Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du paal, din lille drama-queen :) Skjønner du ingenting hva windsy og jeg mener?
jeg snakker med deg igjen når du har vokst av deg dette tullet med at jeg "jukser". Merkelig at du i det hele tatt kan si noe så hodeløst.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Du paal, din lille drama-queen :) Skjønner du ingenting hva windsy og jeg mener?
jeg snakker med deg igjen når du har vokst av deg dette tullet med at jeg "jukser". Merkelig at du i det hele tatt kan si noe så hodeløst.

Du jukser, ingen tvil om det. Er vel endel av opplæringen det.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vil bare minne deg på at det finnes én mod i BOL, men to mods i WIC + at CM´en er tidligere IB-spiller. Tenke etter neste gang du poster, maybe? Kutt ut, paal, du setter bare deg selv i et meget dårlig og barnslig lys.
 
Sist redigert:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Vil bare minne deg på at det finnes én mod i BOL, men to mods i WIC + at CM´en er tidligere IB-spiller. Tenke etter neste gang du poster, maybe? Kutt ut, paal, du setter bare deg selv i et meget dårlig og barnslig lys.

tja, er ikke jeg som jukser. det er du som gjør, skriver de modsa fra WIC her med Tittel Scar??? hvor har de gjort det?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktet sier at Scar jukser fordi han bruker lilla skrift i nicket sitt på forumet!

Ryktet blir herved bekreftet. Jeg jukser kjempemye! Finnes ikke grenser altså. Jeg jukser så mye at jeg til og med kan svare andre spillere her på forumet. Jge kan til og med trykke "Logg ut" hvis jeg ønsker. Djeez, bad boy!
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ryktet sier at Scar jukser fordi han bruker lilla skrift i nicket sitt på forumet!

Ryktet blir herved bekreftet. Jeg jukser kjempemye! Finnes ikke grenser altså. Jeg jukser så mye at jeg til og med kan svare andre spillere her på forumet. Jge kan til og med trykke "Logg ut" hvis jeg ønsker. Djeez, bad boy!

hva med å opptre ærlig og uten tittel her?? hadde vært hyggelig og fair for alle det Scar, men med historien til BOL så blir vel det helt feil.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Opptrer jeg ikke ærlig da, paal? Ta deg sammen, paal... Og kutt ut din egen vendetta her. Dette blir bare renspikka tull fra din side. At jeg ikke kan bruke min egen originale konto fordi jeg har lilla skrift er bare helt bak mål. Hvem andre på det forumet her bortsett fra deg er det som reagerer på det, tror du? Vær så snill, finn heller på noe annet. Jeg har henvist mange til Off-topic forumet, så jeg gjør det samme til deg; Off-topic. Sett i marsj!

Men du har rett. Jeg jukser kjempemasse! Jeg modererer andre verdener, men jeg har ikke tilgang til de verdenen jeg selv spiller på, og ja, huff, jeg jukser kjempemye. Fornøyd nå, paal? Er jo dette du ville ha, er det ikke, en tilståelse?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Opptrer jeg ikke ærlig da, paal? Ta deg sammen, paal... Og kutt ut din egen vendetta her. Dette blir bare renspikka tull fra din side. At jeg ikke kan bruke min egen originale konto fordi jeg har lilla skrift er bare helt bak mål. Hvem andre på det forumet her bortsett fra deg er det som reagerer på det, tror du? Vær så snill, finn heller på noe annet. Jeg har henvist mange til Off-topic forumet, så jeg gjør det samme til deg; Off-topic. Sett i marsj!

Men du har rett. Jeg jukser kjempemasse! Jeg modererer andre verdener, men jeg har ikke tilgang til de verdenen jeg selv spiller på, og ja, huff, jeg jukser kjempemye. Fornøyd nå, paal? Er jo dette du ville ha, er det ikke, en tilståelse?

Nei, du jukser fortsatt og det er ikke off topic i det hele tatt, du jukser og innrømmer det, men gjør du noe med det?? ehh nei, sier mye om deg og BOL det.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Når sant skal sies så syns jeg at dere begge er ganske naive, og hakker på hverandre helt uten noe fast og godt grunnlag.

Sånn teknisk sett så opptrer du ikke ærlig med og komme med utsagn som ikke stemmer, da mtp Njal og RNG i nord. (Awesome, la oss nå snu oss unna MODERATOR pisset, jeg er så forbanna lei av og høre om det at jeg spyr snart i 20 ulike vinkler). Som jeg sa tidligere, så skrev Njal det bare på pur styggedom, og for og skape intern rot i RNG. Ingen av oss hadde noen som helst form for innsikt i om Ronpett hadde intensjoner om og komme over til WIC senere. Selv så må jeg innrømme at rekrutteringen av Ronpett er det DUMMESTE jeg har sett siden jeg ble med på V1. Og ja, jeg har sett mye dumt. Men jeg respekterer WIC, og WIC sin avgjørelse (imot en liten godgjørelse på 3-4 byer, heh!). For uansett hva jeg hadde gjort, så er WIC den eneste stammen jeg hører hjemme i. Hyggelige folk som spiller med åpne kort ovenfor hverandre innad i stammen, og hjelper til når det trengs. Enkelt og greitt, den eneste stammen jeg hadde funnet meg komfortabel i.

Jeg har vært innom BOL for lenge siden, og jeg ønsker rett og slett ikke og legge til noen kommentar. Samme med RNG, var tross alt jeg og Bigstorm som stod for opprettelsen av den første Renegade stammen i nord.

Men jeg ber dere (scar | Pål) en gang til, hold moderator-diskusjon dritt ute fra denne tråden. Om det kommer noe mer, så blir jeg og rapportere det, og det vil bli straffet..

Ryktes at det er gamle frender som tar opp igjen krigsøksa på V1 (WIC siden) :).
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vel, ettersom jeg svarer deg Kenneth så jusker jeg dessverre enda en gang! Beklager så mye :p

Nei, Kenneth. Måten den PM´en var skrevet var alt for langt unna til å kunne bli tatt som "kødd". Jeg setter virkelig pris på at du forsøker å legge saken under teppe, men neida:) Det går nok ikke. Dere fortjener virkelig en Oscar for måten dere forsvarer dere på, det skal du/dere ha! Men det er flere kontoer, som bgm har sittet på, og som han har sagt her på forumet hvor dette er sant. En avtale mellom en WIC-spiller og en RNG-spiller om at han skal sende byene i deff til WIC-spilleren etc ++++ et og annet lovord om å få komme inn i stammen.. Jaja, you know the drill.

Les PM´en som Njal sendte. Dere nekter for det, men om du leser den PM´en vil du med en gang se at det er langt ifra noe kødd som han skriver. Noen ganger begynner jeg å tro at vi ikke leser samme PM. Njal har satt en finger med i spillet lenge, og har vært en liten "snik" over lengre tid, så allerede der mister han litt ansikt. Må han virkelig bli deffet opp av to stammer for å overleve? Huff, elendig spiller.

Vel, jeg tror vi alle har fått med oss hva slags spill dere egentlig driver, og det er synd å se at dere vinner terreng på den måten. Trodde dere hadde såpass respekt at dere ville krige denne siste krigen på en reskeptfull og ærlig måte. Dessverre tok jeg feil, ser det ut som.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
som vanlig de tafatte forsøka på å sverte oss Scar! Ta deg en bolle eller noe å tygge på og kom med noe som har noe hold i seg, Kan vel sende en sånn pm til halve BOL siden de er så flink til å støtte meg i byer jeg har tatt i fra dere. Hadde vel 160 deffbyer fra dere på det meste og det blei ikke tatt bort før dere selv nuket det og de innaktive kontoene deres merket at det var der etter noen dager, takker dere forresten for gratis ODD :D
 

DeletedUser

Guest
Dette er den mest tåplige diskusjonen jeg har sett, kommer jo ingen sted.
Bruk heller krefter på ig wic, kommer ingen vei med scar uansett hvor mye han har feil.

-RP
 

DeletedUser

Guest
Jeg har vært innom BOL for lenge siden, og jeg ønsker rett og slett ikke og legge til noen kommentar. Samme med RNG, var tross alt jeg og Bigstorm som stod for opprettelsen av den første Renegade stammen i nord.

Nå er det jo, som du sa, lenge siden. BOL er helt klart den mest imøtekommende stammen jeg noen gang har vært borti, om ikke før jeg begynte å spille så iallefall etter, og jeg hadde ingen problemer med å finne min plass i fellesskapet (spammer? :p) BOL-gjengen er iallefall blant de hyggeligste folka jeg har møtt. Så kanskje stammen har forandret seg. Eller kanskje du og jeg rett og slett er ulike - you pick ;)

Syns iallefall det blir feil å basere en oppfatning av en stamme på noe som har skjedd for en lang stund tilbake, noe som igjen bringer meg tilbake til urent spill før og nå.

"The past doesn't make you who you are. You are who you choose to be now."
- Kung Fu Panda 2
 

DeletedUser

Guest
Såvidt meg bekjent har vi nå hevet oss over det nivået vi angivelig var på tidligere. Mens dere bare har sunket ned. Syns dere timer det dårlig; å gå ut slutten av en verden på en slik måte er ikke noe bra. Det er det dere vil bli husket for ;)

Kan legge til at selv om jeg syns veldig lite om en strategi som dette, er jeg fremdeles av den oppfatningen at dersom dere har bestemt dere for hvordan dere skal krige er det ikke stort annet vi kan gjøre enn å gå ingame og vise at vi uansett slår dere. Så lykke til med planen deres, men ikke ta seieren på forskudd :)

Nå må jeg bare spørre litt da, angående dette moralske nivået - eller mangelen på sådan. Det er litt tilfeldig at jeg siterer ditt innlegg - tar gjerne imot svar fra andre. For eksempel den velformulerte BlackViper.

  • På hvilket grunnlag mener du at dere har 'hevet' dere over det? Er du i ledelsen i BOL, for eksempel?
  • Hvorfor skulle man tro på det du sier, da jeg ikke kommer på noen gode grunner - annet enn ærlighet - til at dere skulle fortelle sannheten dersom det foregikk?
  • Dersom dere nå faktisk har sluttet med det som her oppfattes som uærlig spill kan det rett og slett være på grunn av manglende muligheter til å gjennomføre det? Et lite tankeeksperiment kan være at dersom en fiende sendte ut alle troppene sine fra byene sine og sa ifra til deg, ville du da adlet dem?
  • Hvorfor har dere sluttet med det? En plutselig oppvåkning til at det er uetisk, og at dere dermed fordømmer og angrer tidligere oppførsel?
  • Hvor er bevisene for at WIC faktisk bedriver slikt skittent spill? Spekulasjoner, tolkninger og løse påstander tror jeg ikke helt kan regnes.
  • Hva er grunnen(e) til at det som har blitt gjort tidligere ikke spiller noen rolle? Dersom det skulle være tilfellet ville det blitt lettere problematisk for oss mennesker å skape forhold til hverandre.

Wile E. Coyote, Suuuuuuuuper Genius!
 

DeletedUser

Guest
Nå må jeg bare spørre litt da, angående dette moralske nivået - eller mangelen på sådan. Det er litt tilfeldig at jeg siterer ditt innlegg - tar gjerne imot svar fra andre. For eksempel den velformulerte BlackViper.

  • På hvilket grunnlag mener du at dere har 'hevet' dere over det? Er du i ledelsen i BOL, for eksempel?
  • Hvorfor skulle man tro på det du sier, da jeg ikke kommer på noen gode grunner - annet enn ærlighet - til at dere skulle fortelle sannheten dersom det foregikk?
  • Dersom dere nå faktisk har sluttet med det som her oppfattes som uærlig spill kan det rett og slett være på grunn av manglende muligheter til å gjennomføre det? Et lite tankeeksperiment kan være at dersom en fiende sendte ut alle troppene sine fra byene sine og sa ifra til deg, ville du da adlet dem?
  • Hvorfor har dere sluttet med det? En plutselig oppvåkning til at det er uetisk, og at dere dermed fordømmer og angrer tidligere oppførsel?
  • Hvor er bevisene for at WIC faktisk bedriver slikt skittent spill? Spekulasjoner, tolkninger og løse påstander tror jeg ikke helt kan regnes.
  • Hva er grunnen(e) til at det som har blitt gjort tidligere ikke spiller noen rolle? Dersom det skulle være tilfellet ville det blitt lettere problematisk for oss mennesker å skape forhold til hverandre.

Wile E. Coyote, Suuuuuuuuper Genius!

1) Av den grunn at jeg ikke har merket noe til uærlig spill fra BOL. Og at WIC visstnok baserer sine argument på noe som har skjedd for lenge siden, eller noe sånt.

2) Naturligvis har dere ikke noen spesielle grunner til å tro oss, når det står ord mot ord utenom de "bevisene" WIC har bortforklart. Dere kan ganske enkelt velge å tro, eller velge å ikke tro. Jeg har heller aldri sagt at jeg vet at noe av dette stemmer, men jeg blir sikrere og sikrere på at jeg tror riktig :)

3) Er ikke den typen uærlig spill det er snakk om. Det WIC blir kritisert for er antatte aktive forsøk på å få spillere til å oppgi byene sine og presentere det som sin egen triumf, noe jeg tviler på ville blitt gjort av noen i BOL. Kanskje enkelte ville prøvd dersom de trodde de kunne greid det :eek:

4) Som noen tidligere har sagt, har vi visstnok sluttet med det av den grunn at når vi nå er i sluttfasen av spillet mener vi verdenen kan avsluttes med åpne kort. Holder meg til den forklaringen.

5) Det må du ikke spørre meg om. Jeg presenterer min tolkning av det som er blitt lagt frem, jeg er ikke direkte involvert i saken.

6) At det ikke spiller en rolle er kanskje ikke riktig, men da er det heller ikke riktig at man kan gjøre lignende ting selv om det ble gjort da. Det er fremdeles like galt, uansett hvordan man vrir det. Syns ikke argumentet om at man må ta igjen det man mistet tidligere henger helt på greip heller. Er ikke helt lett å sette ord på det, men du bør da også se at det er noe som skurrer der ;)

Valgte å svare med tall siden det er så mye lettere enn å sette opp punkt, da jeg ikke kan gå tilbake og se hva jeg svarer på mens jeg skriver ^^
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Nå må jeg bare spørre litt da, angående dette moralske nivået - eller mangelen på sådan. Det er litt tilfeldig at jeg siterer ditt innlegg - tar gjerne imot svar fra andre. For eksempel den velformulerte BlackViper.

  • På hvilket grunnlag mener du at dere har 'hevet' dere over det? Er du i ledelsen i BOL, for eksempel?
  • Hvorfor skulle man tro på det du sier, da jeg ikke kommer på noen gode grunner - annet enn ærlighet - til at dere skulle fortelle sannheten dersom det foregikk?
  • Dersom dere nå faktisk har sluttet med det som her oppfattes som uærlig spill kan det rett og slett være på grunn av manglende muligheter til å gjennomføre det? Et lite tankeeksperiment kan være at dersom en fiende sendte ut alle troppene sine fra byene sine og sa ifra til deg, ville du da adlet dem?
  • Hvorfor har dere sluttet med det? En plutselig oppvåkning til at det er uetisk, og at dere dermed fordømmer og angrer tidligere oppførsel?
  • Hvor er bevisene for at WIC faktisk bedriver slikt skittent spill? Spekulasjoner, tolkninger og løse påstander tror jeg ikke helt kan regnes.
  • Hva er grunnen(e) til at det som har blitt gjort tidligere ikke spiller noen rolle? Dersom det skulle være tilfellet ville det blitt lettere problematisk for oss mennesker å skape forhold til hverandre.

Wile E. Coyote, Suuuuuuuuper Genius!



1) Av den grunn at jeg ikke har merket noe til uærlig spill fra BOL. Og at WIC visstnok baserer sine argument på noe som har skjedd for lenge siden, eller noe sånt.

2) Naturligvis har dere ikke noen spesielle grunner til å tro oss, når det står ord mot ord utenom de "bevisene" WIC har bortforklart. Dere kan ganske enkelt velge å tro, eller velge å ikke tro. Jeg har heller aldri sagt at jeg vet at noe av dette stemmer, men jeg blir sikrere og sikrere på at jeg tror riktig :)

3) Er ikke den typen uærlig spill det er snakk om. Det WIC blir kritisert for er antatte aktive forsøk på å få spillere til å oppgi byene sine og presentere det som sin egen triumf, noe jeg tviler på ville blitt gjort av noen i BOL. Kanskje enkelte ville prøvd dersom de trodde de kunne greid det :eek:

4) Som noen tidligere har sagt, har vi visstnok sluttet med det av den grunn at når vi nå er i sluttfasen av spillet mener vi verdenen kan avsluttes med åpne kort. Holder meg til den forklaringen.

5) Det må du ikke spørre meg om. Jeg presenterer min tolkning av det som er blitt lagt frem, jeg er ikke direkte involvert i saken.

6) At det ikke spiller en rolle er kanskje ikke riktig, men da er det heller ikke riktig at man kan gjøre lignende ting selv om det ble gjort da. Det er fremdeles like galt, uansett hvordan man vrir det. Syns ikke argumentet om at man må ta igjen det man mistet tidligere henger helt på greip heller. Er ikke helt lett å sette ord på det, men du bør da også se at det er noe som skurrer der ;)

Valgte å svare med tall siden det er så mye lettere enn å sette opp punkt, da jeg ikke kan gå tilbake og se hva jeg svarer på mens jeg skriver ^^


Winter:

1 : Den eneste grunnen til at BOL har såkalt "hevet" seg over skittent spill er fordi vi i WIC har lært av våre feil og utviklet oss som stamme, dere i BOL har ikke lenger denne muligheten og dere har ikke lenger muligheten til å banne/straffe andre spillere IG via Moderatoren deres lengre (Han er ikke mod på V1 lengre)


2. Se nr 1.

3. Se nr 1. En kommentar til denne. Dette har alltid vært endel av spillet helt fra starten, det finr ingen gentlemanns agreement eller noen avtale om at slikt spill ikke skal forekomme, ergo alle kan spille spillet etter de reglene som foreligger og har vært der bestandig, jeg har ikke noe kjennskap til at noen i WIC har bedrevet ett slikt spill, men jeg kommer ikke til å dømme noen eller føle at det er skittent spill hvis noen gjør dette, det er og har alltid vært endel av spillet, skal det gjøres noe med så må det foreligge en avtale om dette. Noe det ikke gjør og har aldri gjort heller.

4. se nr 1 og nr 3. Spill som dere selv vil men ikke hyl ut når dere har vært den største verstingen bestandig på V1 når det gjelder skitne triks, dere i BOL har gjort såmye skittent at dere fortjener å få en liten smule tilbake. Jeg tar det på slagmarken, hva andre i WIC gjør bryr jeg meg lite med så lenge reglene for spillet blir fulgt, juksere hater jeg.

6. Selvfølgelig spiller det noen rolle. Og se nr 3. Alt er lov innenfor regelverket, våkn opp og spill TW.



Ja ja, dere har Scar her på forumet da, som benytter stillingen han har til det fulle. Det er BOL i ett ord.

At du trives i BOL forstår jeg godt, alle jeg kjenner utenfor spillet derfra er veldig hyggelige. Du har en viktig konto der, mye som taler for at du blir behandlet bra det.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke snakk om verken lover, regler eller avtaler som er blitt brutt. Det er de moralske kodene det er snakk om, og jeg kan godt forstå hvordan RNG kan føle seg tråkket på tærne av strategier som dette. Det betyr ikke at det ikke er tillatt, strengt tatt, men særlig pent er det ikke heller :eek:

EDIT? Viktig konto? Jaja... *føler meg viktig* :D
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Pardon me, Winterweird, jeg ønsker og legge til noen kommentarer. Får jei lov? :)


1) Av den grunn at jeg ikke har merket noe til uærlig spill fra BOL. Og at WIC visstnok baserer sine argument på noe som har skjedd for lenge siden, eller noe sånt.
Gamle ting er like relevant nå som de var den gangen.. Om det ikke er relevant lenger, så er det vel ingen vits i og krige på V1 imellom stammene heller? :).

Ang "uærlig" spill; Hva er det BOL har gjort så langt? Det blir lagt frem ting som er negativt imot WIC, og vi velger og avkrefte/bekrefte det som faktisk viser seg og være sant, og det som er pisspreik. Vi kan godt dra inn Njal saken igjen om du føler for det.. Bare sånn at det er konstantert, jeg har bare fått sett 1 meld imellom han og Ronpett, og det var når han tulla med de som var på kontoen der. Jeg har også ytret hva jeg syns er negativt ang hva WIC ble og gjøre med Ronpett i etterkant av RNG.. Måtte bare få den med, selv om det ikke var direkte relevant for denne diskusjonen her. Men ja, la oss gå videre!

2) Naturligvis har dere ikke noen spesielle grunner til å tro oss, når det står ord mot ord utenom de "bevisene" WIC har bortforklart. Dere kan ganske enkelt velge å tro, eller velge å ikke tro. Jeg har heller aldri sagt at jeg vet at noe av dette stemmer, men jeg blir sikrere og sikrere på at jeg tror riktig :)

Hvorfor skal vi legge frem noe som helst form for bevis her? Dette er utsagn både RNG og BOL kommer om angående WIC, syns da nesten dere burde grunnlegge de før vi motbeviser noe som helst. Eller var jeg litt sånn urimelig nå? :eek: Alt jeg vet som stemmer er at RNG rakner i nord.

3) Er ikke den typen uærlig spill det er snakk om. Det WIC blir kritisert for er antatte aktive forsøk på å få spillere til å oppgi byene sine og presentere det som sin egen triumf, noe jeg tviler på ville blitt gjort av noen i BOL. Kanskje enkelte ville prøvd dersom de trodde de kunne greid det :eek:

Jeg elsker fiender som gir opp! Det er sånn effekt det blir når vi pusher på. De blir pinglete, og velger enten og slette seg, skaffe ny eier som forsikrer at kontoen blir holdt i live (stammebytte, eller det som er nødvendig) eller at de rett og slett gir fienden muligheten til og adle byer av de.. Kan godt bekrefte her og nå at om f.eks Kronk ga meg beskjed om at samtlige byer var tomme, så ville jeg adla som en gal hamburger.

4) Som noen tidligere har sagt, har vi visstnok sluttet med det av den grunn at når vi nå er i sluttfasen av spillet mener vi verdenen kan avsluttes med åpne kort. Holder meg til den forklaringen.
Som jeg sa tidligere - ingen grunn til og krige da, er det?

5) Det må du ikke spørre meg om. Jeg presenterer min tolkning av det som er blitt lagt frem, jeg er ikke direkte involvert i saken.


6) At det ikke spiller en rolle er kanskje ikke riktig, men da er det heller ikke riktig at man kan gjøre lignende ting selv om det ble gjort da. Det er fremdeles like galt, uansett hvordan man vrir det. Syns ikke argumentet om at man må ta igjen det man mistet tidligere henger helt på greip heller. Er ikke helt lett å sette ord på det, men du bør da også se at det er noe som skurrer der ;)

I krig og kjærlighet er alt tillatt. Nå har WIC muligheten til og skade fienden, noe BOL hadde imot IB stammene tidligere i spillet. Man høster som man sår.. Feel the wrath :)))!
Valgte å svare med tall siden det er så mye lettere enn å sette opp punkt, da jeg ikke kan gå tilbake og se hva jeg svarer på mens jeg skriver ^^
 

DeletedUser

Guest
Pardon me, Winterweird, jeg ønsker og legge til noen kommentarer. Får jei lov? :)

Såklart! :)

Gamle ting er like relevant nå som de var den gangen.. Om det ikke er relevant lenger, så er det vel ingen vits i og krige på V1 imellom stammene heller? .

Ang "uærlig" spill; Hva er det BOL har gjort så langt? Det blir lagt frem ting som er negativt imot WIC, og vi velger og avkrefte/bekrefte det som faktisk viser seg og være sant, og det som er pisspreik. Vi kan godt dra inn Njal saken igjen om du føler for det.. Bare sånn at det er konstantert, jeg har bare fått sett 1 meld imellom han og Ronpett, og det var når han tulla med de som var på kontoen der. Jeg har også ytret hva jeg syns er negativt ang hva WIC ble og gjøre med Ronpett i etterkant av RNG.. Måtte bare få den med, selv om det ikke var direkte relevant for denne diskusjonen her. Men ja, la oss gå videre!

Det er en vits, for å få utropt en vinner av v1. Men jeg har ikke sagt at det er irrelevant, jeg bare påpeker at jeg tror BOL har hevet seg over det nivået .

I "uærlig spill"-delen får jeg ikke helt med meg hva poenget ditt er. Mens vi først er i gang med ting man bare må få med, kan jeg si at uttrykket "uærlig" mer var brukt for å få variasjon i språket enn å henvise direkte til noens ærlighet. Egentlig er denne måten å spille på verken "skitten" eller "uærlig" dersom man ser på ordenes bokstavelige betydning, men tror vi kan være enige om at det er lettere umoralsk og lite pent :)

Hvorfor skal vi legge frem noe som helst form for bevis her? Dette er utsagn både RNG og BOL kommer om angående WIC, syns da nesten dere burde grunnlegge de før vi motbeviser noe som helst. Eller var jeg litt sånn urimelig nå? Alt jeg vet som stemmer er at RNG rakner i nord.

Var ikke deres beviser jeg siktet til. Det jeg mente var eksempelvis PM-en fra en tid tilbake, fra Ronpett må det ha vært, hvor han tilbydde byene sine til WIC, og listene med tilbaketrekninger fra barbarbyer. Grunnen til at jeg satte det i hermetegn var også at de ikke var konkrete bevis på noe, noe også WIC har benyttet seg av ved å bortforklare dem.

Jeg elsker fiender som gir opp! Det er sånn effekt det blir når vi pusher på. De blir pinglete, og velger enten og slette seg, skaffe ny eier som forsikrer at kontoen blir holdt i live (stammebytte, eller det som er nødvendig) eller at de rett og slett gir fienden muligheten til og adle byer av de.. Kan godt bekrefte her og nå at om f.eks Kronk ga meg beskjed om at samtlige byer var tomme, så ville jeg adla som en gal hamburger.

Det er bruk av ikke-framprovosert informasjon, noe som for så vidt er helt greit. Jeg forventer ikke at man skal unngå å bruke det man får opp i henda. At det (direkte eller indirekte) ville vært et resultat av deres innsats er også greit, og creds til dere isåfall. Poenget er at dersom dere aktivt forsøker å lure, true, presse eller på annen måte overtale fiender til å gi dere gratisbyer, er dette en måte å vinne byer på jeg ikke har særlig mye til overs for. Just sayin'.

Som jeg sa tidligere - ingen grunn til og krige da, er det?

Trenger ikke å være fiendtlighet mellom fiendestammer. Hvorfor må man ha nag til noen eller føle at man har noe uoppgjort med dem, for å spille et spill? En god fiende er bedre enn en dårlig venn, sies det, og på slutten av en verden ville det jo vært flott om alle kunne være gode fiender for sine motstandere, ville det ikke? :)

I krig og kjærlighet er alt tillatt. Nå har WIC muligheten til og skade fienden, noe BOL hadde imot IB stammene tidligere i spillet. Man høster som man sår.. Feel the wrath :)))!

Mulig. Syns fremdeles at det noe der som føles feil, men logikken er jo klar. Regner med at vi tenker ulikt på de sakene der :)

EDIT: Hvorfor har jeg bare brukt 1 type smileys i hele teksten???
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det er ikke snakk om verken lover, regler eller avtaler som er blitt brutt. Det er de moralske kodene det er snakk om, og jeg kan godt forstå hvordan RNG kan føle seg tråkket på tærne av strategier som dette. Det betyr ikke at det ikke er tillatt, strengt tatt, men særlig pent er det ikke heller :eek:

EDIT? Viktig konto? Jaja... *føler meg viktig* :D

Strategien er enkel vi (WIC) angriper en spiller over lengre tid med veldig mye angrep, spilleren gir opp når kontoen er rensket og byer er rivd, så gir spilleren opp, enten får han dual,gir bort kontoen til RNG, sletter eller gir bort byene til oss. Byene er ærlig vunnet på denne måten.
 
Topp