Statestikk over krigen

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Reglene på tribalwars.no er laget for å gi mest mulig rettferdige verdener, og det er ikke slik at de tre stammene du nevner her på noen måte har laget denne regelen.

___

Grimlock, veldig fine lister! Denne tråden her skal jeg følge med på hvis du kommer med fler, slik statistikk er spennende :)

Fakta er at hfo,bol,rng siden har hylt i mange mnd om regler og juks, noe som har resultert i disse regelendringene som har kommet nå, at dere bruker de samme reglenedringene som en unnskyldning for tap er jo rett og slett morsomt :D
 

DeletedUser

Guest
Tredje og siste advarsel, tilbake til topic. Hvis dere fortsetter så blir det infraction.
 

DeletedUser

Guest
Brace yourselves! MD has many AM! :O

Kommer nok til å komme tilbake på min kjære 1. plass om ikke lenge ;)
Stjele alle poengene fra RNG! MWhahahaha. Så statistikken WIC-RNG kommer nok til å gå kraftig i vår favør framover.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan si uten mye nøling at MD har fortjent 1 plassen mer en noen andre på v1, du er poenghore til 1000. Men koselig å se deg på forumet, lenge siden sist jeg så det.
 

balle klorin

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Den som har ligget der mest fortjener vel det mest...
Hvordan byer anskaffes betyr veldig lite.Om det er grått eller noe annet spiller det ingen rolle.
Jeg har spilt på min måte og står for det.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at du ligger der pr.dags dato, om du fortjener det er opp til hver enkelt og bestemme. Men vil si dette (5 Balle Klorin [H.F.O] 357,79 Mio.) er ikke en plassering 1 plass verdt i oda. Om du har fortjent 1 plassen kan være så, 2 plassen derimot hersker det liten tvil i hos meg (50 michaelh3877 [WIC] 115,50 Mio.) Med flest byer på hele v1 er ikke dette i nærheten av godt nok...Uansett hvilke unnskyldninger. Stort sett grått og internadlinger her. Mens 4 plassen derimot md, tar så og si bare fiendebyer og ligger overlegent på 1 plass i oda, for meg hersker det liten tvil hvem som fortjener 1 plassen av topp 5.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Enig i det der, Sunny, men når det er sagt så har BK blitt litt mer aktiv i krigingen :)
 

balle klorin

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Alle har lov til å ha sin mening om dette ;)
Er ikke stor forskjell på å ta gråbyer i forhold til innaktive fiender..
Kun at det ser bedre ut på stats.



Og du som sitter å dømmer meg vet jeg ikke hvem er.
 

DeletedUser

Guest
Nå for tiden har md tatt veldig mye av deeef, han er for øyblikket inaktiv...Men jeg vil si det er et resultat på mange mnd med press fra md sin side og muligens og andre wic spillere, slike ting kommer ikke av seg selv, det er ofte underbyggende årsaker.
 

DeletedUser

Guest
Oppskriften til å komme på 1. plass er enkel. Adle grått, angripe minst mulig, ha få frontbyer og bruke 95% av ressursene på mynter.

Jeg har høyest ODA av alle og en grei ODD, så syntes det er rart at jeg har klart å holde meg på topp. Det er stor forskjell på å adle innaktive og gråbyer. Innaktive spillere kan plutselig få en aktiv KV og ANGRIPE tilbake, eller forvare seg. Gråbyer gjør.. vel ingenting.

Jeg har ikke ligget på 1. plass lenge før, men det har rett og slett med at jeg ikke liker å adle grått.. De andre på topp 5 adler 10 ganger mer grått enn meg, enkelte mer.

Så målet er bare å komme opp dit selv. Jeg har ingen planer om å holde meg der lenge. Setter enkle mål, men går den lange omveien for å nå de, rett og slett pga egne prinsipper. :p
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Oppskriften til å komme på 1. plass er enkel. Adle grått, angripe minst mulig, ha få frontbyer og bruke 95% av ressursene på mynter.

Jeg har høyest ODA av alle og en grei ODD, så syntes det er rart at jeg har klart å holde meg på topp. Det er stor forskjell på å adle innaktive og gråbyer. Innaktive spillere kan plutselig få en aktiv KV og ANGRIPE tilbake, eller forvare seg. Gråbyer gjør.. vel ingenting.

Jeg har ikke ligget på 1. plass lenge før, men det har rett og slett med at jeg ikke liker å adle grått.. De andre på topp 5 adler 10 ganger mer grått enn meg, enkelte mer.

Så målet er bare å komme opp dit selv. Jeg har ingen planer om å holde meg der lenge. Setter enkle mål, men går den lange omveien for å nå de, rett og slett pga egne prinsipper. :p

Tja, topp 5 er noen poenghorer alle sammen. enten grå/innadling hovedsaklig utenom MD, mens MD trekker ned inntrykket med å bygge ut byene bare for å få mere poeng. Men er vel liten tvil om at det er MD som er den eneste krigern på topp 5 nå.
 

DeletedUser

Guest
Når det er sagt, creds til deg paal, 800 byer mindre enn den som har mest på v1, likevel 2 plass på oda, du fortjener mer! Det går veldig mye fiender hos deg også :D
 

DeletedUser

Guest
For ikke å være så trangsynt så er bgm og windsy to spillere som har samme holdning som md og paal til en viss grad, mye angreps vilje fremover hos de også! :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
For ikke å være så trangsynt så er bgm og windsy to spillere som har samme holdning som md og paal til en viss grad, mye angreps vilje fremover hos de også! :)

De er flinke krigere, men den kampanjen de kjører mot alle som ikke er på deres side er reint psykopatisk og det lukter tapere av dem begge. De har vel beskyldt alle som ikke er med dem for ett eller annet på V1. Disse spiller langt fra fair, dessverre.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
De er flinke krigere, men den kampanjen de kjører mot alle som ikke er på deres side er reint psykopatisk og det lukter tapere av dem begge. De har vel beskyldt alle som ikke er med dem for ett eller annet på V1. Disse spiller langt fra fair, dessverre.

Hmm, jeg skjønner at WIC ikke liker å få incs i retur, men det er vel en del av gamet, er det ikke? :p
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hmm, jeg skjønner at WIC ikke liker å få incs i retur, men det er vel en del av gamet, er det ikke? :p

Jeg elsker inc. , men det er sikkert noen i wic som ikke liker det like mye, det jeg sikter til vet du godt hva er og det er ikke inc.
 
Topp