Tde + l-13 + pc vs pms

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Anonym 1 den 20.04. klokken 13:03
Hello
Jeg er Anonym 1 , alias xD
Jeg er diplomat i stammen TDE
TDE's histore i lang , men kort oppsumet er vi en stamme som består kunn av få , men meget erfarene spillere den dag i dag fra v3

Vi i TDE øsnker å søke om en alianse eller IAP med stammen deres ...
Jeg skjønner hvis det er vanskelig å ta denne søknaden serriøs siden vi ikke ligger høyere på rankinglisten enn det vi er perr i dag , men helt siden starten har stammen vår prioritert tropper , poengene kommer nå i denne tid ^^ hehe

Vi i TDE ligger ganske bra ann når det gjelder denne søknaden , for stammene våre ligger såpass tett sammen så det blir lettere for begge å sende støtte til hverandre og hjelpe til med felles angrep ...

Vi i TDE har kunn en fiende , PMS
er ganske sikker på at dere også har det etter hva kildene mine sier ...
har jeg rett i det , om jeg kan spørre ?
hvis mine kilder har rett , så er det enda en posetiv ting med tanke på felles angrep , det vil gjøre det lettere for alle sammen å jobbe sammen imot PMS :)

Håper på et posetivt svar reskest mulig ^^ hvis det er noe du/dere lurer på så ta kontakt :)


MvH
xD
Diplmolat , TDE

Anonym 1 i dag klokken 11:07
ser du har lest søknad , så da leste den etter 5 min i går etter den var motatt ....
hva er svaret ?
må diskuteres litt først ?

Anonym 2 i dag klokken 11:11
L-13 skal ikke ha noen allierte, men jeg skal viderebringe dette til stammen slik at alle vet at dere også kjemper mot PMS. Det er jo fullt mulig å samarbeide lokalt, altså mellom naboer som har noen fiender rundt seg. Så ikke nøl med å kontakte verken våre spillere eller PC om det er spillere her som det er natulig å ta med seg i aksjoner mot PMS.

Anonym 1 i dag klokken 11:33
jeg holder på å snakke med PC angående litt av hvert :)

men det hadde vært best for stammene våre å kanskje hatt en IAP i såfall , slik at vi ikke begyner å angipe hverandre mens vi holder på med PMS
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Måten PC startet å jobbe med L-13 på er spennende^^ Ellers var det rundt TDE nytt for meg :eek:
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Anonym i dag klokken 11:11
L-13 skal ikke ha noen allierte, men jeg skal viderebringe dette til stammen slik at alle vet at dere også kjemper mot PMS. Det er jo fullt mulig å samarbeide lokalt, altså mellom naboer som har noen fiender rundt seg. Så ikke nøl med å kontakte verken våre spillere eller PC om det er spillere her som det er natulig å ta med seg i aksjoner mot PMS.


Det som blir sagt her bør vel la varsel lampene blinke vel? Dere som "tror" dere samarbeider med L-13 ser selv L-13 sin holdning? Eller vil dere ikke se hva svaret betyr på sikt?
Trenger ikke å være rare rakettforskeren for å se hva tiden vil bringe..
 

DeletedUser

Guest
Jeg ler og jeg ler og jeg ler litt til !:D

L-13 er ikke annet enn en haug med fine byer å adle.. Fin odd gir de også;) eller hva pallin :)? (Jepp jeg kommer ikke til å la deg gå urørt for den failen der :D)
 

DeletedUser

Guest
slutt dere til stormakten... Dere blir forrådt seinere uansett, er sånn med alle som slutter seg til de store stammene
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Blir lett match for L-13 det her. Ikke store overraskelsen hvertfall!

Kenlar: Hva mener du? Mener du at L-13 ikke er til å stole på? Jeg kan bekrefte at mange har tatt kontakt med lokale L-13 spillere for å få løst noen adlingsspørsmål samt arbeidet med andre ting, uten at noen IAP eller ally har blitt opprettet.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Blir lett match for L-13 det her. Ikke store overraskelsen hvertfall!

Kenlar: Hva mener du? Mener du at L-13 ikke er til å stole på? Jeg kan bekrefte at mange har tatt kontakt med lokale L-13 spillere for å få løst noen adlingsspørsmål samt arbeidet med andre ting, uten at noen IAP eller ally har blitt opprettet.

Ikke til å stole på?
Jeg har aldri sagt at dere kommer med usannheter, hvertfall ikke i denne tråden. Kan ikke se at dere gir den søkende stammen noen ting.
Jeg sikter til at L-13 ikke vil ha noen diplomatiske relasjoner til noen og dermed så er det ingen forpliktelser moralsk sett heller for L-13 ved senere tidspunkt.

I praksis så kan det bety vi samarbeider nå og kriger mot hverandre i morgen. Dermed så stiller jeg meg uforstående til at de mindre stammene ikke er mer taktisk enn hva de er. Men det er som jeg har sagt tidligere, altfor mange er "redde" på .NO
 

DeletedUser

Guest
Bra sagt kenlar :D.

Man kan dessverre ikke stole på mange stammer lenger. Og aller minst de aller største, joda de kan være utrolig gode allierte. Men mindre stammer vil før eller senere komme i veien, og da vil deres store sterke allierte sannsyneligvis tråkke over dem. Selv er jeg fan av de l-13 gjør, det er så mye lettere å være store hvis du slipper å hele tiden å måtte ta hendsyn til små dumminger :mad:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Side 1:
Tribes: L-13
Players:

Side 2:
Tribes: PMS
Players:

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 229
Side 2: 131
Forskjell: 98

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 12
Side 2: 1
Forskjell: 11

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 740,866
Side 2: 325,211
Forskjell: 415,655

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 51,623
Side 2: 4,790
Forskjell: 46,833

chart
 
Reaksjonspoeng
3
Usikker på om du innehar evnen til å lese overskrifter rv... Men dette er vel tde+l-13+pc vs pms, ikke l-13 vs pms. lag din egen tråd hvis du vil poste skrytestatistikker.

Side 1:
Tribes: PMS
Players:

Side 2:
Tribes: L-13 PC TDE
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 20
Side 2: 23
Forskjell: 3

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 71,325
Side 2: 102,982
Forskjell: 31,657

chart


Litt jevnere der... Hold deg til topic. Er så tragisk hvis man skal begynne å vri å vende på statistikker.

Vil legge til at krigen tar en positiv vending for pms med tanke på at vi leder på alle statistikker denne uken :)
 
Sist redigert:

bone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Forskning: Du kunne like gjerne tatt med alle stammene vs PMS da. Skal du lage krigsstatistikker så får du hvertfall føre opp samarbeidende stammer og ikke blande inn andre tilfeldige stammer for å pynte på statistikken i deres favør.

TDE har vel ikke noe i denne krigsstatistikken å gjøre. Isåfall så kan du jo prøve å legge inn T-S-K på deres side og se hvordan tallene blir da :D
 

DeletedUser

Guest
Forskning: Du kunne like gjerne tatt med alle stammene vs PMS da. Skal du lage krigsstatistikker så får du hvertfall føre opp samarbeidende stammer og ikke blande inn andre tilfeldige stammer for å pynte på statistikken i deres favør.

TDE har vel ikke noe i denne krigsstatistikken å gjøre. Isåfall så kan du jo prøve å legge inn T-S-K på deres side og se hvordan tallene blir da :D

Les overskriften her du. Så ser du hvem av dere som tar feil. Hvis du vil ha inn andre stammer, må du nesten lage en ny topic.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp