvis ikke ordentlig det jeg skrev :eek:)
du nå gidder jeg ikke mere, vi prates i morgen :eek:)
Tror du er trett :eek:d
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
jeg må si at diplomatiet gikk rett i toaletten etter at de beste sluttet. du kan jo ikke seriøst mene at -ROME- skal gi et svar som du ønsker når du starter en "samtale" på den måten?? djeez.
men på en annen side burde muligens -ROME- gi deg en liten tabbekvote og gå på, siden du er relativt fersk i dette.
men om det blir krig så er det din egen feil.
 

DeletedUser

Guest
Men godeste Handsome. Cleo skulle jo ha nuket Serigala-kontoen til småbiter, fikk jeg inntrykk av når du la ut der. Hvorfor fikk jeg aldri de rapportene?

Og megling mellom dere to er vel hakket verre enn å være på forhandlingsmøtene i Midt-Østen.. Den ga jeg opp.
 

DeletedUser

Guest
jeg må si at diplomatiet gikk rett i toaletten etter at de beste sluttet. du kan jo ikke seriøst mene at -ROME- skal gi et svar som du ønsker når du starter en "samtale" på den måten?? djeez.
men på en annen side burde muligens -ROME- gi deg en liten tabbekvote og gå på, siden du er relativt fersk i dette.
men om det blir krig så er det din egen feil.

Som sagt, diplomatiet med en stamme som tydeligvis ikke ønsket noe diplomati, hadde jeg gitt opp på det punktet. Jeg ville bare si nøyaktig hva jeg mente, no games.
Og eneste måten de ville godtatt noe jeg hadde å si, var om leppene mine var godt planta mellom rumpeballene deres først, men det var ikke akkurat veldig aktuelt. Da vil jeg heller, som tidligere sagt, bli nedadla.

De kan påstå så mye de vil at de hadde planer om ditten og datten. Jeg er ikke synsk og jeg fikk heller ikke tilstrekkelig med rapporter som underbygde deres påstander.
 

DeletedUser

Guest
Men godeste Handsome. Cleo skulle jo ha nuket Serigala-kontoen til småbiter, fikk jeg inntrykk av når du la ut der. Hvorfor fikk jeg aldri de rapportene?
Har rapporter liggende jeg, og jeg regner med at cleo har enda flere. Denne her sier jo litt om at cleo haddet aldri så lite overtak?
Side 1:
Tribes:
Players: cleo

Side 2:
Tribes:
Players: Serigala

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 11
Side 2: 2
Forskjell: 9

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 98,917
Side 2: 17,776
Forskjell: 81,141

image.php


Og som sagt når man går på en spiller, så er det ikke bare tropper i den enkelte byen man tar, man har får jo et lite overtak og muligheten til å fortsette å adle mer. Det er rein logikk.
 

DeletedUser

Guest
Her tar jeg meg noen timer fri også skjer alt dette?
Kunne dere ikke krangla mens jeg var her til å slenge dritt også da?!

Men til: Handsome, Sondre94, granpa og humongus;
Jeg mener da at vi har hatt en hyggelig tone tidligere, vi har da aldri krangla så mye ?

Men jeg skjønner begge parter i denne saken.

Jeg har ingen problemer med deg kracked. Jeg kan holde det hyggelig med fiender hvis de er hyggelige mot meg.

Men når TheBigBang svarer meg med ingen respekt får han det samme tilbake.


Thebigbang den 10.02. klokken 23:33
har du noen rapporter som beviser at dere har angrepet Power Cat FØR han joina oss?

Humongus i dag klokken 08:22
Hei

Hmm,det er jeg ikke sikker på. Men han angrep i hvertfall hissi før han kom inn til dere.

Humongus


Her svarer jeg med respekt,men så får jeg dette midt i trynet:


Thebigbang i dag klokken 09:33
hvilket omfang snakker vi her?

regner med dere stopper alle angrep mens vi finner en løsning på dette.

Han krever jo her indirekte eller direkte(spørs hvordan du ser det) at jeg skal stoppe angrepene på power cat som er flyktning og godkjent target fra -rome- ledelsen.

Humongus
 

DeletedUser

Guest
jeg var direkte, ja. det skal jeg innrømme. men jeg ser ikke noe galt i det.
handsome var like direkte mot meg ang serigala, ikke at jeg skal holde det imot ham. jeg foretrekker heller at man går rett på sak enn å holde på å koseprate(som jeg nå gjør med halve -rome- på pm :p) når det gjelder slike ting.
hovedårsaken til at jeg var direkte var vel at jeg var sliten og trøtt etter bare et par timer søvn.
samt at man kan kreve at angrep mot en du har iap med skal stoppe, noe annet blir for dumt. er vel en grunn til at det heter Ikke-Angreps-Pakt?
hadde vi funnet ut i fellesskap at dere hadde rett, ville jeg gjort(som jeg gjorde med Serigala) å bedt vedkommende om å forlate stammen pga at dere hadde bevis på at han var flyktning. Men disse rapportene kom jo heller aldri fram til meg..
 

DeletedUser

Guest
Du kan gå rett på sak med en respektfull tone.......

Som jeg sa i posten måtte du kontakte hissi for å få bevis.......
 

DeletedUser

Guest
Du kan gå rett på sak med en respektfull tone.......

Som jeg sa i posten måtte du kontakte hissi for å få bevis.......

joda, du sa det. jeg ville bare forsikre meg om at angrep ble innstilt inntil videre. gjorde det jo rimelig klart at jeg ville ha en fredelig løsning på det der, men ble svart på en rimelig krass og definitivt respektløs måte.
der jeg var direkte, ble du respektløs.
om du ikke tåler en slik måte jeg tok kontakt med deg der, så anbefaler jeg å spille noe der du hører tonefallet på personen du kommuniserer med, så det er lettere å høre om det er fiendtlig ment eller ikke.
 

DeletedUser

Guest
Sondre94 hadde allerede gjort det klart for kracked at vi så på power cat som en flyktning....og da er det umulig med en fredelig løsning hvis det ikke avtalt med ledelsen, noe det ikke ble gjort.

Dermed kan jo vi også se på det som respøktløs ovenfor hele -rome- at dere ikke kicket power cat..og også serigala som er nevnt tidligere.


Det er nok du som ikke tålte at jeg ikke lar folk herse med meg.
 

DeletedUser

Guest
ok, om du er så fintfølende at du ikke tålte det jeg skrev, så beklager jeg. håper du ikke fikk noe varige men av hersingen min : \

(og hva sondre og kracked hadde pratet om, var ikke jeg klar over, noe jeg også har bemerket tidligere)
 

DeletedUser

Guest
ok, om du er så fintfølende at du ikke tålte det jeg skrev, så beklager jeg. håper du ikke fikk noe varige men av hersingen min : \

(og hva sondre og kracked hadde pratet om, var ikke jeg klar over, noe jeg også har bemerket tidligere)

Det er vel ikke mitt problem at dere ikke kommuniserer med hverandre?
 

DeletedUser

Guest
Men jeg har da også nevnt for deg at vi hadde liste på Power cat, og det var med en gang han kom inn i stammen. Det ble ikke gjort noe som helst.
 
Topp