Ka i himmelens navn driver dere med?

DeletedUser

Guest
Renegade90 skrev:
men lei av å lese om denne krigen overalt

Så ikke les om den da. o

Og la folk prate om spillet, som forumet er lagd for -_-
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
(...)må jeg si at AriCa skyter seg selv i hodet, og ikke i foten. For det grunnlaget de bruker mot Andi og V-M-S er jo nettopp det de påsto aldri skulle skje :eek:

Vet du hva grunnlaget for denne invasjonen er? V-m-S har dolket sine allierte i ryggen ved å inngå samtaler med Elite om å gå mot -Rome- og AriCa bak Alliansens rygg. Dette aksepteres ikke. Derfor er alliansen med V-m-S opphevet, og Black Andi & Co er svartelistet.

Men AriCa skulle jo aldri gå i krig med noen i alliansen :O

Det gjør vi heller ikke. V-m-S har blitt kastet ut fra Alliansen.

For jeg har titt og ofte lest at Shanks har skrevet at han heller vil jakte gråbyer enn å angripe sine allierte.

Vi angriper ikke våre allierte. Den 14. januar valgte V-m-S sin side i denne verdenen. Tidlig i februar ble de konfrontert med dette. Den 10. mars blir de tvunget til å stå for sitt valg.
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Tja folk prater jo bare piss her uansett.
Så skjønner ikke tråden :)

Nei er jo synd ingen som spiller v2 lenger orker å være PA med deg tenker jeg... Sett en propp i brødhølet du og leik deg på en annen server hvor folk enda ikke har nukes å sende på deg...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
PST: Elite finnes ikke mere........ :D

Hvordan du nå en snur og vender på dette Shanks82 så skjer jo akurat det som enkelte har spådd tidligere, dere har ikke så mange andre å krige mot så da finner dere på ting for å kunne ta deres såkalte alierte.
Det er jo bare å kaste dem ut... :D

Nei. Men mot slutten av verdenskrigen var Elite desperate nok til å ta kontakt med V-m-S om et mulig samarbeid mot Alliansen. V-m-S gikk så langt at de diskuterte måter å ta ut -Rome- og AriCa på. Det er bl.a. dette de blir konfrontert med nå.

Jeg sa engang, og gjentok meg til det kjedsommelige, at AriCa aldri ville dolke sine allierte i ryggen. Dette gjelder fremdeles i beste velgående. AriCa tar rett og slett et oppgjør med V-m-S nå, en stamme som dolket AriCa og Alliansen i ryggen ved å legge planer som gikk mot Alliansen. Den samme Alliansen som V-m-S faktisk var en del av. Det er rett og slett forræderi. Og den samtalen alene gir Alliansen legal grunn til å invadere V-m-S uten at folk skal kunne mene at det er AriCa, eller Alliansen for den saks skyld, som dolker V-m-S i ryggen.

Kaste dem ut? Tror du jeg tar i mot råd fra deg? Du var jo i Elite og ting gikk jo ikke akkurat så bra for dere, så jeg tror ikke du er i posisjon til å gi råd om hvordan Alliansen skal behandle svikere.
 

DeletedUser

Guest
Må si jeg fniste litt når jeg leste denne posten... :) Åja, og hvilken idiot la den i Intervju delen?



Selv før jeg sluttet var det plenty med grunnlag for en slik krig. Lurer virkelig på hvor du får din info fra.



Regnes trussler og ubegrunnede provokasjoner og brudd på avtaler som grunner? For i så fall har V-m-S sin ledelse gitt mer enn nok grunnlag. Spør du meg, så er den eneste grunnen til at det ikke ble krig for lenge siden at verdenskrigen hadde prioritet.



Det kalles 'krig'. Google it.



Skulle jeg gjette, vil jeg si at de spillerne som nå grenser mot V-m-S, deriblant min gamle konto, har fridd opp grensen, og har nå muligheten til å ta opp gamle krangler. Alternativet ville være å hoppe langt bort til en annen grense som kanskje er trang nok fra før av, eller å satse på internadling. Det er virkelig ikke urimelig å angripe flere samtidig, vet du.



Spørsmål: Hvorfor skulle noen ønske å ha din respekt? Du oppfører deg som en 12 år gammel bortskjemt drittunge store deler av tiden.

At du mener noen spillere ikke har vært skyld i episodene som har ført til krigserklæringen... vel, det kan godt hende. Men ærlig talt, de aller, aller fleste kriger i TW kommer pga. noe ledelsen har gjort. Har du et problem med denne krigen sånn sett, har du også et problem med sånn omtrent alle andre kriger i TW. Deriblant verdenskrigen. Da spiller du i så fall feil spill. Prøv knestående ludo - jeg har hørt at det er ganske spennende.



Jeg forventer nøyaktig null intelligente utsagn fra deg. Du kan trøste deg med at du stadig lever opp til mine forventninger.

Dine forventninger har jeg ikke peiling på, veit ikke en gang hvem du er, og hva du er. Og jeg tar ned øyelokket og sier som så:

Se det bryr meg!

NOT.!

---------
Hvorfor i all verden ha de som alliert så lang tid, hvis du mener de har brutt så mange avtaler.?.

Sier mer om deg og din falskhet, enn om alle andre her.!
 

DeletedUser

Guest
Vet du hva grunnlaget for denne invasjonen er? V-m-S har dolket sine allierte i ryggen ved å inngå samtaler med Elite om å gå mot -Rome- og AriCa bak Alliansens rygg. Dette aksepteres ikke. Derfor er alliansen med V-m-S opphevet, og Black Andi & Co er svartelistet.



Det gjør vi heller ikke. V-m-S har blitt kastet ut fra Alliansen.



Vi angriper ikke våre allierte. Den 14. januar valgte V-m-S sin side i denne verdenen. Tidlig i februar ble de konfrontert med dette. Den 10. mars blir de tvunget til å stå for sitt valg.

Regner med at det forefinnes håndfaste bevis.!.

Og jeg regner med jeg får anledning til å trekke ut våre støttespillere, som vi ikke har snakket så høyt om andre plasser.!?

---
Og han idioten, som la dette på et intervju er MEG.!.

Som ikke så det før dere nevnte det. Men i all iver regner jeg med de aller fleste her er perfekte, og aldri gjør feil. Så da er jeg i godt selskap av eksperter i idioti, eller hva?
 

DeletedUser

Guest
Spørsmål: Hvorfor skulle noen ønske å ha din respekt? Du oppfører deg som en 12 år gammel bortskjemt drittunge store deler av tiden.

Se han snakker!. På seg selv kjenner man andre... hehehe.... Du er no humoristisk til tider, og får en mann til å fnise som en fjortis.!
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor i all verden ha de som alliert så lang tid, hvis du mener de har brutt så mange avtaler?

Jeg vil gjerne svare på deler av denne, selv om innlegget ditt er myntet på Grimlock.

Hvor lenge V-m-S var en del av Alliansen har ingenting å si når de på et punkt valgte å dolke sine allierte i ryggen ved å samtale med erkefienden om å ta to av stammene i Alliansen ut. Det var på det grunnlaget V-m-S ble erklært krig.

Og thecleaner.. Det sies at du er tilbake ingame v2 og du er da en del av denne Alliansen; hva med å ta dette riktig tjenestevei fremfor å dumme deg ut her i forumet?
 

DeletedUser

Guest
Regner med at det forefinnes håndfaste bevis! Og jeg regner med jeg får anledning til å trekke ut våre støttespillere, som vi ikke har snakket så høyt om andre plasser!?

Ja, det finnes det. De er også fremlagt på en saklig måte. Selve krigserklæringen V-m-S fikk var litt klumsete, men den ble forklart ytterligere i flere av diskusjonstrådene i Allianseforumet og The Alliance.

At du har støttespillere i V-m-S har du ikke informert resten av Alliansen om. Ledelsen i V-m-S er svartelistet, siden de holdes avsvarlig for forræderiet. AriCa og -Rome- kritiseres for å gripe til seg gratisbyer ved å invadere V-m-S. Da er det litt spesielt at du plutselig skal ha mange støttespillere i V-m-S uten at resten av Alliansen vet om dette. Vi skal iallefall adle disse "gratisbyene". Du tar jo inn hele spillere. Eller poeng da. For det er vel det det er snakk om?
 

DeletedUser

Guest
Djeez Cleaner, når V-m-S har hatt planer om å dolke Alliansen så må du jo skjønne at alliansen må ta mottiltak.. De kan da ikke godta sånt, for da fungerer plutselig ikke alliansen i det hele tatt lengre.
Hvis du har så mange støttespillere i V-m-S, så kanskje du har visst om dette? Og hvis de er mer personlige støttespillere, så hvorfor i all verden befinner de seg i en annen stamme enn deg? Og du må da godta at også vennene dine kan bli erklært i krig.
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vi angriper ikke våre allierte. Den 14. januar valgte V-m-S sin side i denne verdenen. Tidlig i februar ble de konfrontert med dette. Den 10. mars blir de tvunget til å stå for sitt valg.
Det tok dere en måned før dere kasta dem ut? Enda dere hadde "håndfaste bevis"? I smell bullcrap
 

DeletedUser

Guest
Det tok dere en måned før dere kasta dem ut? Enda dere hadde "håndfaste bevis"? I smell bullcrap

Dette blir jo bare repetering til det kjedsommelige... Vi visste om samtalene dere hadde med V-m-S samme dag som de foregikk, men vi valgte å vente med å konfrontere V-m-S med dette til etter at dere var historie. Det er opp til oss å velge når vi vil ta dette opp med V-m-S.

Og når det er sagt, så tror jeg ikke noen vil være interessert i å høre hva du og andre fra Elite har å si om denne saken. Du kan jo heller fortelle om da du "kuppet" Kaptein Blod-kontoen. Du er jo en av få som faktisk har mistet to store kontoer til AriCa. Ikke bare gjør det deg til verden 2s minst suksessfulle spiller, men også gjør det at dine råd blir veldig lite verdt her i forumet. Keep it up. For om vi hadde fulgt din tankegang så hadde vi sikkert vært tomme for byer og poeng på dette tidspunktet :p

Edit: Men siden du er igang som bedreviter her, så kanskje du kan si hva vår virkelige verden kan gjøre for å bekjempe kriminalitet, eller hva vi skal gjøre med den globale oppvarminga?

Kanskje du kan gi Rafa Benitez noen tips om hvordan vi skal få klubben i mitt hjerte til å prestere?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette blir jo bare repetering til det kjedsommelige... Vi visste om samtalene dere hadde med V-m-S samme dag som de foregikk, men vi valgte å vente med å konfrontere V-m-S med dette til etter at dere var historie. Det er opp til oss å velge når vi vil ta dette opp med V-m-S.

Og når det er sagt, så tror jeg ikke noen vil være interessert i å høre hva du og andre fra Elite har å si om denne saken. Du kan jo heller fortelle om da du "kuppet" Kaptein Blod-kontoen. Du er jo en av få som faktisk har mistet to store kontoer til AriCa. Ikke bare gjør det deg til verden 2s minst suksessfulle spiller, men også gjør det at dine råd blir veldig lite verdt her i forumet. Keep it up. For om vi hadde fulgt din tankegang så hadde vi sikkert vært tomme for byer og poeng på dette tidspunktet :p

Shanks, jeg er interessert i å høre hva flere sider har og si om den saken, deriblant andersmann og andre fra Elite. Om andersmann har mistet to store kontoer til Arica har vel ikke noe å si for retten hans til å uttale seg her? Selv om man er dårlig til å holde på store kontoer så kan man fortsatt ha noe nyttig og si iforhold til andre ting som denne saken.

Annet enn det så vil jeg si meg enig i alliansen om de vender seg mot sine tidligere allierte hvis det er tilfelle at de planla et mytteri/konspirasjon mot alliansen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Shanks, jeg er interessert i å høre hva flere sider har og si om den saken, deriblant andersmann og andre fra Elite. Om andersmann har mistet to store kontoer til Arica har vel ikke noe å si for retten hans til å uttale seg her? Selv om man er dårlig til å holde på store kontoer så kan man fortsatt ha noe nyttig og si iforhold til andre ting som denne saken.
Problemet er at de åpenbart vet lite om det som har skjedd, det er jo tydelig å se. Om han har hatt to store kontoer i Arica har vel lite å si? Han har vel uansett vært lite villig til å samarbeide med V-m-S uansett og med mindre han har hatt kontoer i ledelsen i Rome eller Arica så vet han ikke så mye utenom det heller.
 

DeletedUser

Guest
Jeg mente ikke at andersmann ikke skulle få lov til å uttale seg. Jeg mente bare at hans råd er lite verdt for meg tatt hans prestasjoner i betraktning her i v2.
 

DeletedUser

Guest
Jeg mente ikke at andersmann ikke skulle få lov til å uttale seg. Jeg mente bare at hans råd er lite verdt for meg tatt hans prestasjoner i betraktning her i v2.

Da misforstod jeg hva du egentlig mente, men

"Og når det er sagt, så tror jeg ikke noen vil være interessert i å høre hva du og andre fra Elite har å si om denne saken."
"men også gjør det at dine råd blir veldig lite verdt her i forumet"

Mulig du mente det andre, men jeg forstod det annerledes. Men det er muligens ikke så viktig for selve diskusjonen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg mente det siste jeg skrev, men ser lett at det kunne mistolkes. Men jeg har refomulert meg i det siste svaret jeg gav deg.
 
Topp