Prisutdelinger

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Etter rapportene her på forumet ja. Det er propaganda, som tydeligvis virker :D

Men ja vi har nok liggi litt på latsiden, og ja denne krigen har knapt startet enda.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Enig der.

Men det var ikke noen skryte mail eller noe det jeg skrev eller har skrevet, jeg skrev bare det jeg mener, var ikke angrep på noen som helst eller slikt, hvis noen tolket det slik ...

Men jau alle har en mening eller 2 !
 

DeletedUser

Guest
Altså, skal man gjøre det bra, blir man nok neppe alltid respektert av alle. Vet ikke om det har så mye med saken å gjøre, men sier det for det om.

Jeg vet meget godt at BERM er meget sterke på slagmarken, og det er nok en av grunnene til at de ligger på topp 3. Grunnen til at de ikke ligger på topp, er nok fordi ledelsen ikke er god nok. Ifra min synsvinkel ihvertfall.

Siterer da denne.
Chaosisalex skrev:
Men jau alle har en mening eller 2 !
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Du sier vi adlet av Night.Ja,det gjorde vi,men vi adlet vel endel PMS også,før vi brøt med dere.Uten å ha sjekket fakta,så tror jeg vi har en rimelig god statestikk mot dem.
langt bedre enn deres.
Så hvis det ikke står respekt av det vi gjorde,så er vel respekten for dere ennå dårligere?Dere tapte vel statestikken mot PMS,selv med våres hjelp?
Jeg bare lurer?
 

DeletedUser

Guest
Du sier vi adlet av Night.Ja,det gjorde vi,men vi adlet vel endel PMS også,før vi brøt med dere.Uten å ha sjekket fakta,så tror jeg vi har en rimelig god statestikk mot dem.
langt bedre enn deres.
Så hvis det ikke står respekt av det vi gjorde,så er vel respekten for dere ennå dårligere?Dere tapte vel statestikken mot PMS,selv med våres hjelp?
Jeg bare lurer?

Fra min synsvinkel har BERM gjort det betraktelig mye bedre enn dere.

Her er vel litt stats:
ODA for -NB- mot PMS = 15824651
ODA for BERM mot PMS = 42027340

Den eneste forskjellen er at PMS også har angrepet BERM fremfor -NB-. Som egentlig er en sinnsyk prestasjon av BERM og både angripe mer effektivt og bedre enn -NB- samtidig som at de har hatt press på seg - i forhold til -NB-.
Altså, jeg er selv en ape, men selv jeg får innrømme dette. :)

Slik som det ser ut nå, er det faktiskt dere som har adlet, og BERM som har nuket.. At dere støttet de skulle bare mangle.
Altså, jeg er veldig optimistisk vedrørende PMS og -NB-'s fremtid sammen, men fakta er fakta, og foblir fakta til det skjer noe annet.
 
Sist redigert av en moderator:

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Vel,kan vel fortelle at nukingen sto vi for selv,har ikke lånt så mye som en nuke av BERM.Når det gjelder ODa på de forskjellige stammene, har vel det litt sammenheng med hvor lenge de har kriget mot hverandre.
Det forstår vel selv en ape som meg:)
Vi hadde kommers med PMs i relativ kort stund,for det tok litt tid å adle seg en front mot dem.Var litt vanskelig når det ikke var en front mellom stammene.
Selv om det ikke er noen unnskyldning,men tallenes tale i dette tilfellet er lagt ut på feil premisser.
Jeg vet hva vi har bidratt med til BERM og hva vi har fått tilbake.Tenkte bare bemerke at vi klarte oss godt i denne perioden,mens BERM slet periodevis hardt.
 

DeletedUser

Guest
Men du kan stryke det at dere har en bedre statistikk mot oss ;)

All statistikken deres mot PMS går stortsett mot Attyla, som faktiskt endte opp i Night til slutt. :)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
TA bort Attyla,så er den fortsatt bare positiv,men det er ikke denne det handler om.Dette er historie.
Vi får vel bare bevise vi duger,er ikke noe annnet å gjøre med det:)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Men du kan stryke det at dere har en bedre statistikk mot oss ;)

All statistikken deres mot PMS går stortsett mot Attyla, som faktiskt endte opp i Night til slutt. :)

Side 1:
Stammer: -NB-
Side 2:
Stammer: PMS

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 394
Side 2: 44
Forskjell: 350

VS

Side 1:
Stammer: BERM
Side 2:
Stammer: PMS

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 488
Side 2: 531
Forskjell: -43
 

DeletedUser

Guest
Den statistikken er teknisk sett mot Night, da det er Attyla dette er snakk om, som har ødelagt all statistikk.

Her kan man jo se.

1300926815_1.j


1300926815.j



1300926816.j




:rolleyes:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Teknisk sett mot Night?

Den statistikken her fører opp alle erobringer fra PMS gjennom tidene, før den innebygde statistikken i spillet kom opp. Den jeg la ut ljuger ikke. -NB- har en langt bedre statistikk mot PMS enn BERM, det er ikke tull. Attyla stod for ca. halvparten av tapene, men likevel har -NB- tatt masse byer fra f.eks UrGe, Hunting after Vikings, Imthebest og Slemrev.
 

DeletedUser

Guest
Teknisk sett mot Night?

Den statistikken her fører opp alle erobringer fra PMS gjennom tidene, før den innebygde statistikken i spillet kom opp. Den jeg la ut ljuger ikke. -NB- har en langt bedre statistikk mot PMS enn BERM, det er ikke tull. Attyla stod for ca. halvparten av tapene, men likevel har -NB- tatt masse byer fra f.eks UrGe, Hunting after Vikings, Imthebest og Slemrev.

Dere har tatt 180 byer fra PMS.

169 var fra Attyla.
:rolleyes:

Og jeg hintet stort sett til ODA. Her kan man se hvem som har bidratt mest i krigen.

Ikke faen om dere har nuket absolutt alt for BERM.
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Dere har tatt 180 byer fra PMS.

169 var fra Attyla.
:rolleyes:

Og jeg hintet stort sett til ODA. Her kan man se hvem som har bidratt mest i krigen.

Ikke faen om dere har nuket absolutt alt for BERM.

De har vel aldri sagt at de nuket alt for BERM.
Men de nuket virkelig NumberOne.
Hvis eg ikke tar HELT feil, så var vel eg en av de som satt kv på den kontoen når d sto på.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
TotalWar,du må lære å bruke TW stats.Vi har tatt mye mere enn 180 byer fra PMS.Hvis du ikke klarer bruke redskapene,så slutt å diskuter,for du diskuterer på feil grunnlag.
Du bruker en statestikk basert på fra når det ble ærklært krig,denne muligheten fikk vi sist vi fikk en oppdatert versjon.Vi var vel i tottene på hverandre lengre en dette.
Uansett kommer jeg ikke til å bruke mere energi på dette nå:)
 

DeletedUser

Guest
Dere har tatt 180 byer fra PMS.

169 var fra Attyla.
:rolleyes:

Og jeg hintet stort sett til ODA. Her kan man se hvem som har bidratt mest i krigen.

Ikke faen om dere har nuket absolutt alt for BERM.

Du kan jo prøve å få regnestykket ditt til å gå opp. I følge deg har vi kun tatt 11 byer fra PMS utenom Attylas. Hvordan forklarer du da at jeg har tatt ca 40?
 

DeletedUser

Guest
gje dere med dritt snakk nå. Tror det Han mener er at vi i BERM, har gjort mest motstand på dem, og dem mest motstand på oss.




The Diskussion!
 
Sist redigert av en moderator:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Dere har tatt 180 byer fra PMS.

169 var fra Attyla.
:rolleyes:

Og jeg hintet stort sett til ODA. Her kan man se hvem som har bidratt mest i krigen.

Ikke faen om dere har nuket absolutt alt for BERM.

Du ser jo på heeelt feil statistikk. Statistikken du ser på er fra 24.1 til 16.3. Totalstatistikken er helt annerledes. Så kutt ut ":rolleyes:", lær deg å bruke TWstats, så kommer du tilbake, for dette blir pinlig.

gje dere med dritt snakk nå. Tror det Han mener er at vi i BERM, har gjort mest motstand på dem, og dem mest motstand på oss.

Ikke så rart når man fjerner masse byer fra statistikken..
 

DeletedUser

Guest
Du ser jo på heeelt feil statistikk. Statistikken du ser på er fra 24.1 til 16.3. Totalstatistikken er helt annerledes. Så kutt ut ":rolleyes:", lær deg å bruke TWstats, så kommer du tilbake, for dette blir pinlig.



Ikke så rart når man fjerner masse byer fra statistikken..

gje dere-.- Dere har gjort akkurat det samme med BERM. Er ikke noe og grine over. Det beste du kan gjør er og motbevise det!

grunnen til at dere har så veldig mye bedre stats mot PMS enn det de har mot dere, vil eg sånn sett tro er pga PMS har fokusert på oss som hoved tema.

helt greit det liksom.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
gje dere-.- Dere har gjort akkurat det samme med BERM. Er ikke noe og grine over. Det beste du kan gjør er og motbevise det!

grunnen til at dere har så veldig mye bedre stats mot PMS enn det vi har, vil eg sånn sett tro er pga PMS har fokusert på oss som hoved tema.

helt greit det liksom.

Gi oss? Hvorfor det? Vår statistikk mot PMS jo MYE bedre enn BERM sin mot PMS, men det var det totalwar ikke mente, derfor reagerer i alle fall jeg på det. At vi har gjort så veldig mye skade på PMS som stamme tror jeg ikke, vi tok ut det meste nord i K45 osv.

Dere kan si hva dere vil. PMS og BERM har vært mye mer i klinsj enn -NB- og PMS, det er sant. Likevel er det helt feil å si at statistikken til -NB- mot PMS er dårligere. For den er faktisk heller veldig mye BEDRE. Det at totalwar ikke visste at andre enn Attyla hadde mista byer til -NB- sier i grunn at han kanskje ikke satt med nok info til å kunne uttale seg godt nok der.
 

DeletedUser

Guest
Gi oss? Hvorfor det? Vår statistikk mot PMS jo MYE bedre enn BERM sin mot PMS, men det var det totalwar ikke mente, derfor reagerer i alle fall jeg på det. At vi har gjort så veldig mye skade på PMS som stamme tror jeg ikke, vi tok ut det meste nord i K45 osv.

Dere kan si hva dere vil. PMS og BERM har vært mye mer i klinsj enn -NB- og PMS, det er sant. Likevel er det helt feil å si at statistikken til -NB- mot PMS er dårligere. For den er faktisk heller veldig mye BEDRE. Det at totalwar ikke visste at andre enn Attyla hadde mista byer til -NB- sier i grunn at han kanskje ikke satt med nok info til å kunne uttale seg godt nok der.


eg har aldrig motsakt deg på at dere hadde bedre stats enn oss. Det eneste eg kom opp med var følgenes: er det ett problem med at han tok feil, så prøv og vis det til han (noen gjorde det oppenfor)

og det han prøvde og si, var at BERM og PMS har kriget mere mot værandre enn det -nb- har mot pms.

er vel ikke noen problemer i dette her?:confused:
 
Topp