Tilbakemeldingstråd Diskusjon/spørsmål for Nordic Masters 2011

DeletedUser

Guest
Hey

Leste litt på wikien til Nordic Masters.

Kom over denne regelen:
§ Tricking a player in to deleting or restarting their account is forbidden. This includes promising a player free resources after restarting if you have no intention of following up with your promise.


Viss det Skolehaven sier er sant vil er si at Sjokoladen.no brøt denne regelen.. Men han har vel sendt en "ticket" nå :D

/Promin
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det er korrekt. Men for at diskvalificere nogen må der findes et bevis. Ellers kan support ikke straffe efter reglen.
 

DeletedUser

Guest
Det har han vel på pm? Er jo bare å rapportere pm'en det så får dem inn hva han har skrevet og kan vel sikkert se at melkesjokolade lurte han og tok byen uten motstand.
 

DeletedUser

Guest
Får meldinger og rapporter blir vel lagt i arkiv selv om det er speed servere? Går like godt ann å fornærme osv der, så det burde det.

/Pro
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det er ikke korrekt Brann: http://wiki.tribalwarsmasters.net/index.php?title=Nordic_disqualification

You are not allowed to participate in the Nordic Masters if you do not have an DK/FI/NO/SE-IP number. Make sure this is not a problem for you and do observe that we do not allow any proxy to elude this matter. Om man leder lenge nok kan man finde slik om diskvalifikation... Da dan danske kvalik sluttet var der 46 spillere... men kun 29 er uttaget... jeg getter på de ikke spillede med dansk IP alle dem som forsvandt.

Nå ble jeg litt nervøs - jeg bor jo i Skottland som utvekslingsstudent for øyeblikket...
Håper det går greit?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
TrAnxZ, du hadde ikke vært på laget hadde du ikke blitt klarert. Alle som var med på kvalifiseringsrunden ble sjekket før den offisielle lista med laget ble annonsert :)
 

DeletedUser

Guest
Har endelig kommet meg inn på en bruker... Men det med melkesjokoladen er sant om jeg bare kunne fått tak i arkivet til min konto der tyven.no så kan jeg bevise dette her.


ps. dette er ikke min konto men dualen min sin som jeg låner for å få orden på dette her.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har endelig kommet meg inn på en bruker... Men det med melkesjokoladen er sant om jeg bare kunne fått tak i arkivet til min konto der tyven.no så kan jeg bevise dette her.


ps. dette er ikke min konto men dualen min sin som jeg låner for å få orden på dette her.

Dette stemmer ikke.
 

DeletedUser

Guest
Er jo ikke nødvendig å begrunne det. Men om personen deretter nekter å begrunne etter at noen har spurt, risikerer han at ingen tror på ham :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Er jo ikke nødvendig å begrunne det. Men om personen deretter nekter å begrunne etter at noen har spurt, risikerer han at ingen tror på ham :)

Han sier jo enkelt og greit at han ikke har gjort det. Hva mener du at han skal legge fram? En PM som viser at han ikke har gjort det? Tenk litt lengre enn nesa rekker.

Seyda er en utrolig flink spiller, og jeg tviler selv sterkt på at han gjorde noe slikt. Jeg tror på hva han sier.
 

DeletedUser

Guest
Tenk om ikke alle er like tillitsfulle som deg da? ^^ Jeg forklarer bare hva han risikerer. Skjønt jeg kanskje burde byttet ut "ingen" med "ikke alle". My bad, whoo! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hello everyone, i came here to congratulate you for coming second and teaching some of our finnish people. You made some of our community reallize that speed is a different game than tribalwars. They are now enthuastic to new rounds at .net. I really like the comment by TrAnxZ.no on our forum because i am SusanCoffey. The game was fun, i usually was in the top ranks, but because you had more of the better players just like sweden we lost all the games.

I am not much of a speaker so i am just gonna tell this.

I recently created a new account to the .net to play speed by the name Nine Thou, so if you see me there leave a message :)

Eldubs aka SusanCoffey.fi
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Må bare si at tilbakemeldingene til oss brukere her på forumet ang nordic masters har vært helt elendig.

Det jeg har funnet ut om resultater osv, har jeg hovedsakelig blitt fortalt på skype. Mulig jeg er elendig til å lete, men lette på forum støtt og stadig etter noe info, men fant nada nix.
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke helt se hvorfor vi ikke skulle få lese hva som skjer på Nordic Masters-forumet heller..?
 
Topp