Funny Mails

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Let i vei du, for jeg har aldri sagt noen steder at jeg godtar at folk poster in game mails mellom meg og andre.
 

DeletedUser

Guest
slik jeg har forstått det er det for mye stress for mods så navn skal ikke nevnes med eller uten tillatelse ;)
 

DeletedUser

Guest
Ukens PM

just4fun i dag klokken 17:04
Nei det var planlagt at han skulle gi meg alle byene sine med masse tropper inni dem.. Sånn at jeg skulle få masse ODA og miste masse tropper. o_O


Fikk tilatelse av ham til og poste navnet;)

Ukens number0ne:D
 

DeletedUser

Guest
Han fikk lov o_O så er det sagt, det var et genialt svar ikke sant??? Helt genialt etter min mening hvertfall.:D
 

DeletedUser

Guest
Fra en jeg adla i morges:

Emne: du er en dust av en hore :( grrr skal få Runhinter til adle deg

xxx i dag klokken 16:32
skal få han til og adle deg :GRRR

Vurderer å stacke fronten min mot Runinter nå ass :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dette er jo seriøst internhumor fra flere i samme stamme, så er vel ikke akkurat noe å dele ut infractions for dette :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Reglene er klare; Ikke tillatt å rette på andres grammatikk. Om dette er internhumor eller ikke vet ikke jeg, jeg har som jobb å holde forumet rent, og da har jeg reglene som hjelpemiddel, og de er relativt krystallklare :)

Ingen retting på andres grammatikkfeil.
 

DeletedUser

Guest
vil legge til at runinter vs runhinter ikke faller inn under gramatikkfeil, men stavefeil av navn. og man få lov å pongtere når man omtaler noen med feil navn, da det i noen tilfeller kan oppstå misforståelser på bakgrunn av dette.
 

DeletedUser

Guest
Tror heller syklov er så smart at han hjelper han som er redd for infractions.
 

DeletedUser

Guest
vil legge til at runinter vs runhinter ikke faller inn under gramatikkfeil, men stavefeil av navn. og man få lov å pongtere når man omtaler noen med feil navn, da det i noen tilfeller kan oppstå misforståelser på bakgrunn av dette.

Det var nok meg han siktet til ;)
Jeg skulle erte knallis litt, og rettet på hans skrivefeil :p
 
Topp