Skjerp dere verden 6!

DeletedUser

Guest
Yamato, vi drar fra dere. Vi hadde ventet så utrolig mye mer av dere!

Vi har 11 medlemmer, Yamato som er på andreplass på ODA har 35 medlemmer.

385,513 / 11 = 35,046 ODA per spiller i gjennomsnitt.
289,182 / 35 = 8262 ODA per spiller i gjennomsnitt.

Zanmato, jeg må dessverre skuffe deg. Ditt forsøk på og lage en like god stamme som Yamato var på verden 2 har failet igjen.
Jeg foreslår at du ikke misbruker Yamato stamme navnet i enda en verden, for navnet var hellig.. En gang i tiden.

Ingen bryr seg om stillingen til pause, Eli. Men du gjør riktig i å skryte mens du enda kan. For hvem vet hva fremtiden vil bringe ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha.

Bra å bedømme stammer midt i fellesferien, rett etter oppstart. Yeah...

Vi får se da vettu ;)
 
Reaksjonspoeng
3
Skjønner ikke greiene med at vi skal skjerpe oss.
Jeg personlig spiller dette spillet fordi det er gøy. Ikke for å oppnå noe. Det kan jeg gjøre andre steder.

Selv har jeg hatt en ferie på 2 uker nesten uten pc, og jeg spiller bare tw når jeg føler for det. Tenker at mange tenker sånn som meg. Er nok bare dere som er så opptatt av å oppnå noe, Vi vanlige folk spiller fordi det er mojjo :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg blir dermed nødt til å linke til Ikke I Bruk sin forumpost. Skal dere la han klare operasjonen sin?
Aktiv?.
Slik det ser ut for oss i O:H, er at de fleste har gitt opp allerede?

Jeg er i tvil om hva som er dine motiver for å nevne dette. Og hvorvidt dette er ett gjennomtenkt utsagn fra din side.

Er det ikke i deres interesse å vinne denne verden, enn om på lang sikt?
Dersom det ikke er dette som driver dere, da er jeg svært spørrende til hva deres motiver for å i det hele tatt spille er. Du kan si som mangt, men til slutt vil alt bunne ut i at dere ønsker å vinne krigene, og til slutt hele verdenen.

Dermed er det meg en stor glede å fortelle deg at vi kjemper for samme sak!
Utførelsen er forskjellig, men saken er den samme. Dere ønsker å vinne, og dermed gi denne verden en avslutning. Noe som helt åpenbart vil føre til en nedgang i aktiviteten.
Som du ser er dette to sider av samme saken, selv om jeg åpenbart foretrekker vår metode skal jeg ikke forkaste deres. Men jeg må få nevne at jeg ikke synes dere fremgår med noe slående godt eksempel, hvilket dere vil motsi meg på, selvklart.

Når dette er sagt, til tross for min tvil om hvorfor du brakte Aktiv? inn i din post må jeg få takke deg.
Ved å gjøre det har du startet å bøte for dine feilgrep, og startet å spre det gode ord.

-Ikke I Bruk
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Jeg er i tvil om hva som er dine motiver for å nevne dette. Og hvorvidt dette er ett gjennomtenkt utsagn fra din side.

Er det ikke i deres interesse å vinne denne verden, enn om på lang sikt?
Dersom det ikke er dette som driver dere, da er jeg svært spørrende til hva deres motiver for å i det hele tatt spille er. Du kan si som mangt, men til slutt vil alt bunne ut i at dere ønsker å vinne krigene, og til slutt hele verdenen.

Dermed er det meg en stor glede å fortelle deg at vi kjemper for samme sak!
Utførelsen er forskjellig, men saken er den samme. Dere ønsker å vinne, og dermed gi denne verden en avslutning. Noe som helt åpenbart vil føre til en nedgang i aktiviteten.
Som du ser er dette to sider av samme saken, selv om jeg åpenbart foretrekker vår metode skal jeg ikke forkaste deres. Men jeg må få nevne at jeg ikke synes dere fremgår med noe slående godt eksempel, hvilket dere vil motsi meg på, selvklart.

Når dette er sagt, til tross for min tvil om hvorfor du brakte Aktiv? inn i din post må jeg få takke deg.
Ved å gjøre det har du startet å bøte for dine feilgrep, og startet å spre det gode ord.

-Ikke I Bruk


Hvorav de mener dette er en fantastisk sak fra din side, følte jeg for å legge inn dette i innlegget.
For det virker slik at din jobb har gitt resultater, for oss begge parter.

Det virker som, at vårt arbeid sammen kan føre til at denne verdenen kan bli fortere ferdig en forventet.
 

DeletedUser

Guest
Like morsomt hver gang sånne tråder dukker opp så tidlig på en server. Tror man liksom har vunnet serveren en måned etter den har åpnet, haha. Tipper stammen deres er borte innen jul. Typisk sånne stammer som plutselig forsvinner når motgangen kommer. Dere må gjerne farme 5000 byer om dagen, men hvor lenge orker man det liksom?
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
hmm, var det dette du siktet til? :rolleyes:
Så du farmer 2000 byer om dagen? Hm, eller skryter vi litt mye her nå?

500 x 5 = 2500 lk.

Det skulle da vel gått fint hvis man farmer 4 ganger om dagen.
Og jeg vet at Zeanil har mer enn 2500 lett kav.
 

DeletedUser

Guest
500 x 5 = 2500 lk.

Det skulle da vel gått fint hvis man farmer 4 ganger om dagen.
Og jeg vet at Zeanil har mer enn 2500 lett kav.

Hm, det var snakk om å farme 5000 byer dagen?.. den som gjør det skal bare gjøre det for min del men hvor mye tid av dagen bruker man ikke på tw da?
 

DeletedUser

Guest
hehe

eliminator ;) .vi i smack har en type kjærlighet for dere også :D skal nok klarer og oppnå høy oda vi også ;) vi ligger jo så langt nede :p
 
Topp