RoEm vs Ninjaz

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Han er da fortsatt i beste vellgående. Så du klarte ikke å ta ham helt.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan gikk det da? Om jeg tørr spørre.

Bruk TWstats ;)
Jeg tok byen, og @wedum44, var det du som sendte adelsmann i støtte etter at jeg tok byen?

Og jeg har ikke tatt den siste fordi den var bitteliten ;)
 

DeletedUser

Guest
Der ja, ninjaz på sitt beste. Få andre til utføre jobben. -.-
 

DeletedUser

Guest
joa, men jeg måtte slenge på den, når det har vært et så stort tema, at ninjaz får andre til å gjøre jobben.;)
 

DeletedUser

Guest
Denne diskusjonen vil dere komme ingen vei med, samme drittslenginga hele tiden.. Ja, Verden 2 har fått med seg at det er krig på gang.
La oss se hvordan det utarter seg om 1 uke, så setter vi en strek for drittslenging og snakker saklig til hverandre, det er kunn et spill you know ;)
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Denne diskusjonen vil dere komme ingen vei med, samme drittslenginga hele tiden.. Ja, Verden 2 har fått med seg at det er krig på gang.
La oss se hvordan det utarter seg om 1 uke, så setter vi en strek for drittslenging og snakker saklig til hverandre, det er kunn et spill you know ;)

Tja. Grunnen til at jeg skrev noe "drittslenging" er fordi de snakker dritt om stammen min. Så det er vel en god nok grunn det?
 

DeletedUser

Guest
ja vet, hadde vært litt artig å sett hvordan stemmningen hadde vært hvis vi hadde møtt hverandre IRL..

Du får nok ikke byen din. :) den er fyllt opp med støtte.
 

DeletedUser

Guest
ja vet, hadde vært litt artig å sett hvordan stemmningen hadde vært hvis vi hadde møtt hverandre IRL..

Du får nok ikke byen din. :) den er fyllt opp med støtte.

Håper virkelig den hadde vært hyggelig, for det er som sagt et spill ;)
Har kriget mot venner fra RL før, og vi holder samme gode tone uansett.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jaja. Det tror jeg på^^ Som at de andre byene er det da? Jeg driter i om mine tropper dør, bare noen andre får velykkede angrep så er jeg fornøyd... Så hvis dere har def-wall der så har dere det sansynligvis ikke i de andre :)
 

DeletedUser

Guest
hehe, ja det er jo bare et spill men man blir helt medreven. Jeg er sikker på at alle medlemmene fra både RoEm og ninjaz kunne ha snakka, md godt humør IRL. Eller hva leg??
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tror nok dere kunne snakka med meg IRL hvertfall. Men er nesten sikker på at hvis jeg hadde møtt noen av dere, så hadde dere bare slengt dritt...Som dere gjør på forumet hele tiden...
 

DeletedUser

Guest
Tror nok dere kunne snakka med meg IRL hvertfall. Men er nesten sikker på at hvis jeg hadde møtt noen av dere, så hadde dere bare slengt dritt...Som dere gjør på forumet hele tiden...

Haha, tror nok de fleste ville finnet noe annet å prate om enn TW ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp