Diskusjon rundt v11

DeletedUser

Guest
V11 innstillingan blir artige ^^

Håpe bare ikkje premiumfunksjonan koste alt for mykkje :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg oppfordrer til en boikott av V11, min mening er at Dakapo har nok gjort så godt hun kan ovenfor Innogames og at i denne saken kunne ingen klart å påvirke dem, det vi kan gjøre er jo å vise innogames at denne verdenen holder vi oss unna og de skulle lyttet til de rådene Dakapo ga dem.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Not sander. Its me Sven :p
Oh okay. Well, good luck then :) For your own sake, I most certainly hope you do better this round than the previous round. :) And by the way; remember that this is a Norwegian forum, so you'll have to write in Norwegian. :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Da har vi sett at innstillingene på v11 er noe søppel.

Sett den i endgame og bli ferdig med makkverket.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Er det ikke i sånne situasjoner man blir betalt for å "finne" glitches i systemet? (nod)

Jeg mener at Morten burde få tilbake dobbelt så mye PP som han har brukt dersom verdenen restartes. (giggle) :party:
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Er det ikke i sånne situasjoner man blir betalt for å "finne" glitches i systemet? (nod)

Jeg mener at Morten burde få tilbake dobbelt så mye PP som han har brukt dersom verdenen restartes. (giggle) :party:

Hallelujah, hallelujah - HALLELUJAAAAH
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener dette blir helt feil. De sier jeg til ledelsen på .no Innstlingene er klare. På hva mann kan bruke pp og slikt på og da blir de feil og endre på dem pga en slik som meg finner ut ting. Mener dette blir unfair. Men seff bare hold den på 0.9 til eg har fåt kjøpt mer PP god deal Team !
 

DeletedUser

Guest
Nisse.. Om det er noen som har ødelagt verden 11, så er det innogames, som prakka på oss alle disse ekstra premiumsfunksjonene. Ekans viser bare hvor galt det kan gå, når slike funksjoner blir missbrukt (innenfor lovlige grenser).
 

DeletedUser

Guest
Ble litt sur når eg hørte det men tenk no, no starta den kansje på nytt :)
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Kan noen si meg en ting her? Hvordan fikk dere ideen om å få alle dem pp-instillingene? Er ike bare en person som sier "ja det skal være sånn og sånn"! Det må jo være demokratisk? Så regner med at de fleste i tw-team og inno har bestemt at det skulle bli med penge samler for dem?
 
Topp