Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Eg er på nesten 24/7, uten dual!!! :cool:

Hjelper utroligt mye på å jobbe nattevakt, og spesielt når kroppen ikkje trenger mer enn 3-4 timer søvn :D

Ryktes at det ikkje er mangen på TW som klarer å holde noen non-dual konto like aktiv :D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Eg er på nesten 24/7, uten dual!!! :cool:

Hjelper utroligt mye på å jobbe nattevakt, og spesielt når kroppen ikkje trenger mer enn 3-4 timer søvn :D

Ryktes at det ikkje er mangen på TW som klarer å holde noen non-dual konto like aktiv :D

*kremt*
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Eg er på nesten 24/7, uten dual!!! :cool:

Hjelper utroligt mye på å jobbe nattevakt, og spesielt når kroppen ikkje trenger mer enn 3-4 timer søvn :D

Ryktes at det ikkje er mangen på TW som klarer å holde noen non-dual konto like aktiv :D

Jepp, og mamma er en flodhest..
 

DeletedUser

Guest
Eg er på nesten 24/7, uten dual!!! :cool:

Hjelper utroligt mye på å jobbe nattevakt, og spesielt når kroppen ikkje trenger mer enn 3-4 timer søvn :D

Ryktes at det ikkje er mangen på TW som klarer å holde noen non-dual konto like aktiv :D

*kremt*

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at det er stille på forumet for tiden ;)

I samme ryktet hørte eg at det er stor inaktivitet pga ferie ;)

hmmmm.... da finnes det nok noen lette adelsmål :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at Giri Raja nå tar 1 plassen ettersom 2 kontoer slås sammen, ergo han får også en dual 8)

Vet denne er litt sen, men forumet på v8 er jo dødt..
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at Giri Raja nå tar 1 plassen ettersom 2 kontoer slås sammen, ergo han får også en dual 8)

Vet denne er litt sen, men forumet på v8 er jo dødt..

avkreftes, vil ikke klare og nå rank 1.
 

DeletedUser

Guest
avkreftes, vil ikke klare og nå rank 1.

Så det du sier er at selvom kontoen din nå er 2 mill. Du får minst 700 tusen av denne spilleren. MINST og du vill likevell ikke klare å ta 1plassen?

Damn. Da er du ganske god.
 

DeletedUser

Guest
Så det du sier er at selvom kontoen din nå er 2 mill. Du får minst 700 tusen av denne spilleren. MINST og du vill likevell ikke klare å ta 1plassen?

Damn. Da er du ganske god.

tror du virkelig verden står stille menst jeg adler byene? mumle har mye mer pakker enn meg, og han vil øke forspranget sitt betraktelig de neste ukene
 

DeletedUser

Guest
ryktes at det er veldig lite aktivitet for tiden, og at jeg klarte og ta 4 dagens medaljer på en dag :eek:



Medalje mottatt: Dagens stormakt (ny) 06.08.11 00:00
Medalje mottatt: Dagens plyndrer (ny) 06.08.11 00:00
Medalje mottatt: Dagens raner (ny) 06.08.11 00:00
Medalje mottatt: Dagens angriper (ny) 06.08.11 00:00
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Er så dumt og lese!
finnes ingen i verden som klarer og bare leve på 3-4 timer søvn om dagen! Blir ikke mer dumt en det!



off topic her lukter infraction på meg, men måtte bare svarte (A) Sorry for this one mod


Men joda går helt fint det :) Periodisk søvn er en fin ting :) Du rissikerer vell å merke å bli en smule hissig, men det er vell ikke så nøye :)

jeg har forsåvidt klart meg fint på 5 timers søvn jeg flere uker av gangen :)
 
Topp