Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Må vel bare være et rykte i og med at maxgrensen er 25 eller husker jeg bare dårlig? :confused:

Vel, det hadde jo vært plass til 1, men hvorfor skulle vi da prøvd å få med 3 spillere`? nå er det jo fullt uansett så.... :rolleyes:

når jeg skrev dette hadde dere ca 20-22 medlemmer, så det hadde funket ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det er 2 dager siden og vi har tatt inn 2 spillere etter dette og 1 har gått ut. Så nei, er ikke mulig.

Som du snart vil se kom SirRiddick inn først, vi ble da 25, så gikk hun ut, så kom cd inn :)
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
:p

når jeg skrev dette hadde dere ca 20-22 medlemmer, så det hadde funket ;)

Sist vi hadde så lite medlemmer var hvertfall for noen uker siden XD
vi har hadde 24 medlemmer ei god stund nå :p
å jeg tror heller ikkje verdens beste eier Ex-con er så dom og sparker andre fra stammen for og få med dem 3 ;)
 

DeletedUser

Guest
Det har seg også slik at hele WD skal merge 3.14 - Hvordan? Vel alt er mulig med en fet lommebok.
 

DeletedUser

Guest
J.F.F og J.F.F.A trenger tydeligvis spillere da de prøver å rekrutere nesten alle fra UTG
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
rykter

Rykter at The Holigans begynner og bli lei av folke i 3.14 etter nukinga fra folk fra 3.14 XD
 

DeletedUser

Guest
J.F.F og J.F.F.A trenger tydeligvis spillere da de prøver å rekrutere nesten alle fra UTG

JFFA tar inn spillere på prøve, som ligger godt plassert i k44.
Så det ryktes vell heller at Krona har fått masse meldinger om at miljøet i UTG er dårlig og at alle spillerne i UTG vill inn på prøve i JFFA? <3
 

DeletedUser

Guest
Haha jeg har blitt spurt så mange ganger om å joine J.F.F at jeg har ikke tall på det. Tja rart at de dere inviterer klager på at dere gjør det. Man skulle tro de hadde jublet for en invitasjon. Når miljøet er så dårlig.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at aktiviteten på V8 har dalt kraftig etter V9, alltid det som skjer, alle bare flytter verden ettersom verdenene kommer, vi bare flytter på spillerne, vi får ikke flere :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at aktiviteten på V8 har dalt kraftig etter V9, alltid det som skjer, alle bare flytter verden ettersom verdenene kommer, vi bare flytter på spillerne, vi får ikke flere :D

Second that. Men på en annen side kommer gamle spillere tilbake igjen for igjen å prøve seg på en ny verden! N00bsa er endelig tilbake og kan brukes som farm! :D
 

DeletedUser

Guest
Aktiviteten har dalt førr att 3.14 har most alle.

Slik kan det gå.

:)
 

DeletedUser

Guest
hahaha :p

Ryktes at 3.14 er redde for konkurranse om gråbyer som ligger på andre siden av verden...
Ryktes og at det er trist at ein slik stamme må true til seg byer :p Nett som at noen skulle værer redd for trussler. Er ikkje vi her for å krige? Er ikkje det ein del av spillet????

Og til slutt ryktes det at nå forsvann all min respekt for den stammen som eg trudde skulle være best på V8, men større lavmål har eg aldri hørt om :p

Kan dette bekreftes??? :D
 

DeletedUser

Guest
Snart 20% på væg, haha, vinnerkriterie må nukk sies å væra noe feildimensjonert.

:D
 
Topp