Ryktebørs

DeletedUser

Guest
forklaring på hva? er det noe å forklare? trodde det var åpenbart? eller må du ha det inn med barneskje?

Umm... Hva er grunnen, liksom, til at ROTA plutselig valgte å gå inn i HVIB? Det er jo flere alternativer, kanskje for å se ekstra store og truende ut (ekstra poeng), kanskje fordi det ville bli lettere å motstå presset fra fienden når man samler seg i en stamme, kanskje fordi de følte for å være en mer direkte del av det store fellesskapet, eller bare fordi de ikke hadde noe bedre å ta seg til. Joda, å skifte stamme er nok et morsomt tidsfordriv for et minutt eller to.

Ellers har jeg ikke sett noen form for indikasjoner på hvorfor ROTA plutselig ikke følte det var godt nok med stammen de hadde... Så en liten pekepinn kunne vært fint. Tipper det er noen andre enn meg som er litt infotørste her :p Men dere trenger naturligvis ikke si noe dersom dere ikke vil... ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol. 3 nukes elsn har truffet til nå, så skjønner ikke helt hva du skryter av. Tror du undervurderer meg :) Me like!!

Ryktes at Bowling Mästare ikke er online på dagtid... Hmm... :)

haha, tolk det slik du vill, men husk at du var den som tok opp dette teamet :p
 

DeletedUser

Guest
haha, tolk det slik du vill, men husk at du var den som tok opp dette teamet :p

Meh, bare kos alle de fakene dere sender. Holder ikke mål i forhold til hva flere andre klarer.. Men kanskje dere bare angriper meg for å oppholde meg? Meh.. Anywho.. Dere heller bare mer bensin på bålet.

Ryktes at folk er ganske aktive på nattid...
 

DeletedUser

Guest
Umm... Hva er grunnen, liksom, til at ROTA plutselig valgte å gå inn i HVIB? Det er jo flere alternativer, kanskje for å se ekstra store og truende ut (ekstra poeng), kanskje fordi det ville bli lettere å motstå presset fra fienden når man samler seg i en stamme, kanskje fordi de følte for å være en mer direkte del av det store fellesskapet, eller bare fordi de ikke hadde noe bedre å ta seg til. Joda, å skifte stamme er nok et morsomt tidsfordriv for et minutt eller to.

Ellers har jeg ikke sett noen form for indikasjoner på hvorfor ROTA plutselig ikke følte det var godt nok med stammen de hadde... Så en liten pekepinn kunne vært fint. Tipper det er noen andre enn meg som er litt infotørste her :p Men dere trenger naturligvis ikke si noe dersom dere ikke vil... ;)

Jeg savnet svigermor!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
forklaring på hva? er det noe å forklare? trodde det var åpenbart? eller må du ha det inn med barneskje?

Så klart er det noe å forklare? Hva hadde du egentlig forestilt deg? En stamme som ble opprettet på en slik måte synes jeg burde komme med noen form for hva som skjedde når de plutselig gikk inn i HVIB alle sammen.
 

DeletedUser

Guest
Legge ut rykte om at man slutter.. Hmmm.. :)

Lykke til vider ja!

Følte ikke at det var nødvendig og lage en helt ny post over en så liten og ubetydelig spiller som meg, så ville jeg ikke ta opp faktabørsen, så da ble det sånn, håper ikke dette førte til for mye bry og tårer for deg.

-RP
 

DeletedUser

Guest
Følte ikke at det var nødvendig og lage en helt ny post over en så liten og ubetydelig spiller som meg, så ville jeg ikke ta opp faktabørsen, så da ble det sånn, håper ikke dette førte til for mye bry og tårer for deg.

-RP

Begynte å gråte litt faktisk.

Er ikke så mange som skriver avskjed på forumet, så hadde ikke skadet.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Så klart er det noe å forklare? Hva hadde du egentlig forestilt deg? En stamme som ble opprettet på en slik måte synes jeg burde komme med noen form for hva som skjedde når de plutselig gikk inn i HVIB alle sammen.

Du leter etter noen og kverulere med, ser jeg.

Hadde jeg vært Badass her, så ville jeg ikke gitt noen tilbakemelding. Firfisler fra BOL finner sikkert på en helsprø forklaring med den "så utrolig" flotte logikken sin uansett :p. Sett de på pinebenken.
 

DeletedUser

Guest
Jeg for min del ser ikke på dette som noe stort stunt. Men jeg må innrømme at jeg er nysgjerrig på hvorfor ROTA valgte akkurat dette tidspunktet til å merge med HVIB :) Og dersom Badass mener jeg har unngått å oppfatte noe som er fullstendig åpenbart, blir jeg såklart mer nysgjerrig. Men dersom ingen fra ROTA har tenkt å komme med noen skikkelig forklaring så får vi vel bare leve med det ;)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg for min del ser ikke på dette som noe stort stunt. Men jeg må innrømme at jeg er nysgjerrig på hvorfor ROTA valgte akkurat dette tidspunktet til å merge med HVIB :) Og dersom Badass mener jeg har unngått å oppfatte noe som er fullstendig åpenbart, blir jeg såklart mer nysgjerrig. Men dersom ingen fra ROTA har tenkt å komme med noen skikkelig forklaring så får vi vel bare leve med det ;)

Vel vi avslo tilbudet fra BOL og valgte HVIB etter mye fram og tilbake, er vel ikke så mye mere å si.
 

DeletedUser

Guest
Så jeg går ut fra at dette betyr at IB's rekruttere-fra-fienden-kampanje er over nå? :p Greit å vite ;)

Ryktes at flyende adelsmenn snart kommer til å være et faktum på v1 :D
 

DeletedUser

Guest
Kjøper flybillett, seff ;) Ryktes at billettutsalget starter tirsdag i neste uke :)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje det ;) Men det er i hvert fall et rykte. Som er hva ryktebørsen går ut på. Altså teknisk sett ikke spam. Hvem sier at ryktet må stemme? :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at BOL og RNG ikke lenger er allierte? hmmmm :)
hørtes da svært så interessant ut. :D
 
Topp