Skjerp dere verden 6!

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
OperationHostileCoA1-1.png



Operation:Hostile krever mer utfordring!


1 385,513 O:H
2 289,182 Yamato

Yamato, vi drar fra dere. Vi hadde ventet så utrolig mye mer av dere!
Når skal dere lære dere og angripe med sverdmenn og ikke spydmenn?

Vi har 11 medlemmer, Yamato som er på andreplass på ODA har 35 medlemmer.

385,513 / 11 = 35,046 ODA per spiller i gjennomsnitt.
289,182 / 35 = 8262 ODA per spiller i gjennomsnitt.

Zanmato, jeg må dessverre skuffe deg. Ditt forsøk på og lage en like god stamme som Yamato var på verden 2 har failet igjen.
Jeg foreslår at du ikke misbruker Yamato stamme navnet i enda en verden, for navnet var hellig.. En gang i tiden.

2s0l3x3.jpg



3 IyDz! 214,594

214,594 /37 = 5799 ODA per spiller i gjennomsnitt.

Jeg forventet mye mer av dere når jeg varmet opp med dere til verden 6 på verden 12.se

2s0l3x3.jpg





De som nesten henger med O:H i ODA er SMACK, dette er en gjeng som jeg tror vil gjøre det bra på verden 6.

206,069 / 15 = 13,737 ODA per spiller i gjennomsnitt.

Dette vil jeg beskrive med ett bilde av kjærlighet. Vi har en smule kjærlighet for dere SMACK, for utfordring er det vi ønsker!

258888-2-1251141233817.jpg




Jeg blir dermed nødt til å linke til Ikke I Bruk sin forumpost. Skal dere la han klare operasjonen sin?
Aktiv?.
Slik det ser ut for oss i O:H, er at de fleste har gitt opp allerede?


Vi ønsker mer utfordring!


Noen som kan prøve å oppfylle vårt ønske?


Med vennlig hilsen
OperationHostileAvatar1-1.png
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Patetisk Elimin@tor...

Alt du har gjort. Er å samle de med mest poeng. Og så hyler du etter oppmerksomhet, fordi du endelig tror du har gjort noe stort. Yamato har ikke rettet øynene mot dere, bryr seg ikke om dere. Vi har hatt mer enn nok å gjøre for tiden og det vil snu seg ganske snart. spillet har så vidt startet og du leker storkar allerede?

Greit at du fremhever din egen stamme, sverte Yamato kan du gi blanke i, For vi bryr oss ikke nevneverdig om deg og ditt lille projekt. Ha det gøy med det projektet, men hold Yamato utenfor det...

Det var ingen Yamato på V4, Bare terminator. Så ikke prat til meg om å feile...

Ignore.....
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Elimin@tor har jo feilet hardt på V4 så han burde egentlig passe kjeften sin :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Elimin@tor jeg spiller ikke verden 6 men v4 så du bør ikke snakke til andre om å feile! hahah :p

Hvis du enda ikke har merket det så er dette i en starten av verdenen så har du kanskje merket at de fleste i Yamato ikke rusher til akademi så fort de får sjangsen så vi får se om noen måneder om du har sluttet da ;)
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Patetisk Elimin@tor...

Alt du har gjort. Er å samle de med mest poeng. Og så hyler du etter oppmerksomhet, fordi du endelig tror du har gjort noe stort. Yamato har ikke rettet øynene mot dere, bryr seg ikke om dere. Vi har hatt mer enn nok å gjøre for tiden og det vil snu seg ganske snart. spillet har så vidt startet og du leker storkar allerede?

Greit at du fremhever din egen stamme, sverte Yamato kan du gi blanke i, For vi bryr oss ikke nevneverdig om deg og ditt lille projekt. Ha det gøy med det projektet, men hold Yamato utenfor det...

Det var ingen Yamato på V4, Bare terminator. Så ikke prat til meg om å feile...

Ignore.....

Elimin@tor har jo feilet j.. hardt på V4 så han burde egentlig passe kjeften sin :p


Elimin@tor jeg spiller ikke verden 6 men v4 så du bør ikke snakke til andre om å feile! hahah :p

Hvis du enda ikke har merket det så er dette i en starten av verdenen så har du kanskje merket at de fleste i Yamato ikke rusher til akademi så fort de får sjangsen så vi får se om noen måneder om du har sluttet da ;)



Haha, samla de med mest poeng? Det var jo artig å høre. Rart n00bs? var en premade stamme da :p Dette er nesten kun spillere fra den gamle stammen, men vi har fjernet det grove spillet og inaktiviteten ;) Tenkte på v.2, det var en liten feil ja. Menmen, du tok poenget ;d

Hehe, jeg skriver PnP for stammen, så ikke snakk om min forhistorie. Da blir dere nok nødt til å snakke om forhistorien til alle i stammen.

Hehe, når feilet jeg på verden 4? Elimin@tor kontoen har aldri vært registrert på verden 4 engang. Jeg registrerte Spider Pig kontoen på verden 4, og etter det spilte jeg på Paaasan sin konto.

Om det er Tiller kontoen dere hinter til hjalp jeg en venn. Rune, om dere ikke tror på det ;)

Jeeey, akademi rush? Hahaha, hold deg unna forumet til denne verdenen kjære deg, du sa selv du ikke spilte her. Akademi rush pleier som regel å gjelde helt i starten.
 
Sist redigert:

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Han spilte her: http://www.no.twstats.com/no4/index.php?page=player&fi=1&id=58816. Men heey, alle slutter vel med en gang det går dårlig? :)

Les hva jeg skreiv tidligere her, jeg hjalp Rune med kontoen. Jeg blei internadlet. Kontoen var døfødt. 90 % deff og alle byene var i en front.
Var snakk om at jeg skulle spille på Johan eller Viking sin konto :)



P.S

http://no.twstats.com/no2/index.php?page=player&id=454087

Du kaster stein når du står i ett glasshus :)
 
Sist redigert:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Ta hvilken som helst konto, helst en i nærheten av meg så får vi se om du er like stor i kjeften da:eek:

Men skal ikke diskutere videre om V4, er jo feil forum. Uansett vil vi se at Yamato har mer utholdenhet enn stammen deres om det er en stamme?:p Om du avskriver dem allerede så har du feilet og ikke Yamato.

Eh, V2 kontoen min hva med den? :p
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Ta hvilken som helst konto, helst en i nærheten av meg så får vi se om du er like stor i kjeften da:eek:

Men skal ikke diskutere videre om V4, er jo feil forum. Uansett vil vi se at Yamato har mer utholdenhet enn stammen deres om det er en stamme?:p Om du avskriver dem allerede så har du feilet og ikke Yamato.

Eh, V2 kontoen min hva med den? :p

Hva har jeg "avskrivet"? :confused:

Du klaget på at jeg sluttet på en verden, du har sluttet på en verden selv :eek:
Som om det var ett så godt poeng av deg.

Det å klare å finne en konto jeg har sluttet på og mistet byer til fienden, det er creeds til deg. I løpet av 4 år med tribalwars så blir det som oftest mer enn ett par kontoer ute å går. Noe som heter prioriteringer også.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Hva har jeg "avskrivet"? :confused:

Zanmato, jeg må dessverre skuffe deg. Ditt forsøk på og lage en like god stamme som Yamato var på verden 4 har failet igjen.

Nei si det.

Du klaget på at jeg sluttet på en verden, du har sluttet på en verden selv :eek:
Som om det var ett så godt poeng av deg.

Ja etter å bli internadlet av AriCa, noe spess med det?



Det å klare å finne en konto jeg har sluttet på og mistet byer til fienden, det er creeds til deg. I løpet av 4 år med tribalwars så blir det som oftest mer enn ett par kontoer ute å går. Noe som heter prioriteringer også.

Haha, ehm *kremt* unnskyld men du mistet mange byer før du "sluttet" og. Hva blir din neste grunn til at du feiler?
 

DeletedUser

Guest
Dette er så patetisk at jeg ikke har ord for det...

Jeg selv har ikke hatt noe imot deg Fredrik, men dette blir bare dumt. Så dumt at det går ut over deg som person, ikke deg som PnP-poster.
Hvis du skriver PnP for stammen må jeg si de har gjort et dårlig valg, en provokasjon hjelper lite når du ikke har fakta klare.
Zanmato sier sant som det er at Yamato aldri har eksistert på v4, da svarer du med dette;


Haha, samla de med mest poeng? Det var jo artig å høre. Rart n00bs? var en premade stamme da :p Dette er nesten kun spillere fra den gamle stammen, men vi har fjernet det grove spillet og inaktiviteten ;) Tenkte på Yakuza stammen, det var en liten feil ja. Menmen, du tok poenget ;d

Du tenkte på Yakuza ja? Hva har de med v4 å gjøre?

Fakta er din beste venn som PnP-poster, and you blew it kiddo.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Jeg stokket litt om, for jeg merket at jeg failet på den biten.
Derfor jeg har redigert. På forumet finnes det ingen angreknap.

Man lærer av sine feil.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Haha, samla de med mest poeng? Det var jo artig å høre. Rart n00bs? var en premade stamme da :p Dette er nesten kun spillere fra den gamle stammen, men vi har fjernet det grove spillet og inaktiviteten ;) Tenkte på v.2, det var en liten feil ja. Menmen, du tok poenget ;d

Hva har noobs? med dette å gjøre?? er jo flere spillere der som ikke kan sies å ha vært lenge i noobs?.
Og de ble vel rekrutert til noobs? pga oda osv, var iaf det de skrev på forummet i stammen vår. Så sånnsett var flere her ikke premade (fra noobs?). Så utsagnet ditt ble upresiste om ikke feil og Shaman hadde rett. Forstår ikke hvorfor du motargumenterer mot fakta:))


Hehe, jeg skriver PnP for stammen, så ikke snakk om min forhistorie. Da blir dere nok nødt til å snakke om forhistorien til alle i stammen.

Hehe, når feilet jeg på verden 4? Elimin@tor kontoen har aldri vært registrert på verden 4 engang. Jeg registrerte Spider Pig kontoen på verden 4, og etter det spilte jeg på Paaasan sin konto.

Om det er Tiller kontoen dere hinter til hjalp jeg en venn. Rune, om dere ikke tror på det ;)

Jeeey, akademi rush? Hahaha, hold deg unna forumet til denne verdenen kjære deg, du sa selv du ikke spilte her. Akademi rush pleier som regel å gjelde helt i starten.

.........
 
Topp