Forslag til intervjuobjekter

DeletedUser

Guest
flink gutt!

gi oss Are-intervju, ja. begynner å bli på tide.
 

DeletedUser

Guest
Intervju med Paco ja.. Han mente jeg gav ondskapen et ansikt da jeg tok en by fra han :D
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Intervju med Paco ja.. Han mente jeg gav ondskapen et ansikt da jeg tok en by fra han :D

Haha :p Du er nå av og til litt ond, og ikke bare handsome du vettu. Spør meg om vi skal ta en liten figth og jeg takker pent nei og 30 nukes inc. og 1 adels (Som jeg drepte :cool:) får jeg dagen derpå.

Paco er utrolig hyggelig og aktiv og kan spillet. Han bare passer på slik at -Rome- ikke adler opp ex. Steinert, TGB13 og Eddie Van Krigeg byer i k33! Ser jo det fine clustret dere har der. Eller kloster, dere er der jo alltid å passer på :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
De som ikke vet hvem Are er, vil få vite det når intervjuet postes. Jeg har vært litt opptatt i det siste, så det har tatt sin tid. I morgen den dag skal jeg sette sammen det jeg har av materiale. Så vil jeg raskt oppdage om det er noe mer å få frem i selve intervjuet. Gi meg 2 dager, så skal det bli offentliggjort.

Er det noen som har noe spesifikt som de lurer på vedrørende Are, så ta kontakt per mail. Gjerne om noen har erfaring med ham gjennom direkte konflikt ingame.
 

DeletedUser

Guest
hva med et intervju med Wynja :eek: måten hun adler torq nå og har adlet seg opp 1 mill på bare noen dager:D
 

DeletedUser

Guest
Og måten kracked sover på ?
han har jo klart å stå stille leeeenge :D
 
Topp