Statestikk over krigen

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Hehe begynner å se en ond sirkel her. Dere leder med mange år og titalls hendelser på det som skjedde med Lykke (dette er noe dere er gamle mestere i), bare så det er sagt.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Vi rettferdiggjorde det dere gjorde med Lykke når vi fikk kontrollen over Lord-M. Det betyr ikke at det vi gjorde er greit heller, men dere i WIC har lagt standaren for hvordan vi skal spille verden 1 etter at dere har vært å tatt opptil flere kontoer. jeg synes virkelig ikke at du MD eller noen andre skal komme å sutre over at vi tok/fikk KV av Lord Manison i det hele tatt, da dere leder den statestikken rimelig greit.
Vi er heller ikke åpne for en slik spillerstil noe vi har gitt uttrykk for opptil flere ganger, men dessverre så har dere i WIC gjort det sli at det er en nødvendighet dersom en skal klare å få seg noen ekstra byer i safe til fienden.

Du er ikke den eneste som sitter med muligheten akkurat nå, for å si det sånn. Bare så det er sagt.

Jeg siterer Windsy her:

Lær deg historien, dette er noe bol har gjort så lenge V1 har pågått og bol skrev reglene for dette. Latterlig påstand av en latterlig spiller.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Lær deg historien, dette er noe bol har gjort så lenge V1 har pågått og bol skrev reglene for dette. Latterlig påstand av en latterlig spiller.

Dette er noe dere har gjort også paal. Dere har regelrett tatt av i det siste med å ta til dere kontoer på en meget kontroversiell måte. BOL har ikke holdt på slik de siste to årene mens jeg har spilt hvertfall, dere derimot. Baah, og du kaller meg en latterlig spiller, har du sett deg selv i speilet? "På seg selv kjenner man andre"
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Scar, denne diskusjonen taper du før du har startet, stammen din er tjuvtriksenes mor her på TW og vi kunne vel ha hacket alle kontoene i BOL/RNG/HFO og allikavell ikke vært i nærheten av det bedritne nivået dere har lagt opp til siden starten.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nei, denne diskusjonen vant jeg på det tidspunktet dere begynte å sende inn egne WIC-tilhengere inn i RNG for å kapre de kontoen dere fikk :) Takk for det.

For å si det på en annen måte: Alle gjenlevende stammer har gjort sitt for å komme dit det er nå. Tolk det på den måten dere vil, men vi har alle urent mel i posen. Å bedømme hvem som har mest blir en eviglang og meningsløs diskusjon.
 
Sist redigert:

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Du bare innrømmer nederlaget siden du ikke har nok dritt å komme med i forhold til hva BOL har bedrevet.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du bare innrømmer nederlaget siden du ikke har nok dritt å komme med i forhold til hva BOL har bedrevet.

Hvilket nederlag? Kan ikke se at vi har tapt jeg da :) Tvert imot så vitner deres handlinger med deres overtakelser av diverse kontoer i WIC og den ene i BOL at dere innser at det er deres eneste mulighet til å faktisk vinne dette :) Så det er heller dere som med tanke på deres handlinger nå begynner å innse at dere vil tape :)
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
hehehe, du er nå artig liten skrue Scar. Prøver som vanlig å få BOLlene dine til å se ut som engler, men failer som vanlig.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
hehehe, du er nå artig liten skrue Scar. Prøver som vanlig å få BOLlene dine til å se ut som engler, men failer som vanlig.

For å si det på en annen måte: Alle gjenlevende stammer har gjort sitt for å komme dit det er nå. Tolk det på den måten dere vil, men vi har alle urent mel i posen. Å bedømme hvem som har mest blir en eviglang og meningsløs diskusjon.

Nei, jeg sier faktisk det stikk motsatte :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har tenkt litt over dette i etterkant og må bare le av hele greia. Alt jeg har blitt fortalt om BOL har faktisk stemt. Jeg trodde at dere ikke var så store kålhoder, men det viser seg å stemme.

Dere har legitimert slik krigføring nå. Det jeg gjorde var galt i deres øyne, men rett når dere gjør det selv. UANSETT grunn, så sier dere at det egentlig var greit. Kyniske, manipulative og kalde folk. Geez. Nå gjelder ikke dette alle i BOL, men en god del.

WIC har aldri brutt regler med vilje, vi har slått ned på folk som har gjort gale ting og fortjener ikke noe av det ryktet vi har fått. Dere, BOL, derimot fortjener virkelig det ryktet dere har lagt på dere. Om dette er veien videre for dere, så syntes jeg synd på dere.

Alt skal være lov i krig, men bare når dere selv tjener på det.

Hvis dette er veien videre, så kan jeg garantere at det kommer til å ende stygt. Så ber derfor om at slikt ikke skal bli en vane på V1.
 

DeletedUser

Guest
OK? Noen skyter seg i beinet, men du kapper det like greit av med en skje, for såpass selvmotsigende blir dette.

Dere mener jo at det er greit at dere holder på slik, men nå er det altså fy,fy når dere får igjen på samme måte? Det er jo akkurat dette du driver å kritisere BOL for nå.

Skal BOL bare sitte og se på at kontoer bli sabotert uten at dere kan forvente samme behandling tilbake?

Tror nok du MD, blandt andre må stikke fingeren i jorda og se realitetene.
 

DeletedUser

Guest
Uhh... Tror du misforstår meg ganske kraftig her. :rolleyes:

Jeg kritiserer BOL for å bruke skitne triks og si det er greit når de gjør det. Vi har alt sagt at vi ikke skal gjøre sånt framover, så hvorfor skal de ta hevn da det JEG gjorde i utgangspunktet var hevn for noe de har gjort?

De kritiserer meg for å gjøre noe (og jeg fikk MANGE kommentarer på det) og så gjør de AKKURAT det samme selv.

Blir litt av en sandkasse dette her. Her prøver i hvert fall jeg å legge saken og framtidige muligheter bak meg, men så presterer BOL med å "hevne" seg.. For en fantastisk stamme som er så opptatt av moral.
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Nå blir jo dette veldig dramatisk. Men håper som MD at det er slutt på "alliansens" dobbeltmoral nå. Er kjedelig når de anklager oss for å bruke alle midler, mens det helt klart er de selv som er de verste synderne, både over tid og i moderne sammenheng.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Etter avsløringene som spillet til Njal, og hans trofeer når det kommer til RNG, samt MD og Shining sitt stunt innad i BOL med Lykke, så var vi rett og slett nødt til å kaste silkehanskene. Vi har ikke spilt på denne måten på svært svært lenge, og ikke så lenge jeg har spilt v1 som snart runder 3 år.

Se på det som en hevn på deres handlinger i det siste, og dere kan bare sitte der å gneldre å tro at dere er så fryktelig mye bedre enn alle andre om at BOL har gjort dette mange ganger før, men det har jammen meg dere også, så dere er ikke hakket bedre. Alle stammene har måttet spille på denne måten for å komme seg dit de er nå, sånn er gamet, men c´mon, nå er det så få stammer, så hvorfor kan vi ikke spille på vanlig måte?

MD; Hvis du fortsatt skal ta hevn, så er jeg all in. Jeg har hatt sjansen på å "stjele" flere kontoer fra dere, for å si det sånn.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Under dine 3 år har det foregått mye grums fra BOL sin side, så ikke kom med bullshit Scar. At du lukker øynene for hva som skjer er noe helt annet.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg tror det har foregått mye grums i de fleste stammene på V1 i løpet av 3 år, bare sånn til etterrettning ;-). At enkelte går ut på forumet og sverger en nådeløs hevn fordi de ikke får viljen sin in game, er jo litt...morsommere så klart. Og angående Njal, så har vi vel aldri fått håndfaste bevis på forumet angående hva som ble gjort..

MD; Hvis du fortsatt skal ta hevn, så er jeg all in. Jeg har hatt sjansen på å "stjele" flere kontoer fra dere, for å si det sånn.

Du bør passe deg litt der, Magic..

[spoil]
demotivation-us_never-argue-with-an-idiot-he-will-drag-you-to-his-level-and-beat-you-with-experience_130175376686.jpg

[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Det som vises er at dere støtter slike handlinger. WIC har og vil alltid være imot slike skitne triks. Du sier jo nå at BOL som stamme gikk inn for å gjøre dette.

BOL er tydeligvis en stamme som vil ty til slike ekstreme ting for å rettferdiggjøre at de selv blir utsatt for enkeltes handlinger.
WIC er ikke perfekte, men vi slår ned på juks og vi sier ifra til hverandre hva vi liker og ikke liker.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hadde ikke dere tatt Lykke på den måten dere gjorde, så hadde ikke vi gjort det samme mot Lord M. Det virker som om dere i WIC tror dere er noen englebarn, men årsaken til at vi har denne diskusjonen, er hva WIC har drevet med i det siste. Bevis? Er du virkelig så trangsynt? really? Vi har lagt fram bevis vi, er jo dere som sier dem er "ugyldige" av en eller annen merkelig grunn, mulig fornektelse er det riktige ordet.

Når vi snakker om blindhet og skylapper foran øya, så er det vel dette som er tilfelle for jonsnow og Kenn93x. At dere sier at WIC er totalt uskyldige er bevis nok til å kategorisere dere i den gruppa som er "blind" og med skylapper. WIC er ikke perfekt i det hele tatt, noe vi har avslørt flere ganger. At dere fornekter det spiller egentlig ingen rolle, for uansett hvor gode bevisene var, så hadde dere nektet for det uansett.

Jeg hadde aldri godtatt at BOL i de tre årene jeg holder på hadde drevet med slikt spill som WIC driver/drev med. Det er forkastelig og hører ikke hjemme på verden 1 i det hele tatt. At jeg har lukket øynene mine er totalt fei, og jeg etterlyser da "bevis" fra deg jonsnow eksempler på ting BOL har gjort de tre årene jeg har vært i BOL. Hvis du ikke kommer med noe som holder vann, så kan vi vel enes i at jeg har rett after all, og at din noe framstilling av deg selv og WIC ikke helt er slik du m.f beskriver.

Du sier jo nå at BOL som stamme gikk inn for å gjøre dette.

Det er helt riktig. Men jeg vil komme med en liten korrigering. Når du og Shining tok Lykke-kontoen, så var du og WIC krystallklar på at det var enkeltes handlinger, og ikke stammen sine handlinger. Jeg vil begrense meg til å gå i dine fotspor der å si at det var enkelte spillere i BOL, og ikke BOL som stamme, som tillot dette for å synke ned på WIC sin spillerstil som dere har begynt med nå.

Vi skjønner jo på en måte hvorfor dere gjør det da :)
 
Sist redigert:

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Scar du er helt håpløs, har aldri sagt at vi aldri har gjort noe galt, men i forhold til BOL er vi noen Engler.

En dag når jeg gidder så skal jeg sette opp en liste over alt dere har gjort og gjerne få med flest mulige beviser for dette, men det tar sin tid siden dere har en hel kirkegård i skapet.
 
Topp