Fakescript

Status
Stengt for ytterligere svar.

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hei!

Dette her et forslag og ikke noe kritisering av enkelte moderatorer selv om det enkelte steder muligens kan oppfattes av enkelte som det.

Fakescript ble diskutert i denne tråden, og særlig overrasket ble jeg når jeg leste dette innlegget av Kristure og dette innlegget av Mr. G&W. Dette førte til disktutering på EASYs skype chat om det var scriptet som bare fylte inn tropper, eller scriptet som både fylte inn tropper og koordinater. Etter det tok jeg kontakt med en av TW moderatorne på skype og spurte etter svar på problemstillingen min.

[spoil]
On 14.10.10, at 12.48, Moderator wrote:
> bare tropper

On 14.10.10, at 12.49, TrAnxZ wrote:
> hvorfor ikke coords?

On 14.10.10, at 12.50, Moderator wrote:
> synes fakescripts er helt OK, jeg

On 14.10.10, at 12.50, Moderator wrote:
> men det er ikke lov :X

On 14.10.10, at 13.00, TrAnxZ wrote:
> hvem er i mot?

On 14.10.10, at 13.01, Moderator wrote:
> sånn 80% av teamet

On 14.10.10, at 13.05, TrAnxZ wrote:
> Seriøst, dere bestemmer alt, dere er noen diktatorer!

On 14.10.10, at 13.07, Moderator wrote:
> jepp
Legg merke til at moderatorens skypenick er endret til Moderator.[/spoil]

Da spør jeg dere her på offentlig forum, hvorfor ikke kjøre en undersøkelse blandt spillerne? I de avgjørelsene dere gjør bør dere jo på en måte representere spillerne og Innogames. Fakescript er tillatt på .net så jeg forstår strengt tatt ikke problemet! Er det mer deres personlige oppfatning av egenskapet til scriptet som gjør at vi 9621 spillere på tribalwars.no ikke får bruke scriptet. Enda de dette gjelder betaler i dyre dommer for dette?

Jeg føler personlig at noen av dere i TWteamet sitter med bissarre oppfatninger og styrer deler spillet etter det.
Tilbake til poenget mitt: Vær så snill å kjør en undersøkelse for å kartlegge ønsket om dette. Mange vil ha et slikt script i hurtigbaren sin!

-TrAnxZ
 

DeletedUser

Guest
Fakescript ødelegger mye av morroa med spillet. Forsvarer burde ha en skikkelig sjangse til å tagge angrepene som kommer mot han, særlig hvis flere angripere bruker fakesceiptet samtidig, vil dette være umulig.
 

DeletedUser

Guest
Det er en viss mengde hysteri rundt fakeskriptet. For å si det mildt.

Hjelper ikke at opprinnelsen til hysteriet kan føres tilbake til diplomati på V1 for et par år siden, haha.

Åja, og jeg vet det er flere som har brukt skript som praktisk talt er fakeskript ( i den forstand at det fyller inn koordinater i et satt mønster, muligens også pluss tropper ) i oppstarten på verdener. Uten å bli tatt. Funsies.
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fordi fakescriptet er en pain in the ass, enkelt og greit.

I tillegg er det å sende ut angrep en del av spillet. Om du er for lat til å sende ut noen fakes selv kan du like greit spille Sims. Her skal vi jobbe for å få sendt ut angrep (synes jeg i alle fall).
 

DeletedUser

Guest
Man må fortsatt sende ut angrepene med fakeskriptet uansett. Det går bare noe mer effektivt. Men man kan allerede sende temmelig mange fakes ved hjelp av faner og lagrede økter.
 

DeletedUser

Guest
Har god tro på at godt over 90% av alle TW.no.com spillerne er imot fakescripts..

Har du lyst å få over tusen angrep fra 40 spillere ?

som blir 40 tusen angrep ? sendt samtidig.. ?
Det tror jeg ikke er koselig :D
 

DeletedUser

Guest
Har god tro på at godt over 90% av alle TW.no.com spillerne er imot fakescripts..

Har du lyst å få over tusen angrep fra 40 spillere ?

som blir 40 tusen angrep ? sendt samtidig.. ?
Det tror jeg ikke er koselig :D

Det er da absolutt ingen umulighet uten fakeskriptet. Selv om, heh, data'n min takler ikke å ha tusen faner oppe samtidig i opera :p Det gjør sending noe enklere, men som sagt så kan man uansett sende massevis med fakes ved hjelp av faner.

Inntrykket jeg har fått er at det virker som om fakeskriptet har fått nærmest en religiøs betydning, og da noen som kan sammenlignes med djevelens plass. Ærlig talt, så mange som faktisk ikke engang vet hva skriptet gjør, så begynner jeg å lure litt. Hvor mange har egentlig brukt fakeskriptet som fyller inn: et sett koordinater trukket tilfeldig fra en vektor med koordinater og tropper samtidig? Hvor mange har brukt det på .no? ( Jeg! :D ) Hvor mange har brukt et lignende skript til farming?

Nå gir jeg kanskje inntrykk av å være for fakeskriptet - jeg har vel egentlig ikke gjort opp en mening om det ennå. Jeg syns bare det er hysteri rundt det, og en del misforståelser.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har god tro på at godt over 90% av alle TW.no.com spillerne er imot fakescripts..

Har du lyst å få over tusen angrep fra 40 spillere ?

som blir 40 tusen angrep ? sendt samtidig.. ?
Det tror jeg ikke er koselig :D


Det går da fortere å sende ut økter anyway.
tviler på at 90% er i mot det.


Er ett godt forslag som bør komme igjennom, de som ikke liker scriptet trenger jo ikke bruke det :p


Sett opp en undersøkelse, kommer til å bli mer liv i leiren i hvertfall.
 

DeletedUser

Guest
Fakescript ødelegger mye av morroa med spillet. Forsvarer burde ha en skikkelig sjangse til å tagge angrepene som kommer mot han, særlig hvis flere angripere bruker fakesceiptet samtidig, vil dette være umulig.

Hmm, hvis det er flere spillere som har satt opp noen hundre faner å sender samtidig da vil det jo bli endel vanskelig å tagge anyway eller du må ihvertfall være en del god å tagge for å få tagget alt på kort tid.
Det er da noen spillere som kan sende ut over 2000 angrep på under en time, jeg er litt mer noob.. Men jeg ser poenget ditt ved at det går raskere å sende ut ett og ett angrep raskere.. men hva hjelper det hvis de har noen hundre faner oppe?

Slik jeg forsto det så sendes jo ikke angrepene automatisk, det bare fyller inn tropper å koords. Det sparer folk tid på..
Og det er jo script som fyller inn tropper. Hvorfor ikke koordinater også?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Slik som tab-farming og angrep i faner kan begge byttes med dette scriptet. Det er sykt kjekt!
 

DeletedUser

Guest
Hmm, hvis det er flere spillere som har satt opp noen hundre faner å sender samtidig da vil det jo bli endel vanskelig å tagge anyway eller du må ihvertfall være en del god å tagge for å få tagget alt på kort tid.
Det er da noen spillere som kan sende ut over 2000 angrep på under en time, jeg er litt mer noob.. Men jeg ser poenget ditt ved at det går raskere å sende ut ett og ett angrep raskere.. men hva hjelper det hvis de har noen hundre faner oppe?

Slik jeg forsto det så sendes jo ikke angrepene automatisk, det bare fyller inn tropper å koords. Det sparer folk tid på..
Og det er jo script som fyller inn tropper. Hvorfor ikke koordinater også?

Vel, når du sender såpass med fakes, vil du vanligvis sette opp fanene flere ganger. Ikke 2000 faner med engang, men når du har sendt ut første runde, fyller du inn i fanene pånytt. Dette vil gå mye kjappere med fakescript. Dermed blir det mye vanskligere for forsvarer enn ved fanesendingen folk nå bruker.
 

DeletedUser

Guest
kunne ikke alle script vært lov da? :p da hadde vi sluppet alle script diskusjonene, og alle hadde vært venner :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg er imot fakescript, det ødelegger så absolutt moroa med spillet, på .no kan spillerne vise sine faktiske skills istedet for å la alle slags scripts gjøre alt for dem.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg er imot fakescript, det ødelegger så absolutt moroa med spillet, på .no kan spillerne vise sine faktiske skills istedet for å la alle slags scripts gjøre alt for dem.

Det ødelegger ikke morroa. Det lager morroa.
 

DeletedUser

Guest
Det lager kun moroa for angriperen. Om jeg skal få 2000 inc så foretrekker jeg at én eller flere faktisk har sendt de angrepene manuelt, og ikke latt et teit script gjøre jobben.
 

DeletedUser

Guest
Vi burde også forby faner. Det gjør et enda større utslag for angriperen.

Bare for å peke det ut så må man fortsatt sende angrepene. Det eneste et fakeskript gjør er å fylle inn koordinater og enheter i samlingsplassen. Bytter ikke vindu eller noe sånt.

Det virker på meg som om man greier seg helt fint på .net med det skriptet. Synd det bare er så utrolig mye hysteri rundt akkurat denne typen skript...
 

DeletedUser

Guest
Med faner så må du i det minste fylle inn alt selv, og du blir begrenset til så mange faner PCen din eller du selv kan takle, så må du sende og sette opp nye.

Du trenger ikke se på skjermen din engang når du sender med fakescript. Du bare trykker de samme kombinasjonene på tastaturet mens du ser en film elns, så om du orker å sitte der og trykke gjennom hele filmen så har du utrolig mange angrep på vei ut. Fakescriptsa finner i utrolig mange varianter
 

DeletedUser

Guest
Vel, egentlig så kan man bruke noen små triks for å slippe å fylle inn koordinatene, og bare gå rett til å fylle inn troppene. Det vil være marginalt mindre effektivt enn fakeskript, og ikke like overbevisende som potensielle nukes, men nærme nok.

Hvordan andre varianter enn fakeskript tenker du på, enn de som kun fyller inn koordinater og tropper? Jeg vet ikke hvordan man bare kan bruke tastaturet... Spør deg på skype :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp