Diskusjon rundt v11

DeletedUser

Guest
Som sagt kun for noen poster siden; vi har ingenting med de premiumfunksjonene å gjøre. :)

Burde hvertfall være mulig å snakke litt fornuft til innogames når 99% av alle spillerne på .no hater de nye premiumfunksjonene.

Edit: Troppespeeden hater også de fleste, trodde dette kom til å bli en bra verden, men nå får jeg vente på v12, men tipper nok at tribalwars.no er glemt til den tid.
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Forresten er det flott å se at IG og teamet hjelper folk med å slutte! Det er jeg evig takknemlig for :)
 

DeletedUser

Guest
Skyt meg i hue og kall meg en krakk, hva er dette for noe?! :jsur:
Ikke noe mot teamet men dette var unødvendig av inno, hvor ble det av den tiden når verdner ble vunnet av de beste, ikke de rikeste?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hørt om å stå på litt og stå i mot det InnoGames vil få frem?

Høres bare ut som dere sa okey, vi gjør som dere vil selv om vi vet det vil være en grav for .no for min del altså.

Hva vet du om hvorvidt vi/jeg står opp mot Innogames eller ikke? Jeg gjør ikke annet enn å krangle med dem - ta V10 f.eks som skulle hatt helt andre innstillinger enn hva det ble.. Likevel fikk jeg det til å bli til hva dere hadde stemt på i undersøkelsen vår. Hadde jeg sagt "okay" til alt dem sa, så hadde V10 vært en fullstendig annen verden, men akkurat dette fikk jeg ikke endra da dem som allerede nevnt; ønsker en verden på hver versjon med alle premiumfunksjonene aktivert.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Tror jeg boikotter dette, sammen med 95% av de andre på .no :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Verste jeg har sett...
Slenger meg på boikotten her ja...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hva vet du om hvorvidt vi/jeg står opp mot Innogames eller ikke? Jeg gjør ikke annet enn å krangle med dem - ta V10 f.eks som skulle hatt helt andre innstillinger enn hva det ble.. Likevel fikk jeg det til å bli til hva dere hadde stemt på i undersøkelsen vår. Hadde jeg sagt "okay" til alt dem sa, så hadde V10 vært en fullstendig annen verden, men akkurat dette fikk jeg ikke endra da dem som allerede nevnt; ønsker en verden på hver versjon med alle premiumfunksjonene aktivert.

Så innogames driter rett og slett hva vi synes om innstillinger? Driter i sine egne spiller, skal vi drite i dem også da? Det blir akkurat det samma. Hva er dette for noe tull de driver med? Gir det mening å jobbe for folk som dette? De har absolutt ingen forståelse på oss forbrukere, premiumfunksjoner, hvorfor har de fått for seg at det skal et sted på alle servere? Gikk økonomisjefen deres ut av skolen når han slutta på ungdomsskolen? Virker nesten sånn. Dette her er bare helt på trynet, de har klart å dra dette spillet lenger og lenger ned i avgrunnen, og CM'ene må stå imot dette tullet her.
 

DeletedUser

Guest
oh herregud for en dritt innstilling, jeg tipper at denne verden kommer til å bli siste verden på .no. .No vil sånn serr snart gå konkurs. Under 1000 folk vil spille på den verden. Nei as jeg er skuffa nå :/
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392

Så innogames driter rett og slett hva vi synes om innstillinger? Driter i sine egne spiller, skal vi drite i dem også da? Det blir akkurat det samma. Hva er dette for noe tull de driver med? Gir det mening å jobbe for folk som dette? De har absolutt ingen forståelse på oss forbrukere, premiumfunksjoner, hvorfor har de fått for seg at det skal et sted på alle servere? Gikk økonomisjefen deres ut av skolen når han slutta på ungdomsskolen? Virker nesten sånn. Dette her er bare helt på trynet, de har klart å dra dette spillet lenger og lenger ned i avgrunnen, og CM'ene må stå imot dette tullet her.

Nei, det handler om at det er enkelte ting Innogames kjører på alle versjoner - nye versjoner (7.0, 8.0) og en ny verden med noob innstillinger... og nå premiumfunksjoner.

Vi står egentlig ganske fritt til å velge innstillinger selv, noe som også er mye av grunnen til at våre verdener har veldig lite premiumfunksjoner aktivert.. men av og til (som nå) får vi dem alle på en gang.
 

DeletedUser

Guest
Oioioi saftige innstillinger. Hiver meg på boikott bølgen, så får man heller slutte med TW etter v9 :)
 

DeletedUser

Guest
Nei, det handler om at det er enkelte ting Innogames kjører på alle versjoner - nye versjoner (7.0, 8.0) og en ny verden med noob innstillinger... og nå premiumfunksjoner.

Vi står egentlig ganske fritt til å velge innstillinger selv, noe som også er mye av grunnen til at våre verdener har veldig lite premiumfunksjoner aktivert.. men av og til (som nå) får vi dem alle på en gang.

Så det de mener er at nye spillere skal kjøpe seg til seier? greit de oppdaterer versjonene, men vi har såpass få verdner at vi i det minste får ha noen bra nye verdner som kommer, på store servere starter de ofte opp med 2 verdner når det er sånn her, innimellom hvertfall; 1 verden med noobinnstillinger og i dette tilfelle premiumfunksjoner som vi har hatt før. Bare ikke de helt nyeste. Dere så hvor mye misnøye det førte med seg når det var? Nå blir det bare enda verre. Det her er absolutt ikke en noobverden, og ikke spillervennelig heller. Her er det de med dypest lomme som tar seg til seiern. Innstillingene var greie, untatt troppehastighten som folk klaga over på v10 (nå blir det enda treigere igjen grunnet speed 1.6). Innogames kan sette alle disse premiumfunksjonene til servere som har råd til å tape spillere, eller der det spiller en god del fler. Ikke her vi får en ny server litt oftere enn hvert halvår. Vil gi deg et råd om å sterkt revurdere premiumfunksjonene på v11, og troppehastigheten er et pluss også, men ikke nødvendig.
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hva vet du om hvorvidt vi/jeg står opp mot Innogames eller ikke? Jeg gjør ikke annet enn å krangle med dem - ta V10 f.eks som skulle hatt helt andre innstillinger enn hva det ble.. Likevel fikk jeg det til å bli til hva dere hadde stemt på i undersøkelsen vår. Hadde jeg sagt "okay" til alt dem sa, så hadde V10 vært en fullstendig annen verden, men akkurat dette fikk jeg ikke endra da dem som allerede nevnt; ønsker en verden på hver versjon med alle premiumfunksjonene aktivert.

Hva du har gjort tidligere har ingenting med ditt bidrag mot InnoGames og V11, nå må jeg minne deg om å holde deg on topic da dette handler om V11 og den jobben som da er gjort mot V11 og ikke V10.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hva du har gjort tidligere har ingenting med ditt bidrag mot InnoGames og V11, nå må jeg minne deg om å holde deg on topic da dette handler om V11 og den jobben som da er gjort mot V11 og ikke V10.

Og igjen spør jeg deg om hva du vet om hvorvidt jeg står opp mot Innogames eller ikke. Du har ingen anelse om hva jeg gjør og ikke gjør i den sammenhengen. Som jeg også sa i mitt forrige svar så gjør jeg ikke annet enn å krangle med Innogames når det kommer til innstillinger på våre verdener. Dem ønsker en ting som er populært hos de større versjonene, og jeg ønsker ting som passer for oss. Som regel går det rette veien, men ikke når dem er bestemt på at noe skal være på minst en verden.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Syns teamet har skjerpet seg betraktelig med Ronja i spiss jeg! (yes)

Kan du ikke heller lage en ny tråd der du tar opp dette Sander? Tviler på at dette har noe stor innvirkning på at teamet skjerper seg, men derimot blir irriterte :)
 
Topp