Topp 20: Spillere

DeletedUser

Guest
18 Aerodactyl P0k3 803.279 78 10298
Sviker!!!! Nikolai tidligere dual på Cujos som vi nå vet lekte info til Pok3 og stakk fra Cujos til fordel for denne kontoen.
har på INGEN måter imponert meg.

Hehe, skjønte at dem måtte ha noe insideinfo. P0k3 ville ikke klart seg imot oss i en skikkelig fair fight ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Forstår litt bedre hvorfor Niko stakk fra Cujos nå, uten at jeg skal si for mye (giggle)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hmmm. Inside-info har gått meg hus forbi i hvertfall. Det er ikke noe automatikk at en person som spiller i en annen stamme senere har vært spion i sin tidligere stamme.
 

DeletedUser

Guest
Nikko var aldri en sviker i mine øyne. Han ville ikke spille på cujos lengre. Jeg og Nikko snakket sammen og han ville spille med meg, jeg var mer enn lykkelig for akkuratt det fordi jeg hadde vel søkt dual i flere måneder pluss at jeg kjente nikko fra før.
Men men. area på sitt beste nekta oss akkuratt det. (emo)
 

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
I mine øyne er Nikolai en sviker som jeg aldri vil spille med mer. uansett så lang tid det tar. ikke snakke med han heller.


makan til fjott -.-:hmm:
 

DeletedUser

Guest
8 Hydreigon P0k3 1.152.944 130 8869
Svein og Marita spilt flere verdener med dem både med og mot. kjempe koselige begge to. Kristin derimot er ukjent for meg men fikk kjenne vreden hennes da jeg postet en liten post for å irritere pok3 litt^^.



Øhhh, viste ikke at vi hadde mannfolk på kontoen !
 

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
mehehe kvinner trenger som regel en man til å holde styr på ting og tang ^^.

som selvsagt begge parter tjener på
 

DeletedUser

Guest
å se ned på Kristin og Marita er nesten det samme som å se ned på Mikkel.. så pass på ka dere skriver her karer! (rofl)
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Sorgens!
Ingen positive rykte poeng på Denne gutter?

uff å uff, jeg fikk bare to negative fra kristin og myh :Neutral:
Så hjelp meg med noen positive for å erte damene her :)
bææææ... :)
 

DeletedUser

Guest
Sorgens!
Ingen positive rykte poeng på Denne gutter?

uff å uff, jeg fikk bare to negative fra kristin og myh :Neutral:
Så hjelp meg med noen positive for å erte damene her :)
bææææ... :)

hvorfor i det hele tatt gidde og erte noen damer som uansett eier deg? (wasntme)
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Fordi du er alt for seriøs sindick :p

Fordi det er gøy vell, and kristin my sheep with jumping tau!
 
Topp