Innstillinger - Verden 10

DeletedUser

Guest
Mja.

I innstillingen je føreslo så hadde je jo fastpris på adler, altså 1 pakke pærr adel. Så me dom innstillinga på adelpris + fart så vil itte nolifing farmekonger / kvintettduals ha så stor førrdel sia tilgangen på stirker er en meir kritisk faktor i kriginga enn tilgang tell adler. Je har tenkt gjennom detta serru sia je i egenskap tå min farmekapasitet har dominert v8 fra start tell slutt, blir jo demotiverenes førr dom som prøver å føre et liv ve sia tå :D

Ja, med fastpris på adels så kunne det kanskje ha funka, men eg trur ikkje det hadde vore mange gråbyar igjen etter nokre månadar :p
Har hørt rykter om din farmekapasitet og tvilar ikkje på at du har tenkt gjennom dette. Hadde vore spanande å sett korleis ei slik verd hadde fungert i praksis :)

Det er noe av det dummeste jeg har hørt...


Selvfølgelig er det vanskelig å holde troppe prod. oppe 24/7 i starten, det er umulig.. jeg klarer ikke det før jeg begynner å få litt LK.. og man trenger heller ikke å være spessielt aktiv engang for å holde troppe prod. oppe etter man har LK.. logger man inn 2-3 ganger om dagen så får man jo bare av det nok til å holde produskjonen oppe OG produsere mynter om man har akademi..

Kva er det dummaste du har hørt egentlig? Kanskje du burde be han som las det opp for deg om å prøve igjen... ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, med fastpris på adels så kunne det kanskje ha funka, men eg trur ikkje det hadde vore mange gråbyar igjen etter nokre månadar :p

Mja. Det var jo dæffer je føreslo at gråbia skulle starte på 5/5/5 resfelt, førr så å itte vækse. Detta ville jo være et greit innsentiv førr spellarbiadling sia gråbia var udugelie + at å bigge dom me 0.5 fart ville ta lang ti. Men sjøl me dessa faktora ville enn nukk sett litt gråbihoringa, er jo enkelte som bære elsker grå bier (*host* *host* 3.14 sulliker * host* *host). Viss det hadde vøri en måte å gjæra gråbiadling umuli på hadde det vøri spennene å testa ut, uten at je har gjort non fullstendi analise tå den problemstillinga.
 

DeletedUser

Guest
Man må kunne adle gråbyer når spillere slutter. Ellers vil vi være skyldige i å drukne en hel verden i grått :eek:

Interessante ideer du kommer med her, iallefall :)
 

DeletedUser

Guest
Man må kunne adle gråbyer når spillere slutter. Ellers vil vi være skyldige i å drukne en hel verden i grått :eek:

Interessante ideer du kommer med her, iallefall :)

forferdelig irriterende vist du mangler 4% for å ta byen.. så blir den grå -.-
 

DeletedUser

Guest
forferdelig irriterende vist du mangler 4% for å ta byen.. så blir den grå -.-

4 i lojalitet mener du? Får den all lojalitet tilbake umiddelbart etter den går grå, eller? Jeg har aldri prøvd, så det vet jeg faktisk ikke.. :eek:

EDIT:
Og når ca ca ca ca kommer v10 :D

Ingen som vet. Men jeg tipper at når innstillingene er blitt bestemt så kommer v10 til å komme innen et par måneder :) Jeg kan ikke forestille meg at de lanserer den i Desember (aner ikke hvorfor, det føles bare feil) så tipper den kommer en gang ut på nyåret :D
 

DeletedUser

Guest
Spørs jo helt hvor lenge undersøkelsen varer, kan jeg tenke meg... Noen som kan gi oss en viss pekepinn på når det blir? :)
 

DeletedUser

Guest
Saaaant... MEN, jeg tenker nå heller på hvor lenge undersøkelsen varer, jeg da :) Altså, dersom undersøkelsen slutter sent i november får vi v10 i januar, tidligst. Per definisjon :p
 

DeletedUser

Guest
håper ikke v10 starter før februar.

2 verdener er blitt ferdig og det ser ut som at flere vil bli det snart. Så jeg kan tenke meg at mange av disse starter på v10 og det vil også gjøre v10 til en veldig spennende verden.
vi får jo velge settingsene også, så det blir nok gode settings som gjør at det blir mer morro å spille.
 

DeletedUser

Guest
jeg tipper når den nye moderaten kommer, og når V3 & V4 & V5 holder på å stenges for nye spillere ;)

de holder på å planlegge dette forstår dere.. stenge flest mulig servere og fokusere på V10
 

DeletedUser

Guest
Da burde de kankje ikke ha spurt om det skulle være mulig å farme :p (for det burde man... hvis det skal være en verden der hvor mange spiller)

Neste HP burde være uten farming :D
 

DeletedUser

Guest
Det var høy interesse for en "no hauls"-verden :) Og det er ikke like stort poeng i å angripe spillere i startfasen, selv om jeg ikke vet om det vil få så store positive ringvirkninger. Men i teorien er en no hauls-verden mer nybegynnervennlig enn de andre, siden man ikke risikerer å bli en farm helt i startfasen av spillet ;)

Jeg ser for meg at en HP-verden med no hauls ville utviklet seg sakte, om en da ikke hadde svært høy speed. En vinner skal jo uansett kåres etter en viss periode, så en burde ha litt fart i sakene. Men jeg vet ikke, muligens det kunne gått :)

@Snowfire: V3 og 4 er stengt for nye spillere alt ;) V5 er stadig åpen, men det kan godt være de bestemmer seg for å lukke den også. Det får vi se :)
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært litt digg med en no haul HP verden, da slipper man fordelen av 5 stk på en konto hvertfall ;) Hva slags speed den burde vært har jeg ikke noe mening om :p

Jeg tipper v10 blir en rask verden, speed 1.5 - 2 et sted. Muligens høyere troppespeed enn vanlig og (ser endel har nevnt det her hvertfall). Gullmynter, vanlig smie, uten kirke. Litt som v2 eller v4 kanskje.

Noen andre som tørr å tippe? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror du treffer bra :) Men det er mange som har uttrykt interesse for en verden uten farming, så det kan være vi får det også. Det vet jeg ikke ;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
@Snowfire: V3 og 4 er stengt for nye spillere alt ;) V5 er stadig åpen, men det kan godt være de bestemmer seg for å lukke den også. Det får vi se :)

Tvilsomt. V5 er fortsatt en ganske åpen server, og er en server med relativt mye aktivitet. Ville vært rart å gjøre det nå.
 

DeletedUser

Guest
Man vet vel aldri... ;) Men du har nok rett. Ganske ulikt teamet å stenge en verden i en så tidlig fase :)

EDIT: Jeg sjekket ikke fakta da og jeg gjør det ikke nå. Så dersom "så tidlig fase"-kommentaren min er upresis beklager jeg dette :p
 
Topp