Top 20 stammer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Ja Trym, hadde vært stilig om du gjorde det ;)

Duy er klar over at jeg skrev mer etter den første setningen ang Rawr - at jeg regnet med dere kom til og vokse kraftig og dominere mer når adels kom i omløp :D
 

DeletedUser

Guest
disse folka fra SSB er jo clustret rundt meg, det hadde vært fint hvis de i det hele tatt gadd å ha IAP eller Ally med oss i TDS, men det gjør de jo selvfølgelig ikke!

Ja, gi oss 2000 ressurser hver dag til hver eneste spiller så skal vi vurdere en IAP med dere.
 

DeletedUser

Guest
Får vel komme med en liste jeg og ! :)

Det har skjedd en god del forandringer, så håper på at v5 blir en god verden, ser lysere ut nå, enn før!

_________


1 L-13

Dette er en av de beste stammene på v5 akkurat nå. Med tanke på medlemmer, beliggenhet og erfaring. Lederen ReisVerket har jeg også hørt er en god leder, så leder valget er også godt. L-13 er vel noe lignende VARG på v4, siden fleste parten av medlemmene som var/er i VARG er også i L-13 så vidt jeg har sett :eek:(Correct me if wrong.). Forundrer meg ikke om Nofjon kommer til å få en konto der.. Stammen ligger som rank 1 i OD-A&OD-T, pluss rank 1 blant alle stammene, noe som tyder på at folkene kan spillet sitt. L-13 ønsker heller ikke noe diplomati enda med noen, værtfall ikke som jeg har fått med meg og vil se ann hvordan det går. Hvis jeg skal være litt snåsamann, tror jeg at stammen vil splittes om en stund grunnet for store personligheter samlet i en stamme. Alle vil si sin mening, og blir ikke den fremmet blir en fornærmet..

2 BBB

Gått ned fra 1. plassen de hadde, men holder seg greit på 2. plassen. Dessverre litt mange medlemmer og ganske dårlig OD. Plusset er at de ligger samlet, og virker som at de har troen på hverandre. Har ikke fått tilgang til diplomati listen dems, men tror at en IAP med PMS ville hjulpet dem. Tror fortsatt at denne stammen vil falle en god del til. Men holde seg på topp 10.

3 E=mc²

En veldig 'stille' stamme, hører sjeldent fra dem på off. forumet, og har egentlig sett lite til dem. Lager ikke noe stort nummer ut av seg i noen sammenhenger, og opprettholder roen og stiger sakte med sikkert alene. De ligger i v5's tøffeste kontinent(mtp. antall byer) og ligger godt nok samlet til å klare seg. Absolutt en av toppstammene i K44..

4 NWe

Rykker opp på rankingen, gått opp 2 plasser siden sist liste. Hører veldig lite fra disse, men tror denne stammen vil stige for også falle. Ligger også godt samlet, men tror at denne stammen vil bli et bytte for Adelsmenn. Har ikke noe tro på denne stammen..

5 P-X

Holder 5. plassen sin, men fortsatt tror jeg dette er en fail stamme.. Convince me. Har noen medlemmer her, og andre der. Men samlet i K55, og blir nok et bytte for Adelsmenn der. Godt å ha alle samlet. ;)

6 PMS

Etter hva jeg har hørt og sett, er dette v5 sitt svar på v1. Alle v1's beste spillere samlet i en stamme. Her har man godt og blandet, og det smaker alltid. Veldig mange gode spillere, og gode ledere. v1 har kommet for å innta v5, watch out! Stammen ligger også godt samlet, og har gode adlingsutsikter(Bortsett fra noen looners i K54 og K45). Behøver ikke mye diplomati siden de er den beste stammen i K55. Denne stammen vil fortsette å stige, og tipper topp 3 så fort adels er ute for de fleste. Folkene vet hvordan de skal lede stammer, og bruke innflytelsen sin. Tror dette kan bli oppriktig bra.

7 Swift

Rykker sakte men sikkert oppover. Stor ledelse og godt samlet i K44. Tror også at denne stammen vil synke en del når Adels er ute.. :) Hører veldig lite fra disse, og ser ingen 'kjente' navn i stammen. Veldig dårlig OD og. Fail.

8 VV

Ikke lovende, ligger for spredt og viser ingen interesse. Null tro på denne stammen, og vil forsvinne..

9 Rawr!

I<3u.

10 ANR

Ny stamme som har inntatt topp 10. Vet veldig lite om disse, men ser lovende ut. Tror dette er en stamme som vil holde topp 10 en stund.. Bare passe seg for de andre gode stammene i K44, hvor det ser ut til at det er der krigen blir. Spennende..

11 B-G

Fortsatt bak Rawr! Arnold! Neida, veldig god stamme som har kvittet seg med en del spillere. Ligger godt samlet, og folkene kjenner spillet. Vil stige MYE! Keep goin' strong!

12 WTD

Fail, fail og atter fail. Ikke god stamme, som blir mest brukt til farming..

13 ~TIC~

Bare synker, og tror stammen vil forsvinne snart.

14 K102SE

Njaa, spredt rundt hele verdenen og vil falle. Ingen god plassering og ei god OD. Også familiestamme, noe som gjør failen enda større. Fail med stor F.

15 ~IBE~

FAIL!

16 SSB

Godt gjennomsnitt, og en leder som står for sine meninger. Veldig godt gjennomsnitt og god plassering. Hele stammen er lokalisert i et kontinent, og virker som at spillerene kjenner spillet. Tipper på mye fakenicks der. Ikke så god OD, men tror det vil forandre seg. Virker som jeg tok feil av disse.

17 SUN

Veldig god stamme, har god kontakt med folkene der og stammen virker veldig stødig. Tipper på mye fakenicks, eller vet at det er mye fakenicks :D Ikke mange medlemmene, men alle er veldig gode. Veldig høyt gjennomsnitt og god OD til å bare være 15 medlemmer! Ikke mye å si, bortsett fra at man ikke blir kvitt disse på 1,2,3. ;)

18 Ice

Vil klatre, virker som en lovende stamme som vil gjøre mye bra på v5. *Thumbs Up*

19 Unreal

Er ikke disse borte enda, please, get away..

20 C1K+

Virker lovende, ligger godt plassert i K54. Blir en stamme å regne med. Veldig godt gjennomsnitt og gode enkeltspillere!

__________

NB; Alt er basert på mine personlige meninger.. Og litt fakta :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi var med:) og eg spådde rett :D

sa topp 20 innen en uke;) får sjekke om vi klarer topp 15 eller topp 10 i løpet av uken?:)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
F


1 L-13

Dette er en av de beste stammene på v5 akkurat nå. Med tanke på medlemmer, beliggenhet og erfaring. Lederen ReisVerket har jeg også hørt er en god leder, så leder valget er også godt. L-13 er vel noe lignende VARG på v4, siden fleste parten av medlemmene som var/er i VARG er også i L-13 så vidt jeg har sett :eek:(Correct me if wrong.). Forundrer meg ikke om Nofjon kommer til å få en konto der.. Stammen ligger som rank 1 i OD-A&OD-T, pluss rank 1 blant alle stammene, noe som tyder på at folkene kan spillet sitt. L-13 ønsker heller ikke noe diplomati enda med noen, værtfall ikke som jeg har fått med meg og vil se ann hvordan det går. Hvis jeg skal være litt snåsamann, tror jeg at stammen vil splittes om en stund grunnet for store personligheter samlet i en stamme. Alle vil si sin mening, og blir ikke den fremmet blir en fornærmet..

Også Trym skal ha Kudos for en gjennomarbeidet og fin analyse. Men jeg må påpeke et par småfeil i forhold til L-13:
L-13 har ingenting med VARG å gjøre, og det er veldig få (om noen?) VARG spillere i stammen (kan ikke komme på en eneste akkurat nå ihvertfall).
Om det ikke vil forundre deg, så vil det definitivt forundre meg om Nofjon1 plutselig skulle dukke opp i min stamme. Eller i v5 i det hele tatt, for den saks skyld.
Og jeg tviler på at denne stammen blir splittet pga sterke personligheter. Sjeldent jeg har sett så mange som er entydige om kursen videre og jeg har til dags dato til gode å se noen bli fornærmet.

Men altså bare flisespikkeri. Finfin liste, Trym! :D
 

DeletedUser

Guest
Flott liste Trym - solid og grundig arbeid... Fint satt opp også ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe RV, snakket med noen som mente det samme som meg. Men akk, selv de beste kan ta feil :p

Må jo prøve å lage så fine lister man kan! :)
 

DeletedUser

Guest
1 L-13 -I V4 fikk RV overta en konto etter å ha spurt om en ledig konto her på off.forum, og ikke lenge etter fikk han en med lederansvar i VARG! Like enkelt fikk han overta medlemmene i premadestammen "The Resistance" da engelskmennene ble bannet og var fraværende, med sin egen stamme L-13.
L-13 så ut til å bli en masserekutteringsstamme, som "støvsugde" kontinentet for spillere, men ser man på snittet så er jo det skyhøyt, som viser at alle de store spillerne har søkt seg til L-13, som tross alt også var store fra før av. En vinn-vinn situasjon for RV, men de er alt for mange, så de har ikke stort å vokse på før de møter veggen hos hverandre :)
2 BBB -Jeg ser nå hvor vanskelig det er å ha noen formening om stammer her i starten av V5. BBB har tydligvis tatt noen grep for å rydde litt opp i stammen sin, noe som var nødvendig da de var 105 en periode, men jeg er fortsatt ikke overbevist om deres fremtid. En stor stamme med 76 medlemmer som har festet grepet i K55, men vi får se om det varer...
3 E=mc² -En stamme stiftet og ledet av FJØSNISSEN...og jeg som hadde tenkt å si at dette virket som en oppegående stamme, med en fremtid i K44... :)
4 NWe Masserekruttering stamme i K44, men merkelig nok har de mer ODA enn ODD. Ser jo ut som farmekuer allerede på profilen, men er kanskje et eksempel på at man ikke skal skue hunden på hårene, hehe :)
5 P-X Det at slike stammer er å finne på Topp 20 listen, viser vel egentlig hvor meningsløst det er å vurdere stammer når verden er så ung. Foreløpig er de "gigantiske" i K55, men det er jo bare frem til alle har restartet. Da blir de sikkert store i "restartland" også.
6 PMS -niks
7 Swift -niks
8 ANR -niks
9 VV -Lederen her sparket meg fra sin N00b stamme i starten av V5, og er årsaken til at PREY så dagens lys :)
Facade sluker fiendens propaganda rått, og har aldri testet sin simulator da "han har dårlig erfaring med simulatorer generelt". Sannsynligheten er kun god for at denne stammen skal klare å vare lengre enn den første stammen Facade startet i V5, ellers er der intet håp-
10 Rawr! Tja...kanskje?
11 B-g En premade stamme med noen kjente spillere. Tiden får vise.
12 WTD Niks...
13 ~IBE~ Alt som har noe med IB i navnet er fail uansett.
14 ~TIC~ Samme regel gjelder visst for alt som har noe med ~TIC~ i navnet sitt tydligvis...
15 K102SE Nå er det vel K55, og ikke K102, de ligger i, men de sikter vel på å komme til K102 en vakker dag...og det tror jeg de greier faktisk, så dette ordner seg.
16 SSB Her har de ryddet opp, og det er bra! Virker som at dette er oppegående spillere med en fremtid.
17 SUN Dette er jo den råeste stammen i V5, og jeg er glad jeg er ikke er i nabolaget...enn så lenge-
18 C1K+ Liten, men fremadstormende stamme i K54. Pass på-
19 Ice Skumle folk også dette.
20 PREY Hehe, ENDELIG!!!!! Det spørs hvor mye vi klarer å vokse da, all den tid vi også har L-13 i vårt kontinent, hehe. De store spillerne velger jo også L-13, mens vi må ta til takke med smulene og heller bedrive opplæring av disse, men vi klarer oss så jeg skal ikke klage :)
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
1 L-13 -I V4 fikk RV overta en konto etter å ha spurt om en ledig konto her på off.forum, og ikke lenge etter fikk han en med lederansvar i VARG! Like enkelt fikk han overta medlemmene i premadestammen "The Resistance" da engelskmennene ble bannet og var fraværende, med sin egen stamme L-13.
L-13 så ut til å bli en masserekutteringsstamme, som "støvsugde" kontinentet for spillere, men ser man på snittet så er jo det skyhøyt, som viser at alle de store spillerne har søkt seg til L-13, som tross alt også var store fra før av. En vinn-vinn situasjon for RV, men de er alt for mange, så de har ikke stort å vokse på før de møter veggen hos hverandre :)

Feil, feil og atter feil. Jeg fikk ikke overta terh@ls etter å ha spurt etter konto her på off forum. Jeg ble forespurt av Noffe via andre og langt mer private kanaler enn som så. Og jeg fikk ikke lederansvar i VARG etter kort tid, for på det tidspunket fantes ikke VARG. Så her er du åpenbart ikke bare o.t, men også på tynn is.
At jeg "like enkelt overtok medlemmene fra The Resistance" er muligens en måte å se det på. Jeg ser det annerledes. Jeg fikk nok av K O gutta, forlot stammen og startet min egen stamme. Planen var egentlig å kjøre solo, evnt ta inn noen gamle kjente. Men fordi så godt som hele stammen til engelskmennene også hadde fått nok, og søkte seg til meg, så sa jeg ja. Syntes det ble feil og si ja bare til noen, det var tross alt en meget oppegående og hyggelig gjeng som jeg hadde lyst til å fortsette å leke med. Å skille klinten fra hveten kan man som kjent gjøre over en lengre periode. At vi kommer til å møte veggen pga tettheten tror jeg er helt feil. Vi hadde nøyaktig samme problem da jeg overtok terh@ls i v4 (på det tidspunktet hadde kontoen 13-14 byer). Det handler bare om å snakke sammen, og jobbe strukturert og målbevist.

Utover det, og forutsatt at du ikke har like mange faktafeil i forhold til resten av stammene, så har også du fremmet en interessant liste.
 

DeletedUser

Guest
Om ikke L-13 oppløses så kommer dem til å være like overlegen på V5 som VARG er på V4.. :p
Reisverket virker sikker i sin sak, så om han fortsetter med godt lederskap, så ser jeg ingen (unntak "SUN") som kan utfordre dem som toppstammen her på V5 :)
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Om ikke L-13 oppløses så kommer dem til å være like overlegen på V5 som VARG er på V4.. :p
Reisverket virker sikker i sin sak, så om han fortsetter med godt lederskap, så ser jeg ingen (unntak "SUN") som kan utfordre dem som toppstammen her på V5 :)

unskyld meg, men jeg mener å huske en stamme som kalte seg selv bos (på v3).. de var overlegne en god god stund, men så skjedde det noe.. og poff hvor er de i dag :)?
 

DeletedUser

Guest
"Fortsetter med godt lederskap"

Godt lederkskap kan gjøre at stammen varer lenge.. Sa ikke evig, men foreløpig dominerer dem..
Å det har jeg tro på at dem kommer til å gjøre en god stund. Hvis Reisverket klarer å holde denne gjengen sammen, så kan de dominere hele V5 til slutt :)

Men det er forutsatt av mange ting.. :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
unskyld meg, men jeg mener å huske en stamme som kalte seg selv bos (på v3).. de var overlegne en god god stund, men så skjedde det noe.. og poff hvor er de i dag :)?

Som tidligere nevnt; Jeg vet ikke! BoS ledet suverent da jeg sluttet og tok en lengre TW pause, og hva som skjedde da må andre svare for. Men hvorfor spør du om det i V5 forumet?
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg gjør ikke det, jeg bare hintet til at en stamme ikke er uslålig bare fordi du leder den -.-'
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp