Topp 20: Spillere

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
1 Invicta AREA 1.087.124 - Kjenner bare 1 av disse karene, og er meget god spiller. Har ikke adlet så mye i det siste, men kommer nok tilbake???
2 LuriFAXXX AREA 1.002.989 - Kenny, Du er en god spiller, men du er nok litt for glad i gråbyer xD
3 Cujos AREA 974.331 - Ligger litt øde, med ikke noe spessiell front bortsett fra hinsides
4 Yuma TE 934.210 - Størst i TE, men vet ikke mere, men har nok å adle av.
5 almighty AREA 895.884 - Fikk en støyt av ACB her omdagen, og er flink til å adle seg mot rimmen
6 Munchlaxxxx P0k3 863.593 - Min helt! utrolig flink spiller som er utrolig flink til å organiserer, og ha kontroll!
7 Kayare AREA 850.551 - Leder av AREA, som ikke glir på skinner for tiden???? eller hva?
8 Donnes AREA 784.488 - Ich weis nich??
9 mixxx TE 776.269 - har tette cluster nær area, mere vet jeg ikke
10 Gruble TE 775.109 - nan
11 Schizo AREA 751.231 - Kristoffer, flink spiller! men søker dual!!
12 Magmar P0k3 743.058 -Kalou, min elskede! du er snart på toppen, flink spiller som har fin front :*
 

DeletedUser

Guest
vel...det yuma gjør her på v10 e vel lite å skryte over. internadling og ta inn spillere som duals for å adle byene e vel ingen prestasjon.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Før jeg kommer med lista mi vil jeg kritisere Robert!!

Redswan skrev:
Players to watch!
white-widdow
So Dope

Nesten! ;o


1 Invicta
Gjør det veldig bra ja, men tar ganske lette mål. Så vil ikke si at det er fantastisk. Bra gjort med farminga da. Og det kommer ikke av seg selv, så det skal kontoen ha. Rank 1 er jo kanon. Har vært litt slapp på adlinga i det siste. Ikke økt så masse. Kommer det et jafs snart?

2 LuriFAXXX
Joa, denne kontoen har fått mye tyn. Gjør det bra. Har jo masse front, så det er jo en grunn til at han adler grått. Alikevel har kenneth et rykte som viser at han er glad i barbarer. Blir jo ikke akkurat bedre med det her. Alikevel, grei spiller som ikke ser ut til å miste byer. Lider nok allikevel etter tapet av Robert.

3 Cujos
Går endel gråbyer og halvlette mål her også. Men skal ha for det han gjør. En koselig kar dette her. Gleder meg til å kjempe med han i fronten, da må han vise hva han virkelig duger til!! :)

4 Yuma
Har ikke hørt så mye om denne karen. Men ser jo at han klarer seg greit. Endel som har klaga på at han internadler mye. Om det er sant har jeg ikke skjekka før nå. Og jo, det er endel internadling her, men også noen ~H~ byer, noen få NWe byer også. Så det er ikke rein internadling han har vokst på. Er jo noen som må gjøre den jobben og. Har hørt nicket før mener jeg, men kan ikke huske å vite noe spessielt merkverdig. Uansett så er det bare å stå på å lage seg et bra rykte! :)

5 almighty
Har falt endel. ACB har gjort en bra jobb med denne karen

6 Munchlaxxxx
Kongen av alle konger. Kom fra så og si ingenplass og bare stormer forbi alt og alle. Bryr seg ingenting om hvem han skal ta. Rykter har ingenting å si. En spiller er en spiller, og han bare kjører på. Helt konge spiller. Er kjempe glad for at vi tok han inn. Kjempefront mot AREA som han holder stand fra. Ligger i toppen på OD listene også. Oser av selvtilitt! :)

7 Kayare
Kjenner jenta på kontoen her ganske godt, koselig og skummel. Rar varriant egentlig. Men tøff. IG veit jeg lite om hva de står for, men holder jo bra kurs her oppe! :) Tror dette er kjernen i AREA sammen med LuriFAXXX, knekker de to, knekker AREA. Det er jeg rimelig sikker på.

8 Donnes
Har jo hørt om deg endel. Men aldri visst hel hvem du er. Vet du kan sakene dine og skulle ønske jeg kunne kjempet mot deg. Ønsker deg lykke til videre.

9 mixxx
Bekalger, har rett og slett 0 peiling her.

10 Gruble
Vet svært lite her også. Sorry.

11 Schizo
Kristoffer er en av mine aller beste venner her inne! :) Har ikke kjent deg så altfor lenge, siden rundt jul begynte jeg å snakke mye med deg. Og det var helst mer tilfelig at jeg skulle leke en "Mumle II". Så utviklet det seg og blabla. Det slo virkelig igjennom da vi fikk beskjed om at vi lette begge etter duals på hp2, så da ble det jo masse kos og sånt. Kunne laga denne uendelig lang, men for å ikke kjede folket seg ihjel skal jeg si at dette er en spiller som kan sakene sine utolig bra. Pass dere for denne karen!

12 Magmar
N/A

13 SoulHunter
Var ikke du innom v2 elns? Vet ellers lite her...

14 Chevy Tahoe
Enda en TE, svært lite kunskap om den gården alltså.

15 Ukjent Hero
Ukjent ja. Det er han for meg! :p

16 Lord Imp
Har et artig rykte denne kontoen, veit ikke helt hvordan ståa er nå, men vet at det har blitt roligere på denne fronten etter mye "usportslig" spill.

17 scoutyy
Hmm. Artig navn ja! Har du masse speidere? Mener at han sliter litt på P0k3 fronten sin. Men ligger jo høyt oppe så bør jo ikke gjøre så altfor mye.

18 Hydreigon
To klassespillere. To jenter. To gullfunn på TW. Myh og Kristin. Kristin har gjort en utrolig jobb med å hjelpe folk nede i sør teritoriumet til P0k3. Og nå har hun endelig fått sjangsen til å bli litt mer ego og ta ting selv, slik som det skal være! Vi kjenner alle egenskapene og aktiviteten til Myh, og denne duoen kommer til å bli knallhard å knekke.

19 Pilgrim

Kjent nick, ellers ikke så mye å si... TE is hard stuff!!

20 Igglybuff
Are, Are, Are... Hvor skal jeg starte? Først og fremst .no's beste leder. Han setter stammen forran seg selv til all tid. Man kan si hva man vil om denna karen, men han er et idol for mange av oss TW-spillere. Når man er virkelig god pleier man å si f.eks: "Jeg er bedre enn Ex-Con!!!" :p Har aldri gjort det selv tho
emoticon-00122-itwasntme.gif



Denne lista er fra igår, men ble ikke ferdig så fortsatte idag, derfor den ikke er heeelt oppdatert.
 

DeletedUser

Guest
dårlig background sjekk her kalou.... soulhunter feks fullførte jo som rank 2 v6
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Nice liste, som fyller ut :D
kom med flere folkens!
Venter nok et rykte poeng på deg thomas :D
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
1 Invicta AREA 1.256.179 130 9663
Stått stille i ei stuund nå, sparer han adels eller han har blitt daffere. Veit det er 4-5 på kontoen her så må nesten være på 1.plass da

2 LuriFAXXX AREA 1.020.128 118 8645
Gråby horer, men flinke spillere på kontoen, er enn dryg spilller og handle opp med når han kun sender adels om nettene :(

3 Cujos AREA 947.354 106 8937
Slitter mot p0k3 nå, suprem og magmar vil vel vise at d ikke er til og kødde med

4 Yuma TE 936.929 98 9561
Flink spiller, selv om 2/4 delere kommer fra interadling har han også slaktet -h-, kjempe spiller, men spørs om hvordan det går med donnes når han setter på speeden da

5 Kayare AREA 911.971 95 9600
Lederen av area og enn av d du kan kalle gode i area som er flinke og ikke mye bråk med denne karn

6 almighty AREA 898.044 104 8635
mye som har skjedd rundt denne kontoen men ser ut som acb har slutta og nuka deg 24/7 men tror nok du blir tatt og spiste nedover snart

7 Munchlaxxxx P0k3 870.788 93 9363
Beste spilleren innen topp 20. Hadde aldri hørt om deg før v10, flink spiller

8 Donnes AREA 847.153 115 7367
Denne spillern har fått bank av te i det siste, men nå ser det ut som han har fått støtte og te sin tur for bank bank

9 Gruble TE 798.274 82 9735
Er overrasket over at han er på topp 10, men mye interadling dessverre så du har svikta stort

10 Schizo AREA 775.207 85 9120
Flink spiller. k2 og schizo som er på den, var vist banna for ikke lenge siden også.

11 Magmar P0k3 770.324 82 9394
Åh han er awesome <33 topp 1 snart om han gidder. <3 du har lært meg alt om tw

12 SoulHunter AREA 747.135 81 9224
Flink spillere som sleitt i starten av og ingen trodde han kom på topp 15 eingang, men som sakt soulhunter kan det meste så d. Elsker denne spilleren <3

13 Chevy Tahoe TE 723.781 70 10340
Dritter seg stadig ut på foruma av og til, har vært i mye trøbbel, men han ligger fint til og tetter klustert mot area?

14 Ukjent Hero TE 687.579 74 9292
Du er jo ukjent

15 Lord Imp AREA 646.073 71 9100
ett ord du fortjener ikke dette

16 Igglybuff P0k3 585.820 88 6657
Are Are det eineste du kan er og lede stammer til og vinnen verden og grå by adle, som mumle skulle sakt det før du er enn sulliker uten grenser, men elsker denne fyren. Han er best<3

17 scoutyy AREA 575.387 60 9590
Hvem er du :) men du gjør jo d bra fordi

18 Hydreigon P0k3 560.851 61 9194
Flinke spillere som drar sikkert oppover snart i ranker

19 Pilgrim TE 548.475 59 9296
Stor troa på at du stiger oppover jeg

20 NemesisDK AREA 541.724 55 9850
Ein dansk fyr som er flink :))

11 spillere fra AREA

5 spillere fra TE

[4 spillere fra p0k3
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
2 LuriFAXXX AREA 1.020.128 118 8645
Gråby horer, men flinke spillere på kontoen, er enn dryg spilller og handle opp med når han kun sender adels om nettene

Noen folk eier ikke døgnrytme (me that is). Litt kleint og kalle meg gråbyhore når det er jeg fra AREA som har adlet mest P0k3 byer.. Nuvel :(

Ellers, gg liste. Fint at folk tar initiativ og skaper stemning på forumet, me like!
 
Topp