RoEm vs Ninjaz

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Få se statistikk i fra de dere er/har vert i krig med da Zarazel ;) Håpe at dere har tatt litt mer enn oss da. Både for deg og andre. Hvis ikke så "dreit du an" :D

Har mest gått i fri ekspandering i Elite etter det jeg har forstått..
Du får følge med på statsene ;)
 

DeletedUser

Guest
vil neppe tro at noen av våre rekruttører er så dom at de spørr fienden om å joine.

Hmm..sikker?.. så senere her..ja..dt kan skje..men uheldgigvis var det ikke et engangstilfelle!=).. pluss at vi har fått flere invitasjoner til Ninjaz ;)


****** på 05.09. kl 08:00 Sitat Rediger Slett
Fikk denne etter han adla ene byen min....;

Beklager at jeg tok byen din, men vi er i krig med dere i RoEm, og liker ikke at det blir ettablert nye RoEm byer i mitt område.
Hvis du vil kan du jo bli med i vår stamme ninjaz så får du være i fred for oss i hverfall. Kan spørre for deg om du vil?

Hilsen El Gringo

oi?..

Men ja.. sånn kan det jo gå !=)

Mvh
Danto, Senator of RoEm!
 

dr.yes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
var KV til en (eks) RoEm spller her om dagen...
da den spilleren var i RoEm OG krigen hadde startet fikk spilleren denne meldingen

hei skrev:
aerk på 19.08. kl 21:56
ser du ligger litt kinking til, jeg kan tilby beskyttelse for deg og invite til ninjaz..


bevis?
 

DeletedUser

Guest
joda, creds til deg det, dumt kanskje, men er ditt valg. jo dere hadde riktignok Rome samme med dere, men de ditchet dere fort, og valgte å ta iap. Men ja, dere har vært en god motstander, poeng tatt i betraktning. men som alt annet, må krigen en gang komme til en slutt, da først får vi vite hvem som blir stående som seierherrene.


snakker du om at dere tilba iap eller de??
 

DeletedUser

Guest
jeg vil si ninjaz er mye dårligere enn oss, når vi ser per spiller og poengene. Her er noen eks.

spillere som har vært under angrep i di siste, og tap for ninjaz:

første spiller: de har tilsammen mistet 3757 SM, 7038 SV, 19664 ØKS,1142 Spyd, 1172 LK, 507 TK, 203 Rams, + et par paladins

Andre spiller:
Bare opplyse om at ninjaz har tapt litt i overkant av 47000 tropper på angrepene mot meg "so far"....

Dette er sitat fra 2 spillere som har vært under angrep nå i 1 dag eller 2. Dette er ikke bare fordi ninjaz er dårlig til å angripe, men vi er ekstremt gode til å forsvare oss^^,

+ at ninjaz adler gråbyer som bare det. Vi har ikke tatt en gråby siden krigen startet.
 

DeletedUser

Guest
bare for å nevne en.
jonnernXD har ikke adlet noen fiendebyer siden krigen startet bare gråe.
dette er litt sløvt
 

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeje, hvis dere er så gode så vinner dere da
tror vi sier oss ferdig med denne diskusjonen og lar sluttresultatet tale for seg.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg vil si ninjaz er mye dårligere enn oss, når vi ser per spiller og poengene. Her er noen eks.

spillere som har vært under angrep i di siste, og tap for ninjaz:

første spiller: de har tilsammen mistet 3757 SM, 7038 SV, 19664 ØKS,1142 Spyd, 1172 LK, 507 TK, 203 Rams, + et par paladins

Andre spiller:
Bare opplyse om at ninjaz har tapt litt i overkant av 47000 tropper på angrepene mot meg "so far"....

Dette er sitat fra 2 spillere som har vært under angrep nå i 1 dag eller 2. Dette er ikke bare fordi ninjaz er dårlig til å angripe, men vi er ekstremt gode til å forsvare oss^^,

+ at ninjaz adler gråbyer som bare det. Vi har ikke tatt en gråby siden krigen startet.



?.....?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp