Diskusjon rundt v11

DeletedUser

Guest
Nå må dere huske på at alle "kreative" forslag, må gå til innogames. De kan da velge om de vil ha det med i spillet i en fremtidig oppdatering.
Derfor vil vel alle forslag som ikke finnes i spillet fra før, ikke gå ann å ha med i v11 (desverre)

Men hadde likt veldig mye om man kunne liket statusen om å få startet v11 snart, kan bare ikke vente :)

Grunnen til at jeg (og sikkert mange andre) ikke vil starte på de allerede eksiterende verdnene er jo somsagt at det er vanskelig å bygge opp kontoen sin, og de store dominerer alt for mye fra før og jeg ville ikke ha hatt en sjansje da :Redface: (nye ikoner? :Neutral:)

Er ikke for en hurtig start, start fra scratch og bygg deg oppover! No hauls hadde vært interesangt... La oss se hvor mange som ikke gidder å bygge tropper :LOL:
 

Alienelite12

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Jeg vil påstå at den mest vellykkede verdenen på .no var v2, og jeg ville elsket å sett ''en ny versjon'' av den verden på v11!

Det aller viktigste er 2 i speed:)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Fint med relativt høy medlemsgrense. Blir det mange store stamme familier med de som ikke får lov å være med i premades :) Kan føre til mange spillere på denne verden.
 

DeletedUser

Guest
Premiumfunksjoner Alle*

*Alle premiumfunksjoner betyr;
- Halvering av byggetid - 10pp
- Fullfør umiddelbart, gjør det mulig å gjøre ferdig en ordre umiddelbart når det er 20 minutter igjen av byggetiden - 10pp
- Billigere bygningskostnader - 30pp
- Farmeassistent
- Kontoadmin
- Handelsbonus, handelsmenn beveger seg 50% raskere og bærer 50% mer
- Ressursbonus, gjør det mulig å kjøpe til seg 20% mer ressursproduksjon per time
- Ressurshandel, gjør det mulig å handle på marked med en spesifikk ratio - 0.7 på v11.
Eksempel: Du gir 700 leire og får 1000 tømmer.

Jeg velger å boikotte denne verdenen pga dette. Ødelegger spillet når muligheten til å kjøpe seg til seier er der. PK betaler jeg fordi det gjør hele spillet lettere å bruke. Men ekstra ressprodd og raskere handelsmenn, halvering og fullfør umiddelbart er unødvendig.

Er innogames som har tvunget fram dette regner jeg med. så ikke noe vondt til .no teamet det her :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Likte faktisk innstillingene veldig godt, bare synd jeg er opptatt med nok servere allerede :blush:
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Nei pinadø. Har vi fådt nye PP funksjoner? Jaja, dei som har ræva full av peng vinne :D

Eg for min del joiner nok ikkje v11. Uff, måtte starte veka eg starter på Klasse A1 kurs, spansk stil, matte innlevering, og det nærmer seg ny runde med tentamen/eksamen. Søren tute :/

Jaja, nokon som veit om eit par gode Premader? :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg velger å boikotte denne verdenen pga dette. Ødelegger spillet når muligheten til å kjøpe seg til seier er der. PK betaler jeg fordi det gjør hele spillet lettere å bruke. Men ekstra ressprodd og raskere handelsmenn, halvering og fullfør umiddelbart er unødvendig.

Er innogames som har tvunget fram dette regner jeg med. så ikke noe vondt til .no teamet det her :)

Slenger meg på den du (yes)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg velger å boikotte denne verdenen pga dette. Ødelegger spillet når muligheten til å kjøpe seg til seier er der. PK betaler jeg fordi det gjør hele spillet lettere å bruke. Men ekstra ressprodd og raskere handelsmenn, halvering og fullfør umiddelbart er unødvendig.

Er innogames som har tvunget fram dette regner jeg med. så ikke noe vondt til .no teamet det her :)


Det stemmer at det er Innogames som har tvunget igjennom premiumfunksjonene, og det kommer av at dem ønsker minst èn verden på hver versjon som har alle funksjonene aktivert.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Makan til drittinstillinger. Kos dere med V11, skal sørge for at jeg ikke setter min fot der.
 

DeletedUser

Guest
Hadde gledet meg til v11, men nå ble jeg utrolig skuffet.
Blir nok boikott her også. (party)
 

DeletedUser

Guest
Altså, 40 stk. Per stamme og ingen limited farme grense !?

Hvor ble av flertallet?
 

DeletedUser

Guest
Makan til sleipe innstillinger, her er det jo bare å kjøpe seg til seier (yes)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Dummeste innstillingene jeg har sett.

EDIT:
Jeg er forresten kvalmende rik. Kanskje jeg skal kjøpe meg til seier?

*Alle premiumfunksjoner betyr;
- Halvering av byggetid - 10pp
- Fullfør umiddelbart, gjør det mulig å gjøre ferdig en ordre umiddelbart når det er 20 minutter igjen av byggetiden - 10pp
- Billigere bygningskostnader - 30pp
- Farmeassistent
- Kontoadmin
- Handelsbonus, handelsmenn beveger seg 50% raskere og bærer 50% mer
- Ressursbonus, gjør det mulig å kjøpe til seg 20% mer ressursproduksjon per time
- Ressurshandel, gjør det mulig å handle på marked med en spesifikk ratio - 0.7 på v11.
Eksempel: Du gir 700 leire og får 1000 tømmer.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hørt om å stå på litt og stå i mot det InnoGames vil få frem?

Høres bare ut som dere sa okey, vi gjør som dere vil selv om vi vet det vil være en grav for .no for min del altså.
 
Topp