Fikset Tilrettelegging for TW helligdager

DeletedUser

Guest
Så blir jeg litt usikker på hvor sikre disse spillerne bør føle seg. Jeg vet ikke om det er mulig å ha en fred med angrepssperre heller. Men en fred slik den er nå er ikke en hvilepute hvor man kan sitte og nyte fritiden slik du skisserer i innlegget dit.

Mener å huske at det var angrepssperre på julaften i fjor :)
 

DeletedUser

Guest
Støtter dette. Ikke bare at det er fred, men at det dermed ikke er mulig å time inn slik at angrep skal treffe akkurat når freden er over. Siden slik timing dermed ødelegger freden.
Enten fred på denne måten, eller så er det strengt tatt lite vits i freden i det hele tatt.
 

DeletedUser

Guest
Mods tenker du på? Det tar alltid noen dager før de svarer på en tråd. Litt for "å ta tempen" på om forslaget støttes.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det er et godt forslag Windsy, og det burde være mulig å gjennomføre. Jul- og nyttårsfred er ganske sikre.. det eneste vi står igjen med da er hvordan vi skal gjøre det med 17. mai freden. Skal den vare fra midnatt til midnatt, eller kun de timene man normalt feirer 17. mai? Skal vi ha angrepssperre den tiden eller ikke osv.

Når vi har kommet opp med et forslag rundt dette vil jeg opprette en egen tråd rundt det, sånn at vi kan bruke den til å diskutere ting nærmere. Jeg ønsker å inkludere spillerne i akkurat den delen.
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Jeg er for en fred fra midnatt til midnatt, og angreps sperre fra 8:00 til 20:00, da får man feiret 17-mai i fred og ro som man burde :)

Mvh ingmo
 

DeletedUser

Guest
Vi feirer jo 17. Mai fordi det er nasjonaldagen til Norge, og 17. mai varer fra 00.00-24.00. Så syns vi burde hatt fred i disse 24 timene også :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg er for en fred fra midnatt til midnatt, og angreps sperre fra 8:00 til 20:00, da får man feiret 17-mai i fred og ro som man burde :)

Mvh ingmo

hva med støtte? Skal man kunne stakke opp byer i denne perioden? Hvis man ikke kan angripe bør man heller ikke kunne sende støtte i samme periode mener jeg. Støtte kommer på besøk og drar hjem igjen.
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Går ikke støtte under angrepsperre? det sier seg vell kanskje selv at det ikke gjør det når du hetter angrepsperre?

Hm, jeg personlig har ikke tenkt noe spesielt over det med støtte, men det er vell sånn at man kan sende støtte under fred i dag da?

Mvh ingmo
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Går ikke støtte under angrepsperre? det sier seg vell kanskje selv at det ikke gjør det når du hetter angrepsperre?

Hm, jeg personlig har ikke tenkt noe spesielt over det med støtte, men det er vell sånn at man kan sende støtte under fred i dag da?

Mvh ingmo

Tidligere har man kunnet sende støtte og få inn støtte under hele freden. Det blir jo litt urettferdig at de som angriper ikke kan dette i en periode mens de som er i skikkelig trøbbel kan få ett pusterom og reorganisere og få inn masse støtte i samme periode.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Tipper noen kan fort beskylde noen for å jukse i freden. bygget mur og sendt inn støtte etc. blir vel ett nytt hyle/syte kor på V1 sectionen det. WIC bygger mur i og sender inn støtte i freden. WIC jukser... (wasntme)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det er ikke mulig, såvidt jeg kan se å forhindre at støtte kan bli sendt uten fred.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det er ikke mulig, såvidt jeg kan se å forhindre at støtte kan bli sendt uten fred.

Da forstår jeg ikke helt hva dere vil med disse fredene, er det ett tiltak for å drøye ut kriger så innogames kan tjene mer penger på oss?
 

DeletedUser

Guest
Nå kverrulerer dere bare...
Det heter ikke "fred" uten grunn. Det vil si at man ikke kan angripe hverandre. Hva fienden gjør i en ordentlig krig når det er fred, driter det andre parten i sålenge de ikke angriper fienden.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Nå kverrulerer dere bare...
Det heter ikke "fred" uten grunn. Det vil si at man ikke kan angripe hverandre. Hva fienden gjør i en ordentlig krig når det er fred, driter det andre parten i sålenge de ikke angriper fienden.

Så måneder med knallhard jobbing og angrep skal belønnes med straff og en stor fordel til de som sliter?? tja. det drøyer da ut krigene og Innogames tjener mer penger. Profitt Rustern. Det er det eneste inno tenker på, se bare på innstillingene på V11 så forstår du vel det.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Greit de ønsker å tjene penger, men tror faktisk det ligger mer bak dette enn kun profitt og fortjeneste. Det er nå etter min mening mer innviklet enn som så..
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror faktisk at fred til forskjellige tidspunkter er et etterspurt ønske fra brukerne på mange servere, ikke et sneaky triks fra innogames for å forlenge alle kriger med to-tre dager per år.

Grasrota er nemlig ikke så veldig hardcore, og de er flest..
 
Topp