Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg har en sjette TW-sans som illustreres godt her ;)

[SPOIL]
twsans.jpg
[/SPOIL]

Ryktes også at et av IB-siden's argumenter mot H.F.O faller i grus. Det er blitt sytet over at H.F.O ikke klarer en eneste ting uten hjelp fra BOL, så da spør jeg:

Trenger HVIB hjelp fra rota til å nuke??
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ryktes at jeg har en sjette TW-sans som illustreres godt her ;)

[SPOIL]
twsans.jpg
[/SPOIL]

Ryktes også at et av IB-siden's argumenter mot H.F.O faller i grus. Det er blitt sytet over at H.F.O ikke klarer en eneste ting uten hjelp fra BOL, så da spør jeg:

Trenger HVIB hjelp fra rota til å nuke??

he he, vi er i krig og du klager over noen nukes fra oss??? he he panikk artet kommentar :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er ROTA og H.F.O offisielt i krig? Jeg mener å ha sett et sted at de ikke var det... :confused:
 

DeletedUser

Guest
P.s, vi er ikke i krig med ROTA formelt , det er aldri sendt noen krigserklæring fra noen av sidene. Derfor har du heller aldri sett meg legge ut en rein stats fra oss og ROTA. Eg har kun tatt med ROTA når eg tar med BOL og RNG.

Nåja, ting KAN jo ha forandret seg? :eek:
 

DeletedUser

Guest
he he, vi er i krig og du klager over noen nukes fra oss??? he he panikk artet kommentar :rolleyes:

Panikk, nei jeg har reddet noen kontoer her fra før...ikke alt som kommer frem i mine egne stats skjønner du :) Er godt å ha litt å gjøre igjen, blir litt kjedelig å bare sende uten å få motstand, hvis du ikke tror me, så kan du jo skjekke litt rapporter.

Det jeg ville ha frem er det faktum at vi måtte ha bol til "å leie oss i handa" hvis vi skulle gjøre noe, og bol måtte nuke for oss. Det var jo helt utelukket at det kunne kalles for samarbeid. Nå sitter hvib litt i samme båt... Så skal vi kalle det for samarbeid eller snylting?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Panikk, nei jeg har reddet noen kontoer her fra før...ikke alt som kommer frem i mine egne stats skjønner du :) Er godt å ha litt å gjøre igjen, blir litt kjedelig å bare sende uten å få motstand, hvis du ikke tror me, så kan du jo skjekke litt rapporter.

Det jeg ville ha frem er det faktum at vi måtte ha bol til "å leie oss i handa" hvis vi skulle gjøre noe, og bol måtte nuke for oss. Det var jo helt utelukket at det kunne kalles for samarbeid. Nå sitter hvib litt i samme båt... Så skal vi kalle det for samarbeid eller snylting?:rolleyes:

Poenget her er at dere hadde ikke klart dere alene.. Dere er avhengig av noen som kan gjøre det tunge arbeidet for dere. Jeg er 100% sikker på det.. HELT bombesikker.

Og HVIB hadde klart å knuse dere helt alene. Men de har andre de kriger med også. Dere tar 30 byer av oss i måneden. Vi tar 1000 RNG byer og et par hundre (kanskje) BOL byer i forhold. Så innen dere har adlet 3000 byer av oss, har vi adlet ned RNG og BOL... Så lykke til!
 

DeletedUser

Guest
Så innen dere har adlet 3000 byer av oss, har vi adlet ned RNG og BOL... Så lykke til!

Dere greier ikke å adle noen som er middels aktiv en gang, kun døde kontoer:D
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Dere greier ikke å adle noen som er middels aktiv en gang, kun døde kontoer:D

Er det nå jeg skal si at dere gjør det samme i sør? Og når ble alle kontoene i RNG "døde" ? Nisse, slutt og kommenter stuff du ikke har peiling på. Enkelte i RNG forsvarer seg faktisk :).
 

DeletedUser

Guest
ryktes at realpower has left the building :D
Takk for meg v1, Hatt 1 1/2 år med morsomme opplevelser :)

-eirik
 
Topp