Tilbakemeldingstråd Diskusjon/spørsmål for Nordic Masters 2011

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det var vel bare en kvalifisering?
rundene starter jo på Mandag
Ikke førstkommende mandag, men mandagen etter det igjen :)



en i stammen min på V1 ble lurt av Melkesjokolade.no til å gi han byene sine så de kunne spille dual! han sa også at når alle byene var tatt at dual ikke var lov-.- han hadde kommet med, men siden melkesjokolade.no lurte han så ble han ikke med:/
Det burde vel vennen din vist, og ja - det var uærlig spill hvis det du nå sier er sant. Men Melkesjokolade.no bør forstatt få være med, mener nå jeg. For god nok til det er han.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Når det er sagt så blir det jo en ny mulighet til European Masters hvis noen ønsker å være med på noe slik!

Eumlogo.png

Her kan du lese om European Masters. Her finner du gruppene, og Norge er i gruppe med Tyskland, Ungarn og Sveits! Hvis du ser her så finner du at Norge har kvalifiseringsdag 20. oktober! Da er det bare å ringe rundt datoen i kalenderen og glede seg for de som ikke kom med denne gang :)

-TrAnxZ
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Chill, hvilket klokkeslett er kvaliken og spiller vi på verden med de andre landene???? Må nesten joine Tyskland da( er halvt tysk)



EDIT: når jeg tenker over det så joiner jeg Norge istedet Tyskland har mange flere som spiller ergo mindre sjanse for å komme med
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Chill, hvilket klokkeslett er kvaliken og spiller vi på verden med de andre landene???? Må nesten joine Tyskland da( er halvt tysk)



EDIT: når jeg tenker over det så joiner jeg Norge istedet Tyskland har mange flere som spiller ergo mindre sjanse for å komme med

kvalikken har vært.
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det er noe han bør ta opp på ticket, ikke her i forumet :)

Ikke nemt når det ikke er muligt at sende tickets på masters serveren, når der ikke er nogle åbne verdener. Jeg er meget i tvivl om hvordan de vil håndtere når folk melder andre for snyd imellem runderne...
 

DeletedUser

Guest
en i stammen min på V1 ble lurt av Melkesjokolade.no til å gi han byene sine så de kunne spille dual! han sa også at når alle byene var tatt at dual ikke var lov-.- han hadde kommet med, men siden melkesjokolade.no lurte han så ble han ikke med:/

glemte å si at det var den engelske DUALEN som lurte han!
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Ikke nemt når det ikke er muligt at sende tickets på masters serveren, når der ikke er nogle åbne verdener. Jeg er meget i tvivl om hvordan de vil håndtere når folk melder andre for snyd imellem runderne...

Takk for tipset! Vi har aktivert servere nå så det er mulig å sende inn ticket :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Som jeg har presisert til et par stk på privaten syntes jeg det er latterlig at man i utgangspunktet kan spille for flere land og land som du ikke stammer ifra. Eneste som utgjør forskjellen er at du selv skriver .xx. Hadde man virkelig vært rasshøl her så kunne jo man spilt for både .no, .dk, .se og for finskene i kvalliken og sabotert for de andre.

Ser også at det er flere andre som spiller for andre land enn de stammer ifra. Ganske ødeleggende for hele opplegget spør du meg...
 
Sist redigert av en moderator:

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det er ikke korrekt Brann: http://wiki.tribalwarsmasters.net/index.php?title=Nordic_disqualification

You are not allowed to participate in the Nordic Masters if you do not have an DK/FI/NO/SE-IP number. Make sure this is not a problem for you and do observe that we do not allow any proxy to elude this matter. Om man leder lenge nok kan man finde slik om diskvalifikation... Da dan danske kvalik sluttet var der 46 spillere... men kun 29 er uttaget... jeg getter på de ikke spillede med dansk IP alle dem som forsvandt.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Det er ikke korrekt Brann: http://wiki.tribalwarsmasters.net/index.php?title=Nordic_disqualification

You are not allowed to participate in the Nordic Masters if you do not have an DK/FI/NO/SE-IP number. Make sure this is not a problem for you and do observe that we do not allow any proxy to elude this matter. Om man leder lenge nok kan man finde slik om diskvalifikation... Da dan danske kvalik sluttet var der 46 spillere... men kun 29 er uttaget... jeg getter på de ikke spillede med dansk IP alle dem som forsvandt.



Klikket meg in på dk med en feiltagelse så Jeg ble kasta ut derfra. Heldivis ble Jeg ikke diskvalifisert:):)XD
 
Topp