Innstillinger - Verden 10

DeletedUser

Guest
Forkorting av byggetider kommer ikke via pk (premiumkonto) men ved hjelp av premiumpoeng. Det vil si at folk med masse penger kan kjøpe seg litt "frempå" i forhold til andre spillere :)

Jeg er for øvrig helt enig i hva du sier ;)
 

Hathor Travian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Speed 2
Enhethastighet 1
Moral, poeng basert
Kirke, nei
Nattbonus aktiv, 00-08
Bueskytter, inaktiv
Milits, Aktiv (har ikke effekt etter 2 måneder uansett)
Halvering av byggetid, Inaktiv
Fakegrense, 1% av landsbypoeng
Vanlig gårdsregel
Valg av startposisjon, aktiv, men ville vært tøft hvis det bare ble random au ^^
Nybegynner beskyttelse, 5-7 dager
Stammemedlemmer, 10-30
Angrep/supoert gap, inaktiv
Bonuslandsbeyr, Aktiv (nye)
Farming, aktiv, men ville vært fett uten og! xD
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Veeeel... Millits har egentlig ikke noe særlig effekt om er implementert i verdenen etter to måneder, soinner?
 

DeletedUser

Guest
Milits har alltid sin effekt for små spillere som nettopp har startet. De er der for å hjelpe spillere forbi startfasen :)

Uansett om naboene blir større så kommer militsen til å fortsette å være til hjelp for en liten spiller - det er fordi at når spillere blir større trenger de større farmer - og vil ikke nøye seg med en liten landsby som avgir omtrent 200 av hver ressurs for hvert angrep. Samtidig er militsen fremdeles en hjelp mot spillere på omtrent den samme størrelsen som en selv, da de ikke har nok tropper til å ta ut militsen uten å tape på det, siden de ikke får noe særlig med ressurser igjen.
 

DeletedUser

Guest
Speed 1
Enhethastighet 2
Moral, poeng basert
Kirke, nei
Nattbonus aktiv, 00-08
Bueskytter, ja
Milits, ja
Halvering av byggetid,nei
Fakegrense, nei
Vanlig gårdsregel
Valg av startposisjon, ja
Nybegynner beskyttelse,7 dager
Stammemedlemmer,30
Angrep av stamme medlemmer:ja
Bonuslandsbeyr, ja
Farming, ja
 

DeletedUser

Guest
Ser den tran, dog ser jeg ikke grunnen til å aktivere de først da. Og på veien dit kan de utgjøre en latterlig stor forskjell. Elsker rett og slett saken.
 

DeletedUser

Guest
Yes, endelig er avstemningen ferdig. Da vil vi vel få vite innstillingene rimelig raskt?

Noen premade stammer som er planlagt?

Btw dakapo, begynn verdenen rett etter skolestart på nyåret :D

Hvem gleder seg til v10? Virker som om den skal bli en storsatsing siden mange verdener stenges nå ^^
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Vet om et par premade stammer, ja. Har selv ikke helt bestemt meg om hvem jeg ønsker å bli med i, så om noen ønsker å prøve å få meg med kan jeg kontaktes på skype som Ruby0444 :)

Gleder meg til v10, og tror dette kan bli en morsom verden om tiden rekker til
 

DeletedUser

Guest
Instillingene kunne vært bedre, men jeg er fornøyd jeg. :)

Får håpe det blir sånn da! ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er veldig fornøyd med instillingene! Jeg gleder meg skikkelig til å starte! :D
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Iom. at jeg ser på meg selv som en ganske effektiv, og aktiv faker syns jeg det er sykt nice. Er jo en faktor i spillet, smak og behag ^^

Syns derimot det er mer leit at det ikke er gårdsregel og at himmelretnings valg er aktivt. Hadde Farmlimit vært aktivert (50 enheter per gårdlevel så man tar ut full def by med et par hundre lk kanskje?) og valg av himmellretningen hadde gjort at denne verdenen hadde blitt en unik verden på .no, noe jeg tror endel veteraner hadde satt pris på :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
har folk seriøst stemt mest på den speeden som er på v10 nå? den er latterlig treg, skal den være så treg som det her, så bør de nå vertall få ut flere gråbyer, og bruke flere timer en vei på farming, det er ikke artig
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
har folk seriøst stemt mest på den speeden som er på v10 nå? den er latterlig treg, skal den være så treg som det her, så bør de nå vertall få ut flere gråbyer, og bruke flere timer en vei på farming, det er ikke artig

Kommer ikke engang til å merkes når vi kommer lenger ut i spillet. Da vil du takke dem for at du faktisk klarer å sende ut farminger nok til at du ikke har tropper i byene dine.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Elsker hvordan forholdet er nå. Men du kunne jo vært vennlig å bedt noen rundt deg om å restarte da :)
 

Hathor Travian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
har folk seriøst stemt mest på den speeden som er på v10 nå? den er latterlig treg, skal den være så treg som det her, så bør de nå vertall få ut flere gråbyer, og bruke flere timer en vei på farming, det er ikke artig

Speed 2, det raskeste som du kunne stemme på, og det beste, kan ikke gjøre det til en HP verden heller.
 

DeletedUser

Guest
Speed 2, det raskeste som du kunne stemme på, og det beste, kan ikke gjøre det til en HP verden heller.

speeden på verden er 2 ja, men speeden på troppene er 0,5 som du også kan se på innstillingene til v10

Hastighet: 2
Enhetshastighet: 0.5
Paladin: Aktiv, med våpen
Bueskytter: Aktiv
Kirke: Inaktiv
Nattbonus: 00:00 - 08:00
Akademi: Gullmynter
Moral: Inaktiv
Bonus landsbyer: Ja, nye
Barbarlandsbyer: Vokser til 2500 poeng
Forskningssystem: Enkel
Nybegynnerbeskyttelse: 3 dager
Stammemedlemmer: 25
Milits: Aktiv
Halvering av byggetid: Inaktiv
Annet Det vil være mulig å velge startposisjon. Det vil ikke være fakegrense. Angrep/support gap har blitt slått av. Flere innstillinger her
 
Topp