Top 20 stammer

Status
Stengt for ytterligere svar.

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Du forklarer fortsatt ikke påstanden din der du hevder vi i SUN rekrutterer inn for og holde oss i toppen? Med hvilken begrunnelse/bakgrunnsinformasjon har du klart og komme frem til en slik påstand?

At dere er pointwhores hele gjengen vel!! Det er noe alle vet! Buuu.
 

DeletedUser

Guest
du har værtfall DÅRLIG selvtillit og sliter psykisk vet jeg :)

btw vi kommer til og vær epå top 10 LENGE og komme på top 5 etterhvert :)

SÅ utrolig meningsløst sagt. Herregud, slik du oppfører deg og ordfører deg forstår jeg godt hvorfor marium reagerer slik han gjør. :mad:
 

DeletedUser

Guest
1 L-13 296.856
2 PMS 160.687
3 SUN 141.628
4 *N* 137.367
5 Rawr! 136.612
6 E=mc² 126.892
7 B-g 116.130
8 VV 106.198
9 NWe 99.431
10 ANR 97.445
11 BBB 92.824
12 P-X 91.136
13 Ice 77.828
14 PREY 70.972
15 K102SE 66.522
16 CN 66.034
17 TiC-E 61.697
18 -HvM- 59.001
19 ~IBE~ 58.377
20 SSB 58.245
Happy nå ? :) til og med farger :D
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
du vet ikke åssen det er og vær epå top 10 det er STRESs :p :rolleyes:

Uff da, Facade. Det var da utrolig hvor lite tropper du hadde. Og så lav mur da (ja nå er den jo helt borte). Hvordan tror du at stammen skal holde seg på topp 10 når ikke en gang lederen har et anstendig troppenivå? Eller sender vekk off-troppene for den saks skyld. Hadde håpet på litt høyere ODA jeg nå, men dette ble som å pisse i havet.

Jaja, fin ny farm til meg da. Du bør restarte først som sist, det vil du tjene på!
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært morsomt å se en liste av deg Reisverket (skrev navnet riktig nå :rolleyes:) og få se dine meninger om topp stammene :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, hadde vært flott med en av dine lister ettersom du har så mye å si om alle de andre listene. Så ja, kom med listen din! (y)
 

DeletedUser

Guest
Hoho! Bare få tråden på riktig kjøl igjen RV, med en super post! (y) Gleder meg! ;)
 

DeletedUser

Guest
jeg leser ALT fortsatt RV og vet om spionen din ellers bruker du MULTIPLAYER
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Haha, dette tar kaka! Facade skulle snyte meg for gleden av å adle ham, og restartet 6 minutter før jeg treffer med et tog bestående av en ram pr angrep.
Noen bedre? :D
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Reisverket: Nå synker du like lavt som en bunke andre i denne tråden.
Hold deg on-topic, eller la være å skrive noe som helst her, er du snill....
Bare lag den listen din!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hvorfor synker jeg lavt nå? Komplett uforståelig for meg. Du må gjerne begrunne dette.
Dessuten vil jeg si det definitivt er on topic og informere om at stammelederen i stammen som er ranket som nr. 8 i v5 restarter pga et fake adelstog.
 

DeletedUser

Guest
Da stenger jeg denne tråden etter mange ganger å ha bedt dere om å holde dere on topic.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp