Krigen i K45 eskalerer

DeletedUser

Guest
Tja, da har visst L-13 iverksatt et godt planlagt angrep på PREY, eller først og fremst meg iallefall, med en imponerende presisjon av 4 fulle adelstog som alle treffer rett etter 23:30 i kveld :)

Det blir en vannvittig superslakt av dimensjoner, hvor hundretusener kommer til å slaktes for fote, så dette er skikkelig spennende og moro. All creds til L-13 for et godt planlagt angrep tvers igjennom, og det var da også på tide med litt liv i K45 :)
 

DeletedUser

Guest
Vi har allerede tatt tilbake 2 byer som vi har tapt til deg de siste 2 dagene, og ja, det blir spennende å se hva som skjer i kveld. Det er så mange som har bidratt, at timingen blir ikke knallbra... men den er bra nok antar jeg:) Som sagt så blir det spennende å lese rapporter mellom 23:30 og 23:40 i kveld.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
3 byer ble tapt, og du klarte såvidt å ta en tilbake. Jaja, jeg kan vel bare ønske deg lykke til videre ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, da var 2 tatt tilbake...såvidt :)

Jeg preadlet denne byen til lojalitet på 17 du mente jeg klarte å ta tilbake såvidt. Førstemann kom med 4k øks og 2k hester, og ble stående. Sekunder etter braser nestemann inn i angrepsstyrkene hans. Sekundet etter der igjen kommer jeg og avslutter alt som nå står der, uten mur og uten kirke, med ett adelsangrep hvor paladin har septeret som adler minimum 30, så og si GRATIS :)

Voila, byen er atter min igjen, perfekt planlagt til den minste detalj :)
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du har nok byer til å ha kunne mekka det der på 2 av byene da. Samt fått stacka en og contra i en. Så det kunne sikkert blitt gjort enda bedre, men tviler ikke på at det var mye bra skills inni bildet her også ;)
 

DeletedUser

Guest
Du har nok byer til å ha kunne mekka det der på 2 av byene da. Samt fått stacka en og contra i en. Så det kunne sikkert blitt gjort enda bedre, men tviler ikke på at det var mye bra skills inni bildet her også ;)
Stemmer, og jeg gjorde det på nettopp 2 av byene. Reisverket satte seg fast i den andre, hvor skrotnissen tilslutt sto som eier :)

Selv fikk jeg ikke sendt adel på denne med en gang (men tok den tilbake i natt), men sendte inn øks og hester som avsluttet alt av resterende tropper der sekundet etter siste adelsangrep :)

Det gikk med noen hundretusener av offensive tropper for L-13 i går, hehe, og dette var da på den koordinerte aksjonen hvor hele L-13 bare skulle ta ut lille meg, hvor hele 20 adelsmenn var involvert. Tsk, tsk :)
 
Sist redigert av en moderator:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
mm, men det kreves jo slikt for å ta ut en spiller som kan spille. Noe du har bevist at du kan.

Vi prøvde og all in all så gikk det decent. Burde kjørt hardere på hovedbyen din, men pytt sann.

Fallet er alltid hardere for angriper, men slik må det nå være.

Lykke til videre, vi kommer nok på besøk igjen :p

(og nei, det at adelsnuken min kom sist var ikke for å motarbeide splitting, møkkaoperalag#"¤)
 

DeletedUser

Guest
Så stille du ble fakenick...
Jeg venter fortsatt på at du skal ta den siste byen
 

DeletedUser

Guest
Det er nok fordi han er ute i det gode været. Jeg gleder meg fortsatt til det virkelig braker løs, ingen tvil om at det var bra timing av L-13.

Creedz:(
 

DeletedUser

Guest
Møkkaspill, man kan ikke engang legge det fra seg i helgen :)

Akkja, forsvaret forsvant visst tidligere i dag, og nå er det adlere på vei inn for å avslutte jobben... Makan, og enda skal det såkalt være så fordømt vanskelig å legge dette bedritne møkkaspillet fra seg for godt, det er jo knapt til å tro :)

Men nå går det jo mot lysere tider, og ser vel frem til å kanskje gripe denne muligheten til å bli litt mer sosial igjen, og ikke kikke på klokka med en liten unnskyldning om at man må ta en telefon til stadighet :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
tjnåå... dakkar, håpte jeg kunne få nuken din på meg, så jeg fikk litt ODD.

lykke til med det sosiale livet da ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Reisverket i dag klokken 20:33 Siter
La oss bare ønske ham god sommer, og minne ham på at han kan takke oss for at han nå kan få en skikkelig avslappet sommer mens klokka ligger hjemme.


Får videreformidle RV sine ord.

Jeg har ingen planer om å la et dataspill kveste min sommer, så det blir rolig og avslappet as usual :)
 

DeletedUser

Guest
Reisverket i dag klokken 20:33 Siter
La oss bare ønske ham god sommer, og minne ham på at han kan takke oss for at han nå kan få en skikkelig avslappet sommer mens klokka ligger hjemme.


Får videreformidle RV sine ord.

Jeg har ingen planer om å la et dataspill kveste min sommer, så det blir rolig og avslappet as usual :)

Om det blir opptil oss i PREY så kommer reisverket til å få en veldig rolig sommer..
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
3
haha^^

Trodde nesten at fakenick skulle overleve jeg :eek: Du viste ihvertfall at du kunne spillet Fakenick. Litt imponert er det lov til å være? :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jeg regnet jo med at OHKO og THKO skulle klare å adle meg da, men ville ha meg en fight med disse beryktede spillerne fra .net for å se hvordan de spilte :)

Nå var det kun Doinky jeg farmet i min nærhet, og jeg fortalte Luke at han kunne spare seg for sine overtalelsesevner, og heller adle meg, ellers ville jeg adle han :)

Både OHKO og THKO ga begge opp, så da var vel mitt lille "veddemål" med disse guttene ansett som vunnet, og "mission accomplished" for min del her i V5 :)

Mvh,
Fakenick aka Tore Hund :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Næmmen :) Tore Hund jo :O

Vi har jo klinget sverd før. Så morro. Baah, vi må da finne oss en stamme sammen en gang i framtiden :)

Jeg VET jo du kan spille, har jo splittet uendelige mengder av dine tog. Regnet med det var en spiller av ditt kaliber :p
 
Sist redigert:
Topp