Verden 5 - Milepæler

Status
Stengt for ytterligere svar.

bone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Stammer OD-D

PMS først til 500k
PREY nr 2 til 500k
L-13 nr 3 til 500k

Stammer OD-A

L-13 først til 2 mill

PMS nr to til 1 mill
SUN nr tre til 1 mill
 
Sist redigert:

bone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Spillere poeng

Reisverket først til 50k
Bella Donna nr 2 til 50k
176-176 nr 3 til 50k


(Litt usikker på rekkefølgen på de to siste, men tror det er slik)

Stammer poeng topp 40

PMS nr to til 500k
L-13 nr en til 1 mill
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
her trenger jeg hjelp (på disse to blir det vanskelig. ATM er 5 personer over 10k, to av dem skal listes opp her...)

ingen som hjelper med den? Jeg er irritert over at det enda er noe som ikke er skrevet opp...
 

DeletedUser

Guest
Beseirede motstandere angrep:
nr.3 SUN

10 landsbyer:
nr.3 Birgitte
 

DeletedUser

Guest
001 (498|507) K54 3,469 v1ruz Bella Donna [L-13] 2010-05-15 07:06:03
Xakmbra (522|503) K55 3,764 jirachi1 Reisverket [L-13] 15th May 2010 - 11:01:17

Rett meg om feil, men måtte se. Det var 4 lange minutter =P

Gratulerer begge to :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Takk.
Og jeg skrev ikke fire - jeg skrev få. Og selv om du ser på kl. slett på siste adlinger, så rundet vi 100 K bare med få minutters mellomrom.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skrev ikke fire - jeg skrev få.

Ja? :p Få min og 4 timer er vel ikke det samme :eek: Derfor skrev jeg 4 lange minutter ^^

Du skriver alltid at du er få min bak, når det er snakk om flere timer ^^ Så måtte nevne det engang :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ja? :p Få min og 4 timer er vel ikke det samme :eek: Derfor skrev jeg 4 lange minutter ^^

Du skriver alltid at du er få min bak, når det er snakk om flere timer ^^ Så måtte nevne det engang :)

Fortsatt har du åpenbart ikke fått med deg at jeg rundet 100K noen få minutter etter Bella Donna?
Vi rundet ikke 100K samtidig som vi adlet våre siste byer, vi rundet 100K omtrent samtidig. Men Bella Donna kom altså noen få minutter foran meg.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Fortsatt har du åpenbart ikke fått med deg at jeg rundet 100K noen få minutter etter Bella Donna?
Vi rundet ikke 100K samtidig som vi adlet våre siste byer, vi rundet 100K omtrent samtidig. Men Bella Donna kom altså noen få minutter foran meg.

Ifølge TW-stats har dere adlet de byene med 4 timers mellomrom.
Derfor har Ganondorf skrevet 4 laaaange minutter!
Og lagt ved kopien fra TW-stats, der klokkeslettene står skrevet på tidspunktet dere adlet byene.

Regner med at TW-stats ikke lyger?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ifølge TW-stats har dere adlet de byene med 4 timers mellomrom.
Derfor har Ganondorf skrevet 4 laaaange minutter!
Og lagt ved kopien fra TW-stats, der klokkeslettene står skrevet på tidspunktet dere adlet byene.

Regner med at TW-stats ikke lyger?

Handler dette om når vi adlet våre siste byer? Jeg trodde det handlet om tidspunktet for når vi passerte 100K poeng. Og det skjedde som sagt med få minutters mellomrom.
 

DeletedUser

Guest
Syns egentlig at det RV mener her er ganske lett å forstå...De adlet seg ikke over 100k, men oppgraderte bygninger og fikk poeng for det:eek:
 

DeletedUser

Guest
FIkk han ikke 100k poeng etter den siste byen, for ut i fra det jeg kan se så blir det bare 100k når jeg legger sammen poengsummen av alle byene hans.
 

DeletedUser

Guest
My god for noen meningsløse diskusjoner dere har:)
Jeg blir nestemann til 100K!!! noen som tar opp kampen?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
FIkk han ikke 100k poeng etter den siste byen, for ut i fra det jeg kan se så blir det bare 100k når jeg legger sammen poengsummen av alle byene hans.

Er helt enig at denne diskusjonen er meningsløs, da tidspunktene ikke kommer med på lista uansett.
Men for å ta dette håpløse poenget - når du legger sammen poengsummen på byene mine, så blir de min totale poengsum, det er korrekt.
Fortsatt bygger både jeg, Bella og resten av medlemmene i L-13 opp våre byer, og stiger jevnt og trutt i poeng også når vi ikke adler nye byer.
Det er et tips jeg anbefaler for flere her inne, å bygge opp byene sine altså.
Så uansett hvordan dere snur og vender på det, så er det et enkelt faktum at jeg rundet 100K poeng få minutter etter at Bella gjorde det. Hun kom først; Gratulerer, Bella! :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp