Hjelp meg litt :S? Valhal + Pms, Backstabbing :S?

chamo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Okei, nå er jeg utrolig forvirret her. Velger da å skrive her på forum, da en slik post i stammeforum trolig vil skade meg som en spiller.

Nå har det vært veldig mye rot med diplomati her i Valhal, og etter en lang stund med tull fikk man endelig en avtale til med PC, hvor en god venn og nabo av meg fra ice hadde "flyttet". Vi skulle da samarbeide med PC mot PMS om jeg hadde forstått det riktig. Da dette var den dominerende brikke i K55.

Men av en eller annen grunn, så er vi nå allierte med PMS??? hva skjer... Hørte også fra min venn i PC at vi angrep dem i samarbeid med pms spillere. Ble forbløffet over dette da jeg hadde store forhåpninger om eventuelt samarbeide mot pms. Fikk også nettopp vite at de hadde fått en beklagelse fra oss, men så kommer allianse med pms opp?

Jeg har vært lojal til stammen min fra jeg ble med, og synes dette blir litt å gå bak ryggen min. Og i tillegg ganske hard backstabbing på pc. Utrolig skuffet.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Dette er vel noe du skulle tatt opp med ledelsen i stammen din :cool:

Men vi har vist om dette siden idag tidlig, om at pms og valhall skulle inngå allianse, samt bryte iapen med PC.

Noe jeg ser på som et dumt valg, men forsåvidt oxo en fin ting for både PC og oss, da det vil føre til flere byer ledige på markedet;)
 

chamo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men tok det jo opp her i første omgang for å være anonym. Og må da være mulig å få objektive meninger her hvor det er så mange som egentlig ikke har noe med saken å gjøre.

Og er ikke helt sikker på om ledelsen hadde hørt på det jeg hadde hatt å si, når de allerede har ordnet med dette i skjul. Og når det er såpass hard backstabbing.

Og det med å sende beklagelsesbrev etter angrep, hvor man lover at dette var ett engangstilfelle, og at det ikke ville skje igjen. var vist en som hadde satt PA over stamme diplomati, var vist unnskyldningen.

Tar egentlig dette som ett tegn på å prøve å føre pc bak lyset. Og oss andre medlemmer i valhal som ikke har fått vite noe om dette, og da ikke hatt så mye å si på det :S Selv er jeg ikke keen på å angripe gode kompiser.

Forundrer meg ikke at den unnskyldningen var for å kjøpe seg tid heller :S
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Om du har et godt samarbeid med PC og føler at VALHAL dolket deg i ryggen, så send PC en søknad da vel?
Tviler på at du får utrettet mye med denne tråden..
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg kjenner ikke saken i det hele tatt men vil si at jeg synes det høres spennende ut med Valhal og PMS mot PC og L-13.

I det lange løp så vil det vel være disse 4 stammene som vil dominere det kontinentet og derfor strategisk fornuftig at Valhal og PMS samarbeider mot de to andre stammene.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kjenner ikke saken i det hele tatt men vil si at jeg synes det høres spennende ut med Valhal og PMS mot PC og L-13.

I det lange løp så vil det vel være disse 4 stammene som vil dominere det kontinentet og derfor strategisk fornuftig at Valhal og PMS samarbeider mot de to andre stammene.

Hehe, strategisk riktig for PMS ja:cool:
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe, strategisk riktig for PMS ja:cool:

Muligens PMS har mest å tjene på den alliansen i dag men om en "uke" så vil Valhal ha like mye å tjene på den alliansen.

Vil si det var en fornuftig allianse av de to stammene.

Men er det bare jeg som husker feil eller skulle ikke L-13 ha noe diplomati? mener å huske at det har blitt sagt flere ganger her på forumet..
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Muligens PMS har mest å tjene på den alliansen i dag men om en "uke" så vil Valhal ha like mye å tjene på den alliansen.

Vil si det var en fornuftig allianse av de to stammene.

Men er det bare jeg som husker feil eller skulle ikke L-13 ha noe diplomati? mener å huske at det har blitt sagt flere ganger her på forumet..

Vi skal ikke ha noen allierte, det er korrekt. Og jeg må bare si meg enig med Kenlar, dette var nok både smart og veldig gøy for alle parter.
 

DeletedUser

Guest
jaja, go PC og L-13 :D
Synd det ikke blir nboe spendene i krigen :rolleyes: Alle vet jo at PC går av med seieren :cool:
 

DeletedUser

Guest
hvis man legger sammen, total poeng, byer og spillere, så er "alliansen" vår større enn PMS sin :rolleyes:
hvordan har dere tenkt til og eie oss?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Størrelse har ikke så mye å si som sebastian skal ha det til, men jeg tror ikke PMS har noe høyere ferdighetsnivå enn PC eller L-13 :)


Neii, kanskje ikke større ferdighetsnivå en L-13 men PC er en stamme som lett forsvinner hvis PMS går mot dem.
 

DeletedUser

Guest
Neii, kanskje ikke større ferdighetsnivå en L-13 men PC er en stamme som lett forsvinner hvis PMS går mot dem.

Lett forsvinner er vel litt overdrivelse? ;) PC har veldig mange gode spillere, og noen ikke så gode :)
 
Topp