Tde + l-13 + pc vs pms

Status
Stengt for ytterligere svar.
Reaksjonspoeng
3
Forskning: Du kunne like gjerne tatt med alle stammene vs PMS da. Skal du lage krigsstatistikker så får du hvertfall føre opp samarbeidende stammer og ikke blande inn andre tilfeldige stammer for å pynte på statistikken i deres favør.

TDE har vel ikke noe i denne krigsstatistikken å gjøre. Isåfall så kan du jo prøve å legge inn T-S-K på deres side og se hvordan tallene blir da :D

Jeg bare siterer deg. For å vise dummheten i det du nettopp sa. Les ihvertfall overskriften før du poster neste gang. Ok?
 

bone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Arcon: Jeg vil da vel ikke ha inn andre stammer i krigsstatisikken! Det er jo det som var hele poenget mitt.

Forskning: Når topicen er som den er så blir jo alle postene under denne topicen dumme...
 

DeletedUser

Guest
Du skriver at statistikken er feil, og at du må legge til T-S-K for at den skal bli riktig. Så jo, det oppfattes som at du vil ha flere stammer inn i den.
 
Reaksjonspoeng
3
Er overskriften "L-13 vs pms"?...
Nei det er den ikke... Den er TDE+L-13-pc vs pms.
Hvilken statistikk la rv fram? Og hvilken statistikk la jeg fram?

Håper du forsto nå...
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Den statistikken forskning la ut er relevant for denne tråden, men denne tråden i seg selv er jo tåplig, ettersom TDE + L-13 + PC ikke sammarbeider. Oppsumert: den statistikken er relevant for topicen i tråden, men irrelevant for selve krigen.

Statistikken RV la ut er derimot relevant for krigen ingame, og den var ikke helt pen for PMS. Hehe.. Creedz til L-13!

Redigert: Evt en statistikk mellom L-13+PC mot PMS og Valhal hadde også vært relevant for krigen :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Den statistikken forskning la ut er relevant for denne tråden, men denne tråden i seg selv er jo tåplig, ettersom TDE + L-13 + PC ikke sammarbeider. Oppsumert: den statistikken er relevant for topicen i tråden, men irrelevant for selve krigen.

Statistikken RV la ut er derimot relevant for krigen ingame, og den var ikke helt pen for PMS. Hehe.. Creedz til L-13!

L-13 og PC samarbeider så det er nok relevant for krigen. TDE vet jeg ikke noe om.
 

bone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du skriver at statistikken er feil, og at du må legge til T-S-K for at den skal bli riktig. Så jo, det oppfattes som at du vil ha flere stammer inn i den.

Du strekker deg langt for å vri på det jeg skriver. Det jeg sa var et topicen her er så dum at man like gjerne kan legge til T-S-K eller alle andre stammer for den saks skyld. Takk thewarior, du forstod hva jeg mente!
 

DeletedUser

Guest
Jeg vrir ikke på det du skriver. Du skriver at statistikken er feil, og at det må legges til/tas bort stammer. Du gir til og med eksempler på hva som må gjøres. Topicen er kanskje dum, men den heter Tde + l-13 + pc vs pms, og da mer det statistikken mellom disse som gjelder.
 

bone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg vrir ikke på det du skriver. Du skriver at statistikken er feil, og at det må legges til/tas bort stammer. Du gir til og med eksempler på hva som må gjøres. Topicen er kanskje dum, men den heter Tde + l-13 + pc vs pms, og da mer det statistikken mellom disse som gjelder.

Du skjønner fortsatt ingenting. Jeg sier at statisitkken er feil fordi stammene som topicen forteller om har ikke noe samarbeid. Ja, L-13 og PC samarbeider mot PMS, men Tde har vi ikke noe med å gjøre. Denne stammen kan ikke legges inn på vår side i krigen bare fordi de kriger mot PMS. Det blir bare feil.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg for min del skjønner ikke hva TDE gjør i denne topicen i det hele tatt. Jeg har ingen kunnskap om hvem de er eller hvem de sloss mot, og vi på vår side sloss på mange som ville vært minst like aktuelle å dra inn i en slik statistikk. Mer relevant ville den vel vært om PC og L-13 står oppført på den ene side, og VALHAL og PMS på den andre?

O.t: Ellers ønsker jeg alle en finfin 17. mai og skåler i et glass champagne.
 

DeletedUser

Guest
Du skjønner fortsatt ingenting. Jeg sier at statisitkken er feil fordi stammene som topicen forteller om har ikke noe samarbeid. Ja, L-13 og PC samarbeider mot PMS, men Tde har vi ikke noe med å gjøre. Denne stammen kan ikke legges inn på vår side i krigen bare fordi de kriger mot PMS. Det blir bare feil.

Jeg har ikke sagt at statistikkene er riktig i forhold til denne krigen. Men den er riktig i forhold til topicen. Hvis du vil ha den riktige statistikken kan du jo bare lage en ny topic.
 

bone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da er vi enige. Men det er tullete av forskning å poste slik statistikk og henvise til at den viser at krigen går i deres favør...
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg vet heller ingenting om tde. Jeg bare poster statistikk som tilhører topicen. Hvis du vil ha en statistikk mellom PMS, valhall og L-13, PC, kan du vel lage din egen topic?

Men jeg skjønner jo hvorfor dere har så store problemer med statistikken jeg postet. Vi har jo adlet syyyyyykt mange byer av tde. Hele 3 stykker...

Jeg står fortsatt på det jeg sa. Selv om dere har begynt best, er det tydelig at vi i pms(vel... jeg er vel ikke i pms lengre :p) har tatt mye av forspranget igjen.
Hvis du hadde brukt tw-stats, noe som er en selvfølge når du deltar i en diskusjon om statistikk, hadde du også sett at selv om dere begynte best, er det tydelig at pms og valhal tar igjen forspranget, sakte men sikkert ;)
 
Sist redigert:

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Ja, nå snart har dere vel 200 byer fordelt på 57 medlemmer.

Så det går veien for dere;)

du får bruke tw stats som du snakker så godt om da, til å legge ut en statestikk som går på PMS og oss. samt se hvem som adler mest byer osv osv osv.

L-13 ligger fortsatt på topp på de fleste lister.

Så noe vi gjør må jo være riktig, eller tar jeg helt feil her? :confused:
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, nå snart har dere vel 200 byer fordelt på 57 medlemmer.

Så det går veien for dere;)

du får bruke tw stats som du snakker så godt om da, til å legge ut en statestikk som går på PMS og oss. samt se hvem som adler mest byer osv osv osv.

L-13 ligger fortsatt på topp på de fleste lister.

Så noe vi gjør må jo være riktig, eller tar jeg helt feil her? :confused:

Misstenker at det skyldes at L-13 ligger i for snille nabolag :D
 
Reaksjonspoeng
3
Ja, nå snart har dere vel 200 byer fordelt på 57 medlemmer.

Så det går veien for dere;)

du får bruke tw stats som du snakker så godt om da, til å legge ut en statestikk som går på PMS og oss. samt se hvem som adler mest byer osv osv osv.

L-13 ligger fortsatt på topp på de fleste lister.

Så noe vi gjør må jo være riktig, eller tar jeg helt feil her? :confused:

Jeg snakker ikke om pms mot l-13... Jeg snakker om valhal og pms mot pc og l-13. Dette er ikke en krig mellom pms og l-13. Valhal og pc er også med. Da synes jeg Valhal og pms skal være med.

Og hvis folk som deg begynte å lese postene mine, hadde du sett at jeg aldri har sagt at vi leder krigen, men at vi har tatt igjen litt av forspranget. At folk ikke klarer å lese postene mine irriterer meg noe grenseløst :S
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
hehe;)

har lest alle postene dine jeg min gode herremann. Lese er noe jeg lærte for lenge siden:)

Men å forstå all baluban det er en annen ting..

Du snakker om dem.

Men hvis du leser mine poster så ser du at jeg snakker om L-13 og PMS. ikke pc og valhall. Blir så grenseløst irritert når folk ikke leser postene mine!:D

(jadajada.. topicen dreier som om de og de, samt de)
 

DeletedUser

Guest
nåja, tipper på at l-13 går under snart og at PMS vinner krigen:)

bare å tenke på hva som skjer når alle de erfarene der får mere poeng!:D

da sliter nok l-13 uansett om de i pms har 4 byer og de i l-13 hadde hatt 7 byer, tror eg at de i pms ville ha vunnet:)



good to go PMS:)
 

DeletedUser

Guest
nåja, tipper på at l-13 går under snart og at PMS vinner krigen:)

bare å tenke på hva som skjer når alle de erfarene der får mere poeng!:D

da sliter nok l-13 uansett om de i pms har 4 byer og de i l-13 hadde hatt 7 byer, tror eg at de i pms ville ha vunnet:)



good to go PMS:)



Den der er jeg så enig i:) Eliten fra v1 mot noen unknown folk:)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp