Skjerp dere verden 6!

DeletedUser

Guest
Oppfordre Yamato til å angripe med sverdmenn istedetfor spydmenn:confused:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Oppfordre Yamato til å angripe med sverdmenn istedetfor spydmenn:confused:

Haha, den kommentaren føler jeg sier sitt :p

Skjønner ikke greiene med at vi skal skjerpe oss.
Jeg personlig spiller dette spillet fordi det er gøy. Ikke for å oppnå noe. Det kan jeg gjøre andre steder.

Selv har jeg hatt en ferie på 2 uker nesten uten pc, og jeg spiller bare tw når jeg føler for det. Tenker at mange tenker sånn som meg. Er nok bare dere som er så opptatt av å oppnå noe, Vi vanlige folk spiller fordi det er mojjo :)


Det er sånn som de som blir adlet ut skriver forskning :p Fellesferien knakk meg også, men ingen grunn til å disse folk som kicker stumpen din ingame alikevell :p De vant, du tapte. Stammen dems leder, dere henger etter. Grunnene er uinteressante.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Detaljer mann, detaljer!

Gidder da ikke lese heeeeele tråden før jeg poster! Har alt for mye svada som må ut, for å lese alt!
 

Happyshit

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
har nå lest litt i postene rundt om kring.

dere i O:H vil vokse raskere. dere syns selv dere har vokst treigere enn dere ønsker pga vanskelige naboer.

er det her vi i M-S kommer inn?

og ja dere sitter på deres høye hest å skriker etter utfordringer, men så er det nå ikke så lenge siden vi tok fra dere tronen på denne verden.

og fleste kan vel besøke denne linken http://www.no.twstats.com/no6/index.php?page=war_stats

for å se at det er M-S som går av med mest adlingen både fra motsatt side og total adlingen. så lykke til O:H, utfordringen har dere fått.;)
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Detta e ikke et spørsmål om å ta æren fra nokken....

Det e det at M-S tar fleire byan av O:H en omvendt, do'h!
 

DeletedUser

Guest
Wooow, biiiig difference!
Side 1:
Tribes: O:H
Players:

Side 2:
Tribes: M-S
Players:

Timeframe: For alltid


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 4
Forskjell: 2

chart




Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 9,318
Side 2: 15,412
Forskjell: 6,094

chart
 

DeletedUser

Guest
Seff er det det, men at en stamme tar 2 byer mer enn en annen er likevel ingenting å skryte over :p
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
phø sir du bare fordi du ikke veit kordan det å skryte av nokka fordi du aldri har hatt nokka å skryte over:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jaaa, akkurat ja?

Som sagt, at en stammer tar 2 byer er ingenting å skryte over, og det tror jeg de fleste vil si seg enige med meg i? :p
 
Topp