Diskusjon rundt v11

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Heisann!

Jeg vil tro at det ikke er så fryktelig lenge til vi åpner V11, og i den forbindelse så trenger jeg hjelp fra dere. Det har blitt oppretta noen tråder ang dette allerede, men jeg tenkte likevel at jeg skulle lage min egen tråd. Jeg har fått ønsker fra noen spillere hvor dem ønsker en verden med de samme innstillingene som v2 eller v6. Andre derimot ønsker å prøve seg på andre innstillinger - no haul/limited haul bl.a!


Hva ønsker DU?
Jeg er åpen for andre forslag.
 
Sist redigert:

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Når vi starter vil jeg helst starte med ressursfeltene: Tre 9, leire 6 og jern 3.
Og vi bør også ha de oppdragene opp til høyre, men kanskje ikke alle. (Det vil gjøre at vi får en raskere og bedre start :))
Ja og noe ala v2

-VtC
 

DeletedUser

Guest
En verden som V2 hadde vert perfekt. limited hauls er greit å ha også :)

Men vær så snill, ikke lag en verden med bruk av premium på halvering og øke 20 % ress osv. Det vil gjøre verden enda mindre enn V10..

se på kartet over alle verden, og se hvor liten V10 er -.-

http://no.twmaps.org/
 

DeletedUser

Guest
en verden med haul limit med speed 2 så kanksje jeg gidder å joine enda en tw verden :eek:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
No hauls og relativt rask fart (for at det ikke skal gå alt for sent) :)

eller

Nøyaktige v2 innstillinger
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
V2 instillinger og No Haul. Skal vi først begrense farminga, kan vi like gjerne fjerne den :p

Men nei takk til kyrkje og Pakke-systemet på akademiet! :D
 

DeletedUser

Guest
Ikke kirke, Limited hauls, GM system. Speed 3

Og IKKE halvering av bygninger og 20 % mere ress for 40 pp osv, ødelegger spillet til de grader.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Limited hauls, speed 2 (troppespeed 0,5). Gullmynter, ingen kirke, ingen nattbonus, paladin uten sterke våpen, bueskyttere, ikke halvering eller slike ting, ingen moral, gråbyer vokser sakte til 1,5k.

Da skulle jeg vurdert å starte opp :p
 

DeletedUser

Guest
Limited hauls, speed 2 (troppespeed 2). pakker, ingen kirke, ingen nattbonus, paladin uten sterke våpen, bueskyttere, halvering ,ingen moral, gråbyer vokser sakte til 5k.
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Limited hauls
Speed 5 <--- Hva er det forteste en vanlig server kan ha?
Troppespeed 1
Gullmynter
Ingen kirke
Ingen Nattbonus
Vanlig Paladin
Bue
Gråbyer vokser sakte til 3k.

Ikke noe halvering av byggetid

Mvh ingmo
 

DeletedUser

Guest
Det som kunne ha vøri arti var en verden me låg speed, jinne 0.5 eller mindre. Samtidi me limited hauls + nattbonus. Dætta førr å førrhindre at duals ødlegger væla slik som i classicen.

Førr å promotere stammeaspekte kunne det au vøri intresannt me ei væl uten millisekkunner, slikk at sniping var umili. Kombinert me den låge speeden ville da stammeinteraksjon væra essensielt. Tå andre innstillinger førr å promotere det strategisk/taktiske aspekte tå spelle skulle je jinne ha sett kjærke.

:)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du bruker for vanskelige ord, Momle. Prompiere og askepete?
Hjælp!

Sålenge troppespeeden super lav. Samtidig som vanlig speeden kan være ganske høy. Slik at jeg kan resshore så er jeg meget fornøyd. :)
Krike er også morsom! :)
 

donkiller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Nei takk til kirke.

Heller ikke katapult våpen hos paladin. De som får det blir nesten umulig å ta.

Stammemedlemmersgrense bør også utvides til minst 50. 25 blir altfor lite og mange stammer danner familie, noe som gjør det hele rotete og kaos.
 

DeletedUser

Guest
Alle her som chatter her nå kunne lage stamme sammen ^^ det hadde vert koselig :p
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg ønsker også noe ala V1/V2.

Men noe som også kunne være morsomt er Limited Hauls/No hauls. Noe annet er stammegrense på rundt 50. Har en følelse av at det blir litt værre for Premades med litt større stammegrense. (Ikke at jeg har noe problem med å finne meg premade :p )

Kirke - Helst ikke.
Fakkel som er OP - Neitakk :)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
  • No-Haul
  • Høy speed
  • Ikke kirke
  • Lav troopspeed
  • Gårds limit


Eller

  • Limited-Haul
  • Normal speed
  • N3 start (2,2k poeng)
  • Nattbonus
  • Høy troopspeed
  • Gårdslimit

 

tomha120393

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
i

Kanskje en type classic med kirke, paladin og bonuslandsbyer :) Kanskje flere nivåer på alle byggene. Og en prest.
 
Topp