Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
...

avavbekreftes... :p

Ingenting å legge skjul på at mange stammer missliker NATOs spillemåte / fremgangsmåte.
Det går ikke lang tid før de får seg en i fleisen, remember them words! ;) (dette er bekreftet fra en informant, så nytter ikke å "avbekrefte" det...)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg oppfordrer alle som bruker Ryktebørsen om å skrive en begrunnelse for hvorfor du "avkrefter" eller "bekrefter" et rykte. Grunnen til denne oppfordringen er for at andre skal forstå hvorfor du f.eks velger å avkrefte nettopp dette rykte slik at vi også kan skape en liten diskusjon om dette.

Jeg kommer i enkelte tilfeller til å slette innlegg som kun inneholder ordene "Avkrefter" eller "Bekrefter", om det viser seg at det blir flere poster som kun inneholder disse ordene :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ok, eg veit vi ikkje skal kommentere språkfeil, men no klarar eg ikkje å la vere.
avavbekreftes... :p
Intensjonen var å (på ein humoristisk måte) forklare at ein ikkje kan avbekrefte noko som helst. Ein kan avkrefte eller bekrefte. Tenkte at da hanse slengte seg på og overdreiv enda litt meir så ville alle skjønne det, men så feil kan ein ta. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at EPECKI er besatt av å nuke og adle N.V. uten noe særlig til hell.

Sinnssyk i gjerningsøyeblikket, er det ikke det dem sier? Tror ikke noen av gutta våre er istand til å tenke klart om de får for mange tropper i en offby..
 

DeletedUser

Guest
ryktes at denne verdenen faktsik er den første verdenen der vi åpenlyst sier at vi blander verdener :D

Dette begrunnes (så ikke Scar (som jeg liker stilen på) skal stenge denne tråden ;) ) med at vi har stammer som er ute etter hverandre fra "dag 1" og at de begrunner det med medlemsmassen... ME LOVE IT!!!!!!

ryktes også at det er enkelte stammer som sliter nå mot sinte polakker - hørte jeg bambam og pebble? :rolleyes:
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ryktes at Bambam kommer til å gå i mot yamato, så ditt rykte får seg trolig en smekk.

Amy er søt:p
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Svarte, her spilles Pantera - I 'm Broken i lesende stund. Dønn serriøst

Men at jeg ser ut til å tape en by kommer jaggu ikke uten en egen post..
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
*trøster Bambam og gir en klem*

Er endel i yamato som er litt seige ja, ser ut til at du møtte på en særing der.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at vist man skriver Yamato i Word, så vil Word oversette de til Amatør! :D

haha, syns det var døds Awesome!! (jeg liker Yamato) men syns det var verdt å fortelle videre :cool:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
ryktet sier at det er tøffe tider for tøffe spillere;)

hehe, at dere har adlet noen byer av meg mens jeg har hatt 30 års lag er ingen gigantisk prestasjon :p

Men festen var superbra, de inviterte ble fornøyde og ....vel....screw tw :)
Fins viktigere ting.

MEN...nå er teltet og restene etter festen ryddet bort og jeg er klar for å bølle med dere videre :)
 
Topp