Flaut av ally

DeletedUser

Guest
Statestikken ser ikke pen ut. helt enig.

I noen tilfeller har spillere sluttet og byen ble grå i det man skulle til å adle.
Dette forsvares, men gjelder i kun noen av tilfellene.

I motsetning til flere andre stammer tar vi tak i det vi kaller problematikken.
Det jobber vi med as we speak. Så enkelte uønskede elementer kommer nok til å forsvinne.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Nå håper jeg vi snakker om gråbystatistikken og ikke adlingsstatistikken.


For den begynner jammenmeg å ordne seg finfint etter planen.


Når det gjelder bråbyer så burde Wioska barbarzynska være kicket nå. Har ikke sett makan til gråbyadling før. Er han ikke det enda så er han det innen kvelden er omme hvertfall. Han kan ikke engelsk så vi måtte jobbe litt med en translatør, for å gi han en kjangs :)
Og uten han på statistikken så ser det ikke SÅ ille ut. Men tiltak må gjøres ja.


Vi har en policy om kick hvis gråbyadling men hender jo at angrepet blir satt igang mens byen er rød og blir grå når adelsene kommer fram. Eller vi kan se gjennom fingrene hvis man er i ferd med å bli adlet ut av spillet.

Ellers er vi svært strenge som sagt. Skal titte gjennom lista og se på hvem synderne er.


ps: Bra arbeid Jannas men elendig lagt fram syns jeg. Men det er vel en grunn til at dette er propogandaforum.
 
Sist redigert:

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå håper jeg vi snakker om gråbystatistikken og ikke adlingsstatistikken.


For den begynner jammenmeg å ordne seg finfint etter planen.


Når det gjelder bråbyer så burde Wioska barbarzynska være kicket nå. Har ikke sett makan til gråbyadling før. Er han ikke det enda så er han det innen kvelden er omme hvertfall. Han kan ikke engelsk så vi måtte jobbe litt med en translatør, for å gi han en kjangs :)
Og uten han på statistikken så ser det ikke SÅ ille ut. Men tiltak må gjøres ja.


Vi har en policy om kick hvis gråbyadling men hender jo at angrepet blir satt igang mens byen er rød og blir grå når adelsene kommer fram. Eller vi kan se gjennom fingrene hvis man er i ferd med å bli adlet ut av spillet.

Ellers er vi svært strenge som sagt. Skal titte gjennom lista og se på hvem synderne er.


ps: Bra arbeid Jannas men elendig lagt fram syns jeg. Men det er vel en grunn til at dette er propogandaforum.


Hva var det som var elendig lagt fram?? er enig i at det ble litt "rotete", men orka ikke legge for mye arbeid i det,var igrunn resultatet som var hovedsaken, ikke detaljene..

var meget nøye med å ta å legge inn ALLE gråbyadlinger, tilogmed BOL`s..

dette var selvfølgelig så det ikke ble snudd på huet å brukt mot oss..
 

DeletedUser

Guest
Oh, glemte jeg å si det? Plumbo er ikke ment som ørerens, selv om det i ditt tilfelle nok er rimlig ufarlig å bruke.:rolleyes:

Hehehe...det er sant, ikke mye som biter på meg ser du :D

Så hva skal du gjøre med det lille venn? :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, trodde akdm holdt seg unna slik dritt, men okai, da har dere også starta med å spille dumme og å unngå en masser for å få deres historie til å høres okai ut :) Gratz. Join avgang and the gang. Dere passer godt sammen.


Flott, da fikk vi det bekreftet 100 % at det som blir skrevet om dere stemmer.
Må bare si tusen takk for den bekreftelsen, helt nydelig :)

Så mye bull**** som kommer fra dere er helt utolig!!!
 

DeletedUser

Guest
Dere sier han heter "Wioska barbarzynska"

- Det sier vel seg selv at han liker barbar-byer :p hah
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
wioska er landsby på polsk.. barbar er jo lett..men zynzka..noen så kan polsk her?


Pizzabakeren kampanje i dag..mmhh pizza å øll!!

skål alle sammen..
 

DeletedUser

Guest
wioska er landsby på polsk.. barbar er jo lett..men zynzka..noen så kan polsk her?


Pizzabakeren kampanje i dag..mmhh pizza å øll!!

skål alle sammen..

Ejj, det går en polakk i klassen min. Skal be henne oversette navnet + profilen :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk en fyr på msn til å oversette det, han sa det betydde barbar landsby:p
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ser Wioska barbarzynska fremdeles er medlem av tvr..

anti gråbyadlingspolitikken stikker ikke så dypt?
 

DeletedUser

Guest
Er det så farlig å ta en gråby? Kanskje forde som har ressursbygningene sine på 20og ikke klarer å bygge tropper ordentlig, men jeg har alltid tropper i produksjon, og trenger ikke farme.
Og hva er vits å farme når du har f.eks 100 byer?
 

DeletedUser

Guest
Er det så farlig å ta en gråby? Kanskje forde som har ressursbygningene sine på 20og ikke klarer å bygge tropper ordentlig, men jeg har alltid tropper i produksjon, og trenger ikke farme.
Og hva er vits å farme når du har f.eks 100 byer?


Enig, slutta og farme etter at jg hadde 5 byer jeg xD
 

DeletedUser

Guest
Er det så farlig å ta en gråby? Kanskje forde som har ressursbygningene sine på 20og ikke klarer å bygge tropper ordentlig, men jeg har alltid tropper i produksjon, og trenger ikke farme.
Og hva er vits å farme når du har f.eks 100 byer?

Ja, det er farlig. Det å adle en gråby er faktisk den tredje største årsaken til en unaturlig død i verden, etter kreft og Chuck Norris.
 
Topp