Grepolis - nytt spel frå InnoGames

DeletedUser

Guest
...

Burde ikke du holde deg på grepolis forumet a Noffe? ;)
Trodde du lovte å gi deg her jeg?
 

DeletedUser

Guest
Grepolis kan glatt kombineres med TW da det er mindre tidskrevende. Knall grafikk og masse nye ting, selvom det minner mye om TW. En erfaring fra TW er utvilsomt en fordel.

Meld dere på før det er for sent folkens. Adlinger av fiender har enda ikke startet, men koloniseringer er så vidt i gang nå. www.grepolis.se / start i sør-øst og send en PM til Billy Yard eller Noffe. Stammen vår heter The Fraternity og består foreløpig av 21 nordmenn og en svenske fra .se. En skikkelig og farlig underdog mao. ;)
 

DeletedUser

Guest
Grepolis er et artig konsept, men det er alt for premiumbasert, og ikke på samme måten som i TW. Nei, på grepolis kan du betale deg til raskere byggetid, sterke tropper og mer ressurser. Hvor blir morroa i et slikt spill? Den som har mest penger å bruke både utvikler seg raskest og slår hardest. Klin umulig å spille det spillet uten premium. På TW er det hvertfall mulig å klare seg frem til man får en viss størrelse på kontoen.
 

DeletedUser

Guest
Grepolis er et artig konsept, men det er alt for premiumbasert, og ikke på samme måten som i TW. Nei, på grepolis kan du betale deg til raskere byggetid, sterke tropper og mer ressurser. Hvor blir morroa i et slikt spill? Den som har mest penger å bruke både utvikler seg raskest og slår hardest. Klin umulig å spille det spillet uten premium. På TW er det hvertfall mulig å klare seg frem til man får en viss størrelse på kontoen.

Det kan man i Grepolis også, avhenig av hvilke naboer man har. Du har derimot rett i at man her kan kjøpe seg litt raskere i gang. Det er ingen happy for. Slik jeg har oppfattet dette, og det jeg har sett på forumet der, så er ikke svenskene heller de mest ivrige på dette. I Sverige er penger noen man sparer og ikke bruker. :D Jeg har ikke kjøpt meg vekst, og holder greit følge med resten ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ja svenskene har det for seg å være gjerrige ^^ Prøvde bare .net serveren, og der kunne jeg ikke holde følge fra 1k points og oppover.. :( Kanskje jeg kan gi svenskene en sjanse :)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ja svenskene har det for seg å være gjerrige ^^ Prøvde bare .net serveren, og der kunne jeg ikke holde følge fra 1k points og oppover.. :( Kanskje jeg kan gi svenskene en sjanse :)

Gjør det. ;) Det du tok opp har fått stor og negativ oppmerksomhet i forumet der.
Send en mld. til noffe når du er etablert i sør-øst. ;)
 

DeletedUser

Guest
Det at man kan kjøpe seg til suksess gjelder nesten ikke. Du får kaanskje litt bedre tropper og litt raskere byggetid, men du trenger ennå ressurser for å bygge, og det kan du ikke kjøpe deg til. Det går an å kjøpe større produksjon av ressurser, men man produserer så lite ressurser i byene på grepolis at det har liten effekt.
 

DeletedUser

Guest
Det kan man i Grepolis også, avhenig av hvilke naboer man har. Du har derimot rett i at man her kan kjøpe seg litt raskere i gang. Det er ingen happy for. Slik jeg har oppfattet dette, og det jeg har sett på forumet der, så er ikke svenskene heller de mest ivrige på dette. I Sverige er penger noen man sparer og ikke bruker. :D Jeg har ikke kjøpt meg vekst, og holder greit følge med resten ;)

Er det ikkje vi som har oljefond og greier då og svenskane so har gjeld? ;-)

- Eg får ta meg ein tur inn på svenskeforumet og briljere litt tenker eg.
 
Topp