Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at TW.no verden 7 nettopp har passert Hotell Cæsar i antall intriger :eek:

(e jo så spennende her at eg gikk glipp av dagens episode...)
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktes at XP kicker tidligare K10NY medlemmer som var domme nok til å dra. Med eingong så adla ein VA spiller to byer på 3,5k
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Legend ikke har så fornøyde medlem(mer) som de tror? :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Legend ikke har så fornøyde medlem(mer) som de tror? :)

Å joda, du kan jo spørre dem?
Om du sikter til han som gikk over til Honkie så kan vi ikke si at vi bryr oss stort om spilleren, kontoen derimot er en annen sak, ettersom den egentlig tilhører Legend. Originale Drawde slutta, og vi satte inn en annen spiller bare for å beholde kontoen, så vi brydde oss ikke så mye om erfaringen hans, intil vi fant en ny og mer erfaren spiller. At dere tok han inn istedenfor å la mrmalle adle han er ikke akkurat et stjernetrekk av dere. Er nok ikke masse å tjene på han, men jaja, have fun : )
 

DeletedUser

Guest
Å joda, du kan jo spørre dem?
Om du sikter til han som gikk over til Honkie så kan vi ikke si at vi bryr oss stort om spilleren, kontoen derimot er en annen sak, ettersom den egentlig tilhører Legend. Originale Drawde slutta, og vi satte inn en annen spiller bare for å beholde kontoen, så vi brydde oss ikke så mye om erfaringen hans, intil vi fant en ny og mer erfaren spiller. At dere tok han inn istedenfor å la mrmalle adle han er ikke akkurat et stjernetrekk av dere. Er nok ikke masse å tjene på han, men jaja, have fun : )

Jeg ser bare vinn-vinn her jeg ettersom Malle nå kan gå mot andre av deres spillere :)
At han er feig blir vel feil å si når han lenge har vært skikkelig lei av stammen deres og spesielt Ledelsen. I krigens startfase hentet jo dere Justin Case og The Legacy, og det ble ikke sett på som positivt blant oss det heller. Men forstår jo deres setting her også da ettersom dette er et stort tap, slik jeg ser på det ihvertfall. Menmen, trading <3 ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser bare vinn-vinn her jeg ettersom Malle nå kan gå mot andre av deres spillere :)
At han er feig blir vel feil å si når han lenge har vært skikkelig lei av stammen deres og spesielt Ledelsen. I krigens startfase hentet jo dere Justin Case og The Legacy, og det ble ikke sett på som positivt blant oss det heller. Men forstår jo deres setting her også da ettersom dette er et stort tap, slik jeg ser på det ihvertfall. Menmen, trading <3 ;)

Den nye Drawde er fyren som farmet en fiende med 2k spyd og mistet alt sammen :p
 

DeletedUser

Guest
Det er flaut å høre på at du snakker dritt om en tidligere spiller hos dere, just to let you know.

Dette er bare ren info på deres nye medlem! :) Hvis du mener det er dritt skjønner jeg ikke hvorfor du tok han med i stammen...
 
Topp