Ka i himmelens navn driver dere med?

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Dette blir jo bare repetering til det kjedsommelige... Vi visste om samtalene dere hadde med V-m-S samme dag som de foregikk, men vi valgte å vente med å konfrontere V-m-S med dette til etter at dere var historie. Det er opp til oss å velge når vi vil ta dette opp med V-m-S.

Jeg fant ut dette først nå, så det blir feil å si "vi visste om samtalene DERE" Så med andre ord, dere var redd for å få en fiende til, så dere håpet på at dere klarte å ta dem ut før V-m-S rakk å bytte side?


Og når det er sagt, så tror jeg ikke noen vil være interessert i å høre hva du og andre fra Elite har å si om denne saken. Du kan jo heller fortelle om da du "kuppet" Kaptein Blod-kontoen.

Først og fremst, hva har dette med saken å gjøre?
Her skal du få se hvordan jeg kuppet denne kontoen.

18.09.2009 20:33:39 Kaptein Blod sitt navn Anderss ;O vil du overta kontoen min på tw?
18.09.2009 20:33:56 Anderss ;O Kaptein Blod sitt navn Hvordan det?
18.09.2009 20:34:20 Kaptein Blod sitt navn Anderss ;O trur ikke jeg gidder å spille mere, også drar jeg en måned til thailand nå
18.09.2009 20:34:29 Kaptein Blod sitt navn Anderss ;O om ei ukes tid

Er dette bevis nok for deg?
Bare å si ifra om jeg skal ta bilde av det å vise deg istedet, om du ikke tror på meg enda.



Du er jo en av få som faktisk har mistet to store kontoer til AriCa. Ikke bare gjør det deg til verden 2s minst suksessfulle spiller, men også gjør det at dine råd blir veldig lite verdt her i forumet. Keep it up. For om vi hadde fulgt din tankegang så hadde vi sikkert vært tomme for byer og poeng på dette tidspunktet :p

Takker for denne æren, og jeg tar den gledelig mot om jeg får en medalje :rolleyes: For å ikke gå i detaljer: Ruffiro og Miniton fortjener æren for å ha tatt meg(andersmann), det er ikke AriCa sin. Jeg holdt stand lenge, men da trykket økte orka jeg ikke mer.

Kaptein Blod ble vi eid, rett og slett. Jeg begynte angrepene på natten, deretter overtok Are. Meninga var at vi skulle være aktive hele tiden. Dette gikk skeis da jeg fikk problemer med dama dagen derpå, så jeg valgte å ignorere TW, og heller fokusere på å fikse det(som jeg klarte :) ) Da jeg kom tilbake var situasjonen for ille, og jeg fant ut at det var nytteløst. Jeg prøvde å gjøre noe en dag eller to, for så å gi opp.


Edit: Men siden du er igang som bedreviter her, så kanskje du kan si hva vår virkelige verden kan gjøre for å bekjempe kriminalitet, eller hva vi skal gjøre med den globale oppvarminga?

Kanskje du kan gi Rafa Benitez noen tips om hvordan vi skal få klubben i mitt hjerte til å prestere?

Hvorfor du drar opp dette vet jeg ikke, for jeg ser ikke relevansen i det.
bolddd
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dine forventninger har jeg ikke peiling på, veit ikke en gang hvem du er, og hva du er. Og jeg tar ned øyelokket og sier som så:

Se det bryr meg!

NOT.!

---------
Hvorfor i all verden ha de som alliert så lang tid, hvis du mener de har brutt så mange avtaler.?.

Sier mer om deg og din falskhet, enn om alle andre her.!

Din evne til å ser bort ifra forklaringene jeg ga på spørsmålene/kommentarene dine er forbløffende. Må virkelig si at det er imponerende.

Angående hvorfor de var allierte såpass lenge går jeg ut ifra at det er relativt åpenbart, samt at det har vært svart på flere ganger. Deriblant i innlegget jeg skrev, som du siterte! Wow! Læringskurven din er jo fullstendig flat!

Jeg er ikke helt sikker på hvor relevant min identitet er for denne diskusjonen, men greit nok. På V2 var jeg var eieren av Vv0Lv3r1n3 kontoen fra 1 by til 42 byer, og så fra ca 10-12 byer til 625 byer da den nye eieren var inaktiv og ble internadlet.

thecleaner skrev:
Regner med at det forefinnes håndfaste bevis.!.

Og jeg regner med jeg får anledning til å trekke ut våre støttespillere, som vi ikke har snakket så høyt om andre plasser.!?

---
Og han idioten, som la dette på et intervju er MEG.!.

Som ikke så det før dere nevnte det. Men i all iver regner jeg med de aller fleste her er perfekte, og aldri gjør feil. Så da er jeg i godt selskap av eksperter i idioti, eller hva?

Selvfølgelig finnes det bevis, men kanskje du kunne sjekket opp dette litt grundigere før du blåser ut som gal på forumet? Jeg er sikker på at enhver aristokrat i -Rome- eller AriCa kunne forklart situasjonen til de fleste sin tilfredstillelse.

Med støttespillere, mener du folk du gjerne vil ha inn i stammen din, sånn at dere får flere fine poeng? Eller "venner" ( les: spioner )? :)

Men det er flott at du erkjenner at du er en idiot! Det er første steget til å... vel, det er jo ikke så mye å gjøre med det, men fint at du innrømmer det. For å slenge ved en kommentar som du vel neppe kommer til å skjønne, så gjør de fleste idiotiske ting nå og da. Et par ganger er tilfeldig. Men regelmessig idiotisk oppførsel, som i ditt tilfelle, det blir noe helt annet ;)

Se han snakker!. På seg selv kjenner man andre... hehehe.... Du er no humoristisk til tider, og får en mann til å fnise som en fjortis.!

Sannsynligvis fordi du har en mental alder tilsvarende den bortskjemte 12 åringen jeg nevnte tidligere :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg fant ut dette først nå, så det blir feil å si "vi visste om samtalene DERE" Så med andre ord, dere var redd for å få en fiende til, så dere håpet på at dere klarte å ta dem ut før V-m-S rakk å bytte side?

Greit nok, så visste ikke du om disse samtalene da.

Nei, på ingen måte redd for å få enda en fiende. Men det ville vært taktisk uklokt å bremse adlingen av Elite grunnet dette sviket. Vi har all tid i verden (2) til å ta oppgjøret med dem som har forrådt oss.

V-m-S byttet side den dagen. Selv om de ikke ble fjernet som allierte den dagen, så ble de aldri betraktet som allierte siden da.
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Greit nok, så visste ikke du om disse samtalene da.

Nei, på ingen måte redd for å få enda en fiende. Men det ville vært taktisk uklokt å bremse adlingen av Elite grunnet dette sviket. Vi har all tid i verden (2) til å ta oppgjøret med dem som har forrådt oss.

V-m-S byttet side den dagen. Selv om de ikke ble fjernet som allierte den dagen, så ble de aldri betraktet som allierte siden da.

men dere tenkte å vente med å gå imot dem, fordi dere måtte bli kvitt Elite først?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Kort og godt; Hvorfor må dere diskutere "å være snill" i et strategisk krigsspill? Er ikke det gått litt langt? Det er et spill, ikke RL...
Men uansett så er det litt artig at -Rome- og AriCa går i krig mot V-m-S da :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Livlig på v2 forum igjen, etter at Elite er gone. Hva skjer med verden?

OT:

Hvis ikke Alliansen klarer å fjerne V-m-S temmelig fort, må det være et bittert nederlag. Se på hvor de er hen, ifolhold til dere;

Kart; -Rome-/AriCa vs. V-m-S.

Så kan man se litt på stats;

Side 1:
Tribes: AriCa -Rome-
Players:

Side 2:
Tribes: V-m-S
Players:

Timeframe: 11/03/2010 00:00:00til14/03/2010 09:12:56

total erobringer:

Side 1: 401
Side 2: 38
Forskjell: 363

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 110
Side 2: 1
Forskjell: 109

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 3,692,114
Side 2: 361,542
Forskjell: 3,330,572

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,031,409
Side 2: 9,026
Forskjell: 1,022,383

image.php



____

Merk dere her at på 3 dager, har AriCa + -Rome- bare klart å ta 110 byer av stakkars V-m-S. Men det som personlig skuffer meg mest, er V-m-S, jeg har alltid trodd at de var halveis gode, siden de var med i den tøffe alliansen. Men slik som de blir slaktet her nå, viser det bare at AriCa/-Rome- hadde en grunn til, bortsett fra alt det alle dere andre har kommet frem til. Nemlig at de ikke var gode nok, de klarer ikke adle, ikk e støtte(?) og ei (som det har kommet frem til) være en god allianse.

Så, V-m-S, dere hadde alt på et gullfat, hvorfor sløse det vekk? ;)
 

DeletedUser

Guest
Greit nok, så visste ikke du om disse samtalene da.

Nei, på ingen måte redd for å få enda en fiende. Men det ville vært taktisk uklokt å bremse adlingen av Elite grunnet dette sviket. Vi har all tid i verden (2) til å ta oppgjøret med dem som har forrådt oss.

V-m-S byttet side den dagen. Selv om de ikke ble fjernet som allierte den dagen, så ble de aldri betraktet som allierte siden da.


Problemet hær er at dette skulle dere ha delt med resten av alliangsen.
Siden dere ikke gjore det, virker alt som dårlige unnskyldninger.

SPes siden dere ikke går ut etter stammer som NS som faktisk byttet side, helt ofisielt.
 

DeletedUser

Guest
Problemet hær er at dette skulle dere ha delt med resten av alliangsen.
Siden dere ikke gjore det, virker alt som dårlige unnskyldninger.

SPes siden dere ikke går ut etter stammer som NS som faktisk byttet side, helt ofisielt.

De andre stammene i Alliasen ble kontaktet. OliCo på sin side valgte å melde seg nøytrale.

NS er en fiende av oss. Grunnen til at vi ikke adler mer fra dem tror jeg dreier seg om geografisk distanse.
 

DeletedUser

Guest
Alle visste jo at alliansen ville sprekke da Elite forsvant..
 

DeletedUser

Guest
Alle visste jo at alliansen ville sprekke da Elite forsvant..

Kanskje. Men årsaken her er jo at V-m-S gikk bak ryggen på Alliansen ved å legge planer sammen med Elite. Det ble jo spådd at Alliansen ville slå sprekker fordi AriCa kom til å dolke sine allierte i ryggen.
 

DeletedUser

Guest
Alle visste jo at alliansen ville sprekke da Elite forsvant..

Alliansen består jo den, bare V-m-s som har valgt en annen skjebne ved å oppføre seg som fiender siden sommeren hver gang vi har kontaktet dem.

Hvorfor ikke gå til krig med dem da? Fordi det er smartere å ta fienden først og så gå etter de som har sveket alliansen senere. Rome, arica, olico og wtd er fortsatt allierte, og vi planlegger å være det så langt frem i tid som jeg kan se.
 

DeletedUser

Guest
Når V-m-S planlegger å dolke Alliansen i ryggen, så sier det seg selv at alliansen gjerne vil svare. Og selvfølgelig utnytter de informasjonen sin til det ytterste. Hadde de erklært krig mot V-m-S mens de kriget mot Elite hadde de jo hatt 2 fiender. Heller vente, og ha en "sleeping partner". I alle fall sånn jeg ser det, prioritet #1 for alliansen var jo å fjerne Elite. Og en fiende fjernes fortere jo mindre allierte den har, og hvis det er fler som kriger mot fienden til fienden, så sier det seg jo selv at det går saktere enn hvis fienden til fienden har bare en fiende..

Damn, det ble forvirrende.
 

DeletedUser

Guest
Det vil si at AriCa var redd for å få 2 fiender...
Og hvor mange fiender hadde Elite? 8!

En ting jeg har å si til Elite - Respekt! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Det vil si at AriCa var redd for å få 2 fiender...
Og hvor mange fiender hadde Elite? 8!

En ting jeg har å si til Elite - Respekt! :cool:

AriCa? Alliansen er ikke AriCa.

AriCa tenkte vel heller, og siden V-m-S bare planla å dolke dem, så kunne de jo ta oppgjøret med V-m-S senere, ettersom hele alliansen sitt mål var å fjerne Elite.

Dritbra av Elite å ha 8 fiender, skikkelig respekt.. Tenk å ha åtte fiender da! Og se hvor de er i dag allikevel!
Nei, vent...
 

DeletedUser

Guest
Det vil si at AriCa var redd for å få 2 fiender...
Og hvor mange fiender hadde Elite? 8!

En ting jeg har å si til Elite - Respekt! :cool:

Selv om jeg er på Elite sin "side" av krigen, må det vel bare sies at Alliansen handlet mer taktisk, og det er muligens også derfor de går av med seieren også. Er jo mye smartere å ta seg av en fiende av gangen, enn flere på engang. Det blir som å legge 100 hamburgere på grillen samtidig det, bedre å legge 10 og 10.
 

DeletedUser

Guest
Når man snakker om krigen mellom Arica-Rome (i hovedsak) og Elite og etterhvert BIRKI (før de gikk heden) så hadde A-R siden en stor fordel kontra den andre siden. De hadde motivasjonen om å ta den andre siden og de hadde aktivitetsnivået inne. Elite var blitt late og litt mette der de lå på toppen og mange kontoer hadde skiftet eier og enda flere sto mer eller mindre inaktive.

Mener på ingen måte å hijacke tråden eller rakke ned på de 2 stammene med dette, fordi aktivitet er virkelig det avgjør de aller fleste stridene i TW. Dette er mer et forsøk på å ende dette med å dra Elite inn i diskusjoner. Elite hadde mange fiender, men til slutt ble det litt som Shanks tidligere har skrevet at med det aktivitetsnivået som lå i stammen ble det rett og slett for mange fiender til at noen orket, og når da suggesjonskraften slår inn i tillegg. Så ender ting gjerne som de gjorde.

Men nå handler dette om V-M-S og de problemer de har opparbeidet seg, og selv om jeg ennå ikke er helt med på argumentasjonen til både Arica og Rome, så velger de denne løsningen for å verne seg selv og for å straffe et komplott de mener VMS drev å kjørte mot dem. Hvorfor de påstår det når VMS til syvende og sist valgte å stå ved Alliansens side må de nesten forklare selv.
 
Topp