Innstillinger - Verden 10

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Tror IKKE det blir kirke...

maks speed (2)

Smie: enkel
Akademi:Gullmynter
Millits: 50% kjangse
Troppespeed også høy...
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror dessverre at militsen ikke kommer til å vinne fram. Det er fordi det helst er forumbrukerene som benytter seg av undersøkelsen, og newbs er sørgelig underrepresentert her. Det er jo naturlig at folk med litt erfaring gjerne vil kunne spille slik de er vant med, men en glemmer gjerne de variasjonsmessige fordelene med milits. Det kan faktisk bidra til å øke strategi-delen av spillet, i tillegg til å gi nybegynnere som ikke har så mye peiling et slags startkick som de ikke får ellers.

Militsen forsvinner jo uansett når man får flere byer... og siden det muligens heller ikke blir hauls, ser jeg ikke helt poenget med å fjerne militsen. Da er den ikke noe hinder for farming en gang. Personlig mener jeg milits er en bra ting :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis det er en no hauls verden så stemmer jeg for millits
hvis ikke nei :)

Blir bare irriterende å plutselig miste lk på grunn av at en innaktiv spiller logger på og aktiverer millits bare for å gjøre livet surt for meg :(
Men med en no hauls verden så vil det bli mere strategi (mere tidlig våkning? assa at angrepet treffer akkuratt etter NB går ut) og da er kankje folk litt mere forsiktige med å angripe i starten? Da har kankje ikke de fult så gode en sjansje mot de alt for overpownte :eek:

Går det ann å skifte på stemmen sin?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Synes det hadde vært veldig med en no hauls verden på .no. Se hvordan taktikken endrer seg i startfasen. De fleste gode spillere hadde vel hatt null problemer med å tilpasse seg.

En no houl-verden med relativt rask speed hadde vært morro. En no haul-verden med treg speed tror jeg ville blitt i overkant treg og kjedelig de første månedene.
 

DeletedUser

Guest
Antakelig ;) Angriping av spillere tidlig i en no haul-verden ville vel også hovedsaklig gått ut på å holde dem nede i tropper før man kunne adle dem. Sånn sett kunne noobs fått et lite problem, men siden det ikke ville vært nødvendig å angripe like regelmessig for å holde troppene nede burde noen med en viss grad av aktivitet greie å dodge unna nok til å slå tilbake. Dette ville igjen åpne for mer taktikk fra angriperens side, bl.a. å angripe i perioder der dodge ikke ville vært mulig, som skoletida eller midt på natta :p
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
KAN IKKE STARTE ETTER VINTEREN?!?!?!?

DA FOLK ER MEST AKTIVE!!!!!!!!!!!!!

Satser på FØR desember ;)
 

DeletedUser

Guest
KAN IKKE STARTE ETTER VINTEREN?!?!?!?

DA FOLK ER MEST AKTIVE!!!!!!!!!!!!!

Satser på FØR desember ;)

Det er VELDIG lite sannsynlig. ;)

Tipper heller fra januar og utover.

Edit: Unødvendig med Caps Lock der forresten.
 

DeletedUser

Guest
Samme instillinger som v2 yezda. Alle skjønner det! :D


INGEN halvering. Da kan noobs bare spamme halvering også har de 1000 poeng når de proffe som ikke bruker penger har 750.:D
 

DeletedUser

Guest
Eh... Nei ;) En må uansett ha ressurser for å kunne bygge bygninger, så det hadde ikke hjulpet så lenge :)
 

Greender

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hastighet: 2.0
Enhetshastighet: 0.5
Paladin: Ja, med våpen
Bueskytter: Ja
Kirke: Nei
Adlingssystem: Gullmynter
Moral: Nei
Bonus landsbyer: ja
Barbarlandsbyer: Vokser til 5000 poeng
Forskningssytem: avansert digger det:D 10 forskningsnivåer på hver enhet.
Nybegynnerbeskyttelse: ja
Stammemedlemmer: 8
Medaljer: nei
Milits: Ja
Kontoadmin: nei!
Stammekrig: Ja
Halvering av byggetid: Nei
Diplomati: Ja
Valg av startposisjon: Nei
Mindre kart: Ja
Stammeskift: Ja
Angrep på egen stamme: nei
Kun støtte til egen stamme: Nei
Angreps/support gap: Nei
Fakegrense: Nei
Nattbonus: Nei
Gårdregel: Nei
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hallo! :D
Gleder meg til v10 uansett hva slags instillinger det blir :)
 

DeletedUser

Guest
Nei. Forskning er bare tull! Uten forskning! Alt bør være ferdig utforsket når bygnings krav er bygd..
 
Topp