Hjelp meg litt :S? Valhal + Pms, Backstabbing :S?

DeletedUser

Guest
skjønner ikkje korfor du e så tøff i tryne ruben.... adla deg lett på v4 og gjør det lett her og... bring it!!!
 
Reaksjonspoeng
3
skjønner ikke hvorfor du er så høy i hatten egentlig....:rolleyes:

Du har jo restartet... kan jeg spørre hvorfor? hvem mistet du dine byer til?

Tror du bør vurdere en av disse to alternativene:

1. Slutte å hate på alle postene mine
2. begynne å skjønne ironi

Og for de som er interresert i å høre det så restartet jeg fordi jeg ble angrepet:p Etter 4 uker uten farming mistet jeg en av byene mine i en helg hvor jeg ikke var pålogget i det hele tatt, og når jeg logget på, fant jeg ut at det ikke har noe for seg å la en tom bruker stå å råtne.
Og jeg har sluttet. Ikke restartet. Byen min blir nok grå om en dag eller to :p
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tror du bør vurdere en av disse to alternativene:

1. Slutte å hate på alle postene mine
2. begynne å skjønne ironi

Og for de som er interresert i å høre det så restartet jeg fordi jeg ble angrepet:p Etter 4 uker uten farming mistet jeg en av byene mine i en helg hvor jeg ikke var pålogget i det hele tatt, og når jeg logget på, fant jeg ut at det ikke har noe for seg å la en tom bruker stå å råtne.
Og jeg har sluttet. Ikke restartet. Byen min blir nok grå om en dag eller to :p

Er da ikke noe hat han kom med der? Ser på det der som vennskapelig rivalisering med et glimt i øyet ;)

Tro meg.. Når lalas hater så er du ikke i tvil, det synes veldig godt på PMene hans hvertfall :D
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Er da ikke noe hat han kom med der? Ser på det der som vennskapelig rivalisering med et glimt i øyet ;)

Tro meg.. Når lalas hater så er du ikke i tvil, det synes veldig godt på PMene hans hvertfall :D

haha;) har du tilgang til den meld fortsatt? (hvis ja, kan du sende den til meg?jeg var så sur den dagen (og lenge etterpå) at jeg trudde jeg skulle sprekke:p

det var med et glimt i øyet jeg skrev den meld til deg forskiningsproskjekt. Du burde starte å forske litt på hvordan man spiller tw:D (hø hø hø) .

som kenlar sier her så ville du merket det godt hvis det var noe hat i bildet her.
 
Topp